1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2013-01-25 14:09:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hade ätit och druckit dåligt, därför strök ludde......
Tråkigt, var kanske ett fynd till 40%........
Funderar ändå på om man ska gardera upp saston.
Bagley, Bowling inferno, strong boy och spring erom,,,,,,,kanske.
Frågan är om lövgren vill släppa spets.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-01-25 14:13:47  Hade ätit och druckit dåligt, därför strök ludde......
Tråkigt, var kanske ett fynd till 40%........
Funderar ändå på om man ska gardera upp saston.
Bagley, Bowling inferno, strong boy och spring erom,,,,,,,kanske.
Frågan är om lövgren vill släppa spets.
Answer to: "Hade ätit och druckit dåligt, därför strök ludde."
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Läste det. Vettigt. Jag tror att Lövgren testar i spets nu. Varför ska han släppa och till vem? Till Saston möjligtvis för att försöka slå honom på speed men jag tror knappt Örjan ens vill till spets, lägger sig lugn i dödens och kontrollerar och Spring erom blir kvar i kön. Jag litar på att Örjan löser det.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-25 14:48:22
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Jösses...snart är vi där..på Andys feeling för Bowlingen...kanske Andy är lite synsk..? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-25 14:50:50 Edited(1): 2013-01-25 16:05:31  Ej tävlingsmässig är strykningen innan start, trodde att det i princip bara användes av Veterinären... jaja, synd att han inte fick starta så hade inte Saston blivit så hårt spelad....
Answer to: "Ej tävlingsmässig är strykningen innan start, trodde att det"
|
|
Ej Tävlingsmässig...WOW va ? Som ja predikar...någon hör mig...!! 
Har ju Harry kvar o titta på så de reder sig...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-25 16:20:01 Edited(1): 2013-01-25 16:21:12  Jösses...snart är vi där..på Andys feeling för Bowlingen...kanske Andy är lite synsk..? 
Answer to: "Jösses...snart är vi där..på Andys feeling för Bo"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bowling inferno har jag haft koll på länge, först nu som det gav honom en chans att vinna, spår 7 och värsta motbudet borta. Med lite flyt så kan han mycket väl vinna då han inte är sämre än någon annan här.
Men tror att jag garderar på lite och sätter saston som utgångshäst......
Dujorha, vad och vart hade du predikat? sluta snacka skit.....................
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-25 17:13:06 Edited(3): 2013-01-25 17:33:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ett spel som har en omsättning på 80 miljoner och spelas av massa spelare. Ni får gärna svara mig på varför denna fråga aldrig tagits upp nångång. Om detta skulle vara ett problem med att hästar årsdebuterar på V75 skulle det höras och tagits upp, det är självklart. För det brukar alltid höras när vi spelare vill nånting eller är missnöjda med något. När det började användas jänkarvagn hörde vi röster från oss spelare att "vi vill ha info om vagn". Det är kanske det senaste vi hört.
Men aldrig har detta nämnts och jag tror förklaringen är att "vi spelare" inte upplever det som något problem.
Dujorha- Ludde hade strukit hästen även om han hade startat i ett v65 lopp.
mejla gärna nybrink t ex eller twittra till en storspelare som thomas öhman och ställ gärna frågan på vad dem tycker ang. årsdebuterande hästar på v75, bra eller anus? dem kan föra fram spelarnas röster och tas upp. tyvärr kommer du inte få medhåll kan jag säga. men gör det gärna ändå. Eller prova med mejla guiden eller aftonbladets trav redaktion, testa så ska du få svar på vad dem tycker. Lycka till!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-25 19:07:37 Bowling inferno har jag haft koll på länge, först nu som det gav honom en chans att vinna, spår 7 och värsta motbudet borta. Med lite flyt så kan han mycket väl vinna då han inte är sämre än någon annan här.
Men tror att jag garderar på lite och sätter saston som utgångshäst......
Dujorha, vad och vart hade du predikat? sluta snacka skit.....................
