1
2
[ 3
]
4
5
6
7
8
|
Post removed
|
Posted: 2008-03-10 20:37:43
 Antar att det är du Tommie som sköter snabbjobben av JETSTILE eftersom du vet exakt när han är i form och inte. Nästa gång han startar kan du väl meddela innan loppet hur formen är så man vet om man ska spela eller inte.
Detta loppet tror jag mest på KEEP ON FLYING men då formen är ett frågetecken känns gardering nödvändig. Som skrivits tidigare är French design tidig,Baron rols har läget och storskrällarna Butterfly Player och Maid for tag kan hinna fram om rejält tempo. Robis ingo tar jag bort dels pga att han inte kommer förbi de invändiga från start och går bäst i spets samt att han sällan lyckas på bortaplan.
Answer to: "Antar att det är du Tommie som sköter snabbjobben av JETSTILE eftersom du"
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-10 20:40:01 Edited(3): 2008-03-10 20:41:48
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
V 3, KEEP ON FLYING
|
Kanske inte förstod att det var i relation till kakans uttalande:  French Design har kapacitet för att vara med i elitloppet spets och slut!. Kom ihåg vart ni läste det först!
Kan ju vara svårt att dra sådana slutsatser? för avancerat tydligen....
Vad jag menade var att Robis Ingo är lika bra som French Design i mina ögon, och då även minst lika bra som Jetstile tydligen.
Vad gäller Jetstile så vet inte jag och kakan mer än tränarens uttalanden, vem vet mer än han? jo, tommie tydligen.....
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-03-10 20:42:41
 Kanske inte förstod att det var i relation till kakans uttalande:  French Design har kapacitet för att vara med i elitloppet spets och slut!. Kom ihåg vart ni läste det först!
Kan ju vara svårt att dra sådana slutsatser? för avancerat tydligen....
Vad jag menade var att Robis Ingo är lika bra som French Design i mina ögon, och då även minst lika bra som Jetstile tydligen.
Vad gäller Jetstile så vet inte jag och kakan mer än tränarens uttalanden, vem vet mer än han? jo, tommie tydligen.....
Answer to: "Kanske inte förstod att det var i relation till kakans uttalande: F"
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-10 20:47:35
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 5, FRENCH DESIGN
|
Tror fortfarande att Mary tar spets här OM han vill, men med Fis-Olle i jollen så blir det väl staketpiss direkt då formen är varit 100 än. Förståeligt. Tänk om Maid for Tag hade haft framspår oxå, vilken startrusning det kunde ha blivit, den e ju ruggigt snabb oxå. Nu blir det 3-5-6 som laddar. Jag skulle inte förvåna mig om vi ser Robis Ingo i Sweden Cup i år, han har hittat 2 växlar till i år, kan nog en låg 11-tid utan knussel. 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-03-10 20:47:42
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-10 20:48:51
Answer to: ""
|
V 3, KEEP ON FLYING
|
kommer från rätt röv, beviserligen gör han ju inte det? Förlorar ju över French Design, varav han blev TOTALT krossade en gång.
Jobbigt att hålla en diskussion på leknivå med dig tommie.......drar mig ur med vetskapen att jag har ganska säkra bevis som inte går att bestrida, resultaten när de möts........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-10 20:49:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, SAN SOIR
|
Tagga ner pajastommie, även om jag är på din sida. Jag håller Jetstile före French Dseign, men här vinner nog Keep On Flying, ska bli intressant att höra rapporter på den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-10 20:58:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
nu har atg plockat bort alla länkar på dom svenska kuskarna också!!!!!!!!!!!!! herre gud!
varför kör inte björn mary och dom andra goop-hästarna? nån som vet? hade personligen hellre sett lillgoop än gammelgoop som chaufför. han brukar ju vara lite vassare och vinna lite mer.
vet inte riktigt hur man ska ställa sig till den här rundan... hur tänker ni andra? känns den rolig eller konstig eller nåt? känner mig helt förvirrad av både den totalt frånvarande samordningen mellan atg och norksa rikstoto (eller vad det heter) och en massa hästar och kuskar jag aldrig sett eller hört atals om...
kanske ska sätta på erik adielsson... han är ju i form åtminstone i travspelet...

