Vad är det som har hänt?

Har missat detta jag också, så jag vet inte heller...fick läsa tråden och förstår att det blir upprörda känslor, måste säga en sak bara....ju fler kockar, ju sämre soppa...jag tycker det funkade utmärkt när B_Good och Spanarn skötte forumet, jag förstår inte varför det ska behövas fler för, har spelat andra spel förr om åren, där man haft lag forum, eller i krigsspel stam forum, o det har alltid skötts av en forumsmoderator, ofta de med erfarenhet eller bra lämpade...seriösa, mogna, lugna, ambitiösa.
Ett intresse att hålla snyggt i forumet, också piffa upp det om man har lust, styra upp så det blir roligt att gå in där, kanske ha små trådar om "veckans tabbar" osv...finns så mkt roliga saker man kan göra som gagnar alla, rolig läsning som ddmannen brukar göra o en del andra också, tror det är sånt som gör samverkan o gemenskapen bättre, för alla har ju samma nämnare som intresse. TRAV.
Alla kan bli bättre, jag tror inte på en åldersgräns då det finns mogna 14 åringar också, men dom är färre förstås men alla lär sig eftersom o hjälps vi åt så slipper vi jaga Eriksson,
rannsaka er om ni verkligen är en person som är gjord för o vara forumsmod. det krävs rätt mycket från en sådan som sagt.
Hoppas ni löser detta snyggt nu så vi får ett avslut....så snackar vi Derby 2013 istället som ngn klok sade. O lite annan travgodis