Answer to: "Bowling inferno har jag haft koll på länge, först nu"
|
|
Snackar aldrig skit !! Sluta försvar travjokar o bli lite seriös, kräv lite av dom o gå inte på deras skitsnack o det dåliga regelverket i Svenskt trav...! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-25 19:14:12 Edited(4): 2013-01-25 19:42:08  Ett spel som har en omsättning på 80 miljoner och spelas av massa spelare. Ni får gärna svara mig på varför denna fråga aldrig tagits upp nångång. Om detta skulle vara ett problem med att hästar årsdebuterar på V75 skulle det höras och tagits upp, det är självklart. För det brukar alltid höras när vi spelare vill nånting eller är missnöjda med något. När det började användas jänkarvagn hörde vi röster från oss spelare att "vi vill ha info om vagn". Det är kanske det senaste vi hört.
Men aldrig har detta nämnts och jag tror förklaringen är att "vi spelare" inte upplever det som något problem.
Dujorha- Ludde hade strukit hästen även om han hade startat i ett v65 lopp.
mejla gärna nybrink t ex eller twittra till en storspelare som thomas öhman och ställ gärna frågan på vad dem tycker ang. årsdebuterande hästar på v75, bra eller anus? dem kan föra fram spelarnas röster och tas upp. tyvärr kommer du inte få medhåll kan jag säga. men gör det gärna ändå. Eller prova med mejla guiden eller aftonbladets trav redaktion, testa så ska du få svar på vad dem tycker. Lycka till!
Answer to: "Ett spel som har en omsättning på 80 miljoner och spelas av mass"
|
|
Puh mín vän..jag tog upp skolösheten med ATG-Jönsson för helvetet ! Högre upp kan du inte gå...ATG-Boss som han var...att dom får debutera i högsta div. har inget med spelsäkerhet att göra..på den nivån vill man ha spelobjekt o stjärnor för att göra mer reklam om...då tonar man ner kraven...o låter folk starta sina hästar..spelarna kommer alltid mer eller mindre sist..alla någorlunda insatta vet detta utom en o annan folke..!  Hultis fick rejält påskrivet om sin matchning förra gången kom från många håll ! Nu har han en häst i bra form o bra matchad utan att förstört en massa pengar för sina fans genom att köra som han gjorde förra gången...!  Nu har väl fansen kanske råd o åka till Paris o heja..istället för att stå o frysa på Valla...! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-25 19:31:32 Edited(1): 2013-01-25 19:33:09
|
|
Finns en hel del bra saker o hämta hos till jänkarna när de gäller information om Jollarna tex...ja har varit med länge o när tex. modify sulkey kom la man till ett m. i programmet..inte svårare nu...men branchen är stockkonservativ....alla storkuskar var imot att redovisa skolösheten men till slut böjade Axvalla föra det på lösblad..hade väl fått nog av Svanens flinande i vinnarcirkel...!  ATG-Jönsson tacka så artigt för information o sa som alla potentater att han skulle ta det med sig o fundera på saken...möjligt att ja bidrog lite...men tror nog att Axvalla-metoden fick det hela att vända...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-25 22:59:56  Puh mín vän..jag tog upp skolösheten med ATG-Jönsson för helvetet ! Högre upp kan du inte gå...ATG-Boss som han var...att dom får debutera i högsta div. har inget med spelsäkerhet att göra..på den nivån vill man ha spelobjekt o stjärnor för att göra mer reklam om...då tonar man ner kraven...o låter folk starta sina hästar..spelarna kommer alltid mer eller mindre sist..alla någorlunda insatta vet detta utom en o annan folke..!  Hultis fick rejält påskrivet om sin matchning förra gången kom från många håll ! Nu har han en häst i bra form o bra matchad utan att förstört en massa pengar för sina fans genom att köra som han gjorde förra gången...!  Nu har väl fansen kanske råd o åka till Paris o heja..istället för att stå o frysa på Valla...! 
Answer to: "Puh mín vän..jag tog upp skolösheten med ATG-Jönsson "
|
Became a member:
Forum posts:
|
själv tjänade jag pengar på att Marre förlorade, både tränare och kusk går ut och säger att hästen inte är i form och ska köras defensivt. varför blir folk sedan besvikna när han förlorar? idioter kallas det......