|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-03-10 20:58:51
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-10 21:00:59
|
V 3, KEEP ON FLYING
|
Men du har ju inte lagt fram några bevis? inte ens ett vettigt argument......Du motiverar din åsikt med att du personligen vet att Jetstile inte hade någon toppform och att du vet mer än tränaren själv, mer eller mindre.
en pajas är vad du är.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-10 21:04:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, HANNIBAL K.
|
Böjd att hålla med Nijo
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-10 21:06:05 Edited(2): 2008-03-10 21:09:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, KEEP ON FLYING
|
Det är omöjligt att jämföra hästar som ni gör här eftersom det är för många saker som spelar in vid start som läge kontra hästens attribut, Form, balans O.S.V. man kan endast jämföra hästar som ska starta i samma lopp då alla saker kan läggas på vågen samtidigt. det är bara löjligt att diskutera.
Sluta också att jämföra tider för det har inte med saken att göra.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-10 21:11:33
|
V 3, KEEP ON FLYING
|
om du har missat så började diskussionen vid kommentaren  En Jetstile i toppform krossar French Design från dödens alla dar i veckan. av tommie.
Beviserligen gör han inte det då han förlorat både från spets och dödens mot French design.
Kan i alla fall dra slutsatsen att dem är förhållandevis jämna och att den personliga smaken avgör vem man tycker är bäst.
Sedan är det som med ALLA elithästar att loppen avgörs via spårlottningen och löpningsförloppet till 90% av gångerna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-10 21:16:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, SAN SOIR
|
NYCKEL!
Björn Goop skall se Melodifestiveln på lördag.. live i Globen då.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-03-10 21:16:27
 Men du har ju inte lagt fram några bevis? inte ens ett vettigt argument......Du motiverar din åsikt med att du personligen vet att Jetstile inte hade någon toppform och att du vet mer än tränaren själv, mer eller mindre.
en pajas är vad du är.....
Answer to: "Men du har ju inte lagt fram några bevis? inte ens ett vettigt argument..."
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-03-10 21:19:21
Edited(3): 2008-03-10 21:22:00
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-03-10 21:24:55
Edited(4): 2008-03-10 21:28:11
|
|
|
Posted: 2008-03-10 21:27:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, SAN SOIR
|
Tråkigt OT denna tråd har glidit nu... men dum som man är fortsätter man på det inslagna sidospåret.
En fråga till Nijo;
Nästan i varje inlägg du skriver så har du ändrat det. Det senaste du skrev ändrade du 3 (!) gånger. Beslutsångest? 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-10 21:30:03
|
V 3, KEEP ON FLYING
|
mitt sätt att försvara mig själv när jag bli påhoppad av en snorunge som går till personangrepp.
 ... Jag gjorde det bara för att du skulle förstå hur det känns för alla andra att diskutera med dej..haha!! Det spelar ingen roll hur mycket bevis folk lägger fram när dom diskuterar med dej. Du erkänner aldrig att du har fel.. Jag har bara skämtat och ville bara att du skulle veta hur det är att diskutera med en så enkelriktad person som dej...
ska jag ändra uppfattning baserat på att du personligen inte tycker Jetstile hade toppform? du har inte lagt fram ett vettigt argument och du har framförallt inte lagt fram något bevis överhuvudtaget!
Kan du förstår i din vildaste fantasi hur fruktansvärt löjlig du är?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-03-10 21:34:13
Edited(1): 2008-03-10 21:39:21  mitt sätt att försvara mig själv när jag bli påhoppad av en snorunge som går till personangrepp.
 ... Jag gjorde det bara för att du skulle förstå hur det känns för alla andra att diskutera med dej..haha!! Det spelar ingen roll hur mycket bevis folk lägger fram när dom diskuterar med dej. Du erkänner aldrig att du har fel.. Jag har bara skämtat och ville bara att du skulle veta hur det är att diskutera med en så enkelriktad person som dej...
ska jag ändra uppfattning baserat på att du personligen inte tycker Jetstile hade toppform? du har inte lagt fram ett vettigt argument och du har framförallt inte lagt fram något bevis överhuvudtaget!
Kan du förstår i din vildaste fantasi hur fruktansvärt löjlig du är?
Answer to: "mitt sätt att försvara mig själv när jag bli påhoppad av en snorunge s"
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6
7
8
|