1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2007-12-15 00:16:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ludde är stört skön.. Han vågar säga det andra vill, men inte vågar.. Tycker han "mognat" i sin körstil & kör betydligt bättre nu. Travets Zlatan..
Ska man nämna någon som alltid tror på chans, så är det väl Lindblomarna. Åke & Carl-Erik.. Där är det alltid vinstchans.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-15 12:14:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Planerna har hela veckan varit att spika Vår Sweep....men har ändrat mej nu! Tycker det ser ut som om det kommer att handla om många trötta ben på upploppet....bra då är ju att ha rutin på distansen. En som kanske är lite bortgömd är då Eazy Lime...som tillsammans med två andra Tunga gubbar Najo Streamline och Gelmir Pil kommer på upploppsrakan??? Lirar 6 hästar i loppet: 2,6,7,9,10,12....Eftersom jag inte alls tror på Lill-Erik i detta loppet, finns han heller inte med på min bong!!!... 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2007-12-15 12:18:02  Planerna har hela veckan varit att spika Vår Sweep....men har ändrat mej nu! Tycker det ser ut som om det kommer att handla om många trötta ben på upploppet....bra då är ju att ha rutin på distansen. En som kanske är lite bortgömd är då Eazy Lime...som tillsammans med två andra Tunga gubbar Najo Streamline och Gelmir Pil kommer på upploppsrakan??? Lirar 6 hästar i loppet: 2,6,7,9,10,12....Eftersom jag inte alls tror på Lill-Erik i detta loppet, finns han heller inte med på min bong!!!... 
Answer to: "Planerna har hela veckan varit att spika Vår Sweep....men har ändrat mej "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
adielsson från spår ett eller anders christianson från spår tio... tror att jag skulle ta me adielsson före anders faktiskt... 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2007-12-15 18:41:29
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Vad sysslade Luddes lopp med på upploppet? Bröt inte han ner ett spår och totalt mosade konkurrenten innanför som var gott gåendes då? Skit samma min spik galopperade ju i starten...
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|