[ 1
]
2
3
4
|
B_Good
|
Posted: 2013-01-21 21:06:10
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Guld 2140 auto
AVD3
1 JACKAL FACE v 7 Takter Johnny (Bur He)a
2 CLEAR SIGN v 9 Svanstedt Åke
3 PREMIER LEAGUE v 10 Jansson Torbjörn (Goo Bj)
4 BAGLEY* (DE) v 8 Lugauer Conrad
5 STRONG BOY D.E.* (DE) v 10 Lövgren Joakim
6 JOKE FACE h 7 Adielsson Erik (Kol Lu)
7 LIVI BARCELONA v 10 Uhrberg Thomas (Joh To)
8 BOWLING INFERNO v 10 Eklundh André (Med Ch)
9 SASTON (FR) v 7 Kihlström Örjan (Mel St)
10 HARRY HAYTHROW v 7 Untersteiner Peter (Joh Jo)
11 MONTGOMERY HILL* (DK) v 9 Jensen Flemming
12 SPRING EROM h 8 Ohlsson Ulf (Olo Hå 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-01-22 15:07:32
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Vad gillar du comeback efter 10 månaders frånvaro Dujorha? Läste att han gått 1.22 som snabbast i jobb..... Bara att spika SASTON eller hur?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-22 15:59:16 Edited(4): 2013-01-22 16:21:04  Vad gillar du comeback efter 10 månaders frånvaro Dujorha? Läste att han gått 1.22 som snabbast i jobb..... Bara att spika SASTON eller hur?
Answer to: "Vad gillar du comeback efter 10 månaders frånvaro Dujorha? L&au"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja va trött ja blir...man skiter totalt i spelarna...ATG håller noll klass..o STC ska vi inte tala om...! 
Att man marknadsför sig i grannländer o annat med detta låga krav på ska vi kalla de spelstandard med hästar som går rakt ut i högsta div. utan ha gjort kvallopp eller andra reguljära lopp...är bara ytterst pinsamt...!  Ska de aldrig gå att ställa upp lite vettiga krav på de här sakerna ?  Hultis"Aldrig sett bättre ut.." framstår som rena hjälten i mina ögon när han höll sig borta med Marre o matchade på ett vettigt sätt inför Paris...!  Hoppas Saston tvålar till Joke..! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-01-22 16:51:24  Ja va trött ja blir...man skiter totalt i spelarna...ATG håller noll klass..o STC ska vi inte tala om...! 
Answer to: "Ja va trött ja blir...man skiter totalt i spelarna...ATG håller "
|
|
Fast det fanns ju regler och finns ju men fattar inte varför dom tog bort dom reglerna för de högsta klasserna.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-22 17:15:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är ju detta spelarna vill!! sen att du inte vill det vet vi... det skiter ATG i kan jag lova dig 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-01-22 17:26:32  det är ju detta spelarna vill!! sen att du inte vill det vet vi... det skiter ATG i kan jag lova dig 
Answer to: "det är ju detta spelarna vill!! sen att du inte vill det vet vi... det"
|
|
Vilka spelare då?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-01-22 17:38:24  det är ju detta spelarna vill!! sen att du inte vill det vet vi... det skiter ATG i kan jag lova dig 
Answer to: "det är ju detta spelarna vill!! sen att du inte vill det vet vi... det"
|
|
Nu är det ju också bara en häst som gör comeback utan att ha visat annat än 1.22 hemma på gården eller var han nu varit och det är ju hanterbart, man plockar bort den. Skulle ju dock inte vara speciellt roligt ur spelsynpunkt att ha halva fält som årsdebuterar i början av april på V75 utan att ha visat någonting sedan oktober..... Jag tror INTE att det skulle dra mer spelare iallafall men skulle nog kunna avskräcka en del av dom som spelar hårt......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-22 18:03:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
man läser trav dagligen, läser travtidningar och denna disskussion har aldrig dykt upp vilket man då tycker att det borde gjort om man ser detta som ett problem. aldrig heller i våra sändningar på tv har detta tagits upp. Den enda jag har hört det från som störs utav det är veteranen på forumet.
spelare vill helst se bra lopp och med bra hästar. vi spelare ser hellre en joke face än en harry haythrow.