Varit väldigt insatt i travet senaste 10 åren och aldrig hört någon tränare eller kusk eller spelare som bölat pga hästar får göra comeback på v75. Likaväl är det praxis i Frankrike att dem går ut i större lopp och kör preparé, ingen som gnäller över det vad jag vet.
Bara lilla Dujorha som det är synd om
Förstår sedan inte varför du blandar in något som "spelsäkerhet", förstår du ens innebörden av det? herregud!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-26 02:02:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Strong Boy tror jag blir svårslagen i spets. Men det ska väl vara Saston från dödens då.
Men magen säger Bagley. Tar man dom tre så är man helgarderad och har även med en liten skräll på köpet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-26 07:47:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nää, själv skulle jag ej ta ut en häst som har varit sjuk / skadad och sen borta i 10 månader.
Och trycka te han med högsta division på v7, då hästen verkligen får slita.
Specielt inte en häst som joke face som haft en jädra massa problem.
Man bör starta hästen i ett lättare lopp på hemma banan, för att sedan vara helt säker på att hästen är hundra och att den verkligen är i form.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-26 12:31:38  själv tjänade jag pengar på att Marre förlorade, både tränare och kusk går ut och säger att hästen inte är i form och ska köras defensivt. varför blir folk sedan besvikna när han förlorar? idioter kallas det......
Varit väldigt insatt i travet senaste 10 åren och aldrig hört någon tränare eller kusk eller spelare som bölat pga hästar får göra comeback på v75. Likaväl är det praxis i Frankrike att dem går ut i större lopp och kör preparé, ingen som gnäller över det vad jag vet.
Bara lilla Dujorha som det är synd om
Förstår sedan inte varför du blandar in något som "spelsäkerhet", förstår du ens innebörden av det? herregud!
Answer to: "själv tjänade jag pengar på att Marre förlorade, b&ari"
|
|
Ja att du inte förstår..så mycket o har 10 års erfarenhet..jag har 50 års lite skillnad de..ha en bra dag Folke ! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-26 12:33:08  Nää, själv skulle jag ej ta ut en häst som har varit sjuk / skadad och sen borta i 10 månader.
Och trycka te han med högsta division på v7, då hästen verkligen får slita.
Specielt inte en häst som joke face som haft en jädra massa problem.
Man bör starta hästen i ett lättare lopp på hemma banan, för att sedan vara helt säker på att hästen är hundra och att den verkligen är i form.
Answer to: "Nää, själv skulle jag ej ta ut en häst som har varit sj"
|
|
Ja tror som du Dave..men de är fanken så svårt att övertyga andra...tyvärr ! 
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2013-01-26 12:47:04  Strong Boy tror jag blir svårslagen i spets. Men det ska väl vara Saston från dödens då.
Men magen säger Bagley. Tar man dom tre så är man helgarderad och har även med en liten skräll på köpet.
Answer to: "Strong Boy tror jag blir svårslagen i spets. Men det ska väl var"
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Helt överrens. Strong Boy D.E. i spets men måste också ha med en skvätt på Bagley.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-26 14:02:04 Edited(1): 2013-01-26 14:14:26
|
|
Fin på Conrads o även Spring..ska de behöva garderas..? 
Helt ok på både Saston o en pigg Jocke häst..! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-26 14:08:47  Fin på Conrads o även Spring..ska de behöva garderas..? 
Answer to: "Fin på Conrads o även Spring..ska de behöva garderas..?:S"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spika Bagley då. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-26 14:15:15  Spika Bagley då. 
Answer to: "Spika Bagley då. ;)"
|
|
Jösses ska Conrad vinna med allt...puh om de sker..! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-26 14:17:02  Jösses ska Conrad vinna med allt...puh om de sker..! 
Answer to: "Jösses ska Conrad vinna med allt...puh om de sker..!;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha.. Nej. det är ju inte så sannolikt. Men tycker faktiskt att Bagley är hans bästa chans. tro det eller ej.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-26 14:21:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Blev spik på Bagley och capello Bob