Sen om halva fältet skulle göra årsdebut i ett och samma lopp kanske vi skulle höra andra röster och att vi skulle se det som ett problem. Men det ser vi ju inte hända.
Och det där med marre förra året var det så jäkla mycket snack om så att man själv blir irriterad.
Det var vi spelare som gjorde marre till stor favorit gång efter gång (ett klurigt spår 1 till och med). Och då ska man lägga till att hultman aldrig sa att det var en spik utan han sa hur hästen kändes.
sen att spelarna väljer att spika honom får man ta ansvar själv om och inte gnälla på andra. Det gnälls för mycket i sverige på skitsaker.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-22 18:29:02 Edited(1): 2013-01-22 18:29:47  Vilka spelare då?
Answer to: "Vilka spelare då?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Travspelare 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-22 19:27:11 Edited(1): 2013-01-22 19:28:38  man läser trav dagligen, läser travtidningar och denna disskussion har aldrig dykt upp vilket man då tycker att det borde gjort om man ser detta som ett problem. aldrig heller i våra sändningar på tv har detta tagits upp. Den enda jag har hört det från som störs utav det är veteranen på forumet.
spelare vill helst se bra lopp och med bra hästar. vi spelare ser hellre en joke face än en harry haythrow.
Sen om halva fältet skulle göra årsdebut i ett och samma lopp kanske vi skulle höra andra röster och att vi skulle se det som ett problem. Men det ser vi ju inte hända.
Och det där med marre förra året var det så jäkla mycket snack om så att man själv blir irriterad.
Det var vi spelare som gjorde marre till stor favorit gång efter gång (ett klurigt spår 1 till och med). Och då ska man lägga till att hultman aldrig sa att det var en spik utan han sa hur hästen kändes.
sen att spelarna väljer att spika honom får man ta ansvar själv om och inte gnälla på andra. Det gnälls för mycket i sverige på skitsaker.
Answer to: "man läser trav dagligen, läser travtidningar och denna disskussio"
|
|
Nej de gnälls inte för lite....ju mer insatt du är ju mer kritisk blir du...de ska inte va en "lekstuga" ! Spelarna får nöja sig med detta...finns inget spelartryck att tala om....angående Marre o förra året så är kritiken fullt berättigad mot Hultis...finns massor med duktigt folk som kritiserade honom...till slut förstod han väl detta o la upp matchningen på det här viset istället ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-22 19:39:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tillbaka till loppet...Tar Åke spets här?Om så,släpper han den till 1 a bästa el Joke Face?
Kan ju bli lite tjurskallig den mannen.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-22 19:49:40  Tillbaka till loppet...Tar Åke spets här?Om så,släpper han den till 1 a bästa el Joke Face?
Kan ju bli lite tjurskallig den mannen.. 
Answer to: "Tillbaka till loppet...Tar Åke spets här?Om så,släppe"
|
|
Nja tror Jocke tar den o kollar in Joken för att se hur de artar sig...lär bli granskande ögon från många kuskar hur han ser ut o rör sig...! 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2013-01-23 00:35:10
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Bowling Inferno tack för kaffet. Vänd blad.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-23 15:51:22 Bowling Inferno tack för kaffet. Vänd blad.
Answer to: "Bowling Inferno tack för kaffet. Vänd blad."
|
|
Spår 8 ? Hoppas kaffet smakar...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-23 21:27:25  Nej de gnälls inte för lite....ju mer insatt du är ju mer kritisk blir du...de ska inte va en "lekstuga" ! Spelarna får nöja sig med detta...finns inget spelartryck att tala om....angående Marre o förra året så är kritiken fullt berättigad mot Hultis...finns massor med duktigt folk som kritiserade honom...till slut förstod han väl detta o la upp matchningen på det här viset istället ! 
Answer to: "Nej de gnälls inte för lite....ju mer insatt du är ju mer kr"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hultman lade om matchningen pga han var trött på allt skitsnack, inte för att han tyckte att han gjort något fel.
Som sagt, jag ser helre en Joke face som årsdebuterar än Harry heathrow i toppform, den som tycker annat är ju knappast travintresserad.
SJälvklart har Joke face inte toppform, kan han vinna ändå? kanske.......Antingen gör man ett klipp och spikar/spelar en häst som borde varit mycket mer streckad, eller så lirar man en häst som var helt för överstreckad och förlorar. Ingen skillnad mot övriga 6 lopp på v75.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2013-01-23 21:32:14
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Ni skämmer bara ut er om ni slösar streck här. Sluta jiddra och spika!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-23 21:34:27  hultman lade om matchningen pga han var trött på allt skitsnack, inte för att han tyckte att han gjort något fel.
Som sagt, jag ser helre en Joke face som årsdebuterar än Harry heathrow i toppform, den som tycker annat är ju knappast travintresserad.
SJälvklart har Joke face inte toppform, kan han vinna ändå? kanske.......Antingen gör man ett klipp och spikar/spelar en häst som borde varit mycket mer streckad, eller så lirar man en häst som var helt för överstreckad och förlorar. Ingen skillnad mot övriga 6 lopp på v75.
Answer to: "hultman lade om matchningen pga han var trött på allt skitsnack,"
|
|
Trött på skitsnack ? Va fan pratar du om..? Var ju för fan berättigad kritik !!! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2013-01-23 21:54:42
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Kan inte för mitt liv måla upp hur loppet körs. många snabba ut men som väl vill släppa till nån mer betrodd.. Är det så att Lövgren släpps dit o vill han gå i spets? känns som han kämpar hårt för att slippa..
Det får fan bli lite streck här också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-23 21:56:58  Trött på skitsnack ? Va fan pratar du om..? Var ju för fan berättigad kritik !!! 
Answer to: "Trött på skitsnack ? Va fan pratar du om..? Var ju för fan "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varför då? var ju inte direkt Hultman som sade till alla usla spelare att dem skulle lira hans häst, han var ju ärlig och sade att det var preparé lopp i sverige och att hästen inte hade form.
Hade varit en annan femma om han gått ut och sagt att hästen var toppad och skulle köras för vinst.
Jag förstår verkligen inte problematiken, det fungerar likadant i Frankrike och då klagar ingen vad jag vet....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-01-23 22:01:41 Edited(2): 2013-01-23 22:05:24  Varför då? var ju inte direkt Hultman som sade till alla usla spelare att dem skulle lira hans häst, han var ju ärlig och sade att det var preparé lopp i sverige och att hästen inte hade form.
Hade varit en annan femma om han gått ut och sagt att hästen var toppad och skulle köras för vinst.
Jag förstår verkligen inte problematiken, det fungerar likadant i Frankrike och då klagar ingen vad jag vet....
Answer to: "Varför då? var ju inte direkt Hultman som sade till alla usla sp"
|
|
Ska vi tröska de där...han säger hästen är på gång o har form de räcker med tanke på att de är Marre vi pratar om...en av Svedalas bästa hästar...men uppladdningen var total fel o de finns inte en travjoke i världen som erkänner han gör fel...nu är upplägget mycket bättre o ja hoppas verkligen hästen får ett bra lopp till söndagen..men Nivard kommer att skrika åt sina kompisar att flytta på sig så Ludde får hjälpa till med att försöka sticka...!  Jag tittar gärna på Joken alla dar i veckan i vilket lopp som helst men här i Gulddivisionen vill ja ha lite profesionalism o inte djävla travjokke fjant ! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
|