1
2
[ 3
]
4
5
6
7
|
|
Posted: 2011-08-04 23:43:04   Får man poäng även om hästen inte vinner eller?
Ja, precis så är det. Ungefär som att man vinner pengar på V75 även om man inte hittar vinnarna.
 annars suger ditt bidrag hästdase
Jag har hellre ett bidrag som gör det än gör det själv som du. 
Answer to: "Får man poäng även om hästen inte vinner eller?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
inte om man spelar v7, då får man inget, om man heter polajasen iallafall 
Jaså du sätt mina filmer? sicket pervo du är alltså, anade detta länge!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-04 23:43:50  Spetsstriden kommer att stå emellan 1-3-4-5-8 och om man ser på det hela så kommer det nog bli att 1 askö toy är snabb ut men satsar bara på att få positionen ryggledaren, Då är det 3 Herr ratzeputz eller 5 lamal jubb som sitter i spets men längst ut kommer den galne malmqvist och köra till rejält och övertar i första sväng till ut på andra bortre! Jag tycker att det ser ut som den som drar nitlotten av 3 eller 5 får dödens som jag inte tror någon kommer klara av, av dem. jag tror att 5 inte är snabbnog då det kommer bli solfjädereffekten att 4 håller ut 5:an så 3:an tar spets om den är så snabb ut och 5:an får dödens.
Då Avalon spider har visat sig vara bättre på kortdistans nu på slutet (konstigt trodde det var en långkubbare sedan den kom till roger) så tror jag att den inte kommer hålla hela vägen och med avalon spider i spets så blir tempot bra!
Detta gynnar dem som sitter bak, 10 och 12 är väl värsta motbuden i detta läge? jag tycker inte att 10:an ska ha en chans mot 12 som ska gå barfota nu och 10:an kommer få dra fram 12:an
Ps är spets saken efter 500m eller efter 300m?
Answer to: "Spetsstriden kommer att stå emellan 1-3-4-5-8 och om man ser på"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skulel tro spets är efter 150,
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 00:05:08  inte om man spelar v7, då får man inget, om man heter polajasen iallafall 
Jaså du sätt mina filmer? sicket pervo du är alltså, anade detta länge!
Answer to: "inte om man spelar v7, då får man inget, om man heter polajasen"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, VOODOO HORNLINE
S 4, VOODOO HORNLINE
|
Jag har inte bara sett dom. Jag är ett stort fan. Ingen tar dom så djupt dom du! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 00:34:53  Jag har inte bara sett dom. Jag är ett stort fan. Ingen tar dom så djupt dom du! 
Answer to: "Jag har inte bara sett dom. Jag är ett stort fan. Ingen tar dom s&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jage bara filmar du vet  tur de finns sådana personer som du så de säljer 
btw är det du som går som användare Polajasan när du beställer?  väldigt diskret 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 01:08:49  jage bara filmar du vet  tur de finns sådana personer som du så de säljer 
btw är det du som går som användare Polajasan när du beställer?  väldigt diskret 
Answer to: "jage bara filmar du vet;) tur de finns sådana personer som du s&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, VOODOO HORNLINE
S 4, VOODOO HORNLINE
|
Nix. Jag skäms inte. Jag beställer under mitt eget namn. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 01:32:59  Nix. Jag skäms inte. Jag beställer under mitt eget namn. 
Answer to: "Nix. Jag skäms inte. Jag beställer under mitt eget namn. :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
man är du! ska inte ha några förutfattade meningar bara för du är ett pervo  
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-05 08:39:20  Du är nog en av få som jag skulle rygga här på forumet, tillsammans med B-good, polajsen, dujorha och ett par till. Lutar åt spik på 3an för mig med, och jag tror ju inte mindre på den nu direkt  Känns inte som ledningen är ett måste för den kusen heller
Answer to: "Du är nog en av få som jag skulle rygga här på forume"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nä spets är inget måste...hästen behöver trava in sig o sedan kör Bosse till ! Bosse är rejält duktig kusk o hyvsad taktiker så ser hästen bra ut i provstarten o ingen annan som superglänser så...finns andra lopp att lägga streck på !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 10:34:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, VOODOO HORNLINE
S 4, VOODOO HORNLINE
|
Nej.. Det får bli spik på Herr Ratzeputz här...
Sen vacklar jag mellan southwind coger och Il Leone som spik nummer två. Finns ett par skrällbud i bägge loppen som jag skulle vilja ha med.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 10:36:50  Nej.. Det får bli spik på Herr Ratzeputz här...
Sen vacklar jag mellan southwind coger och Il Leone som spik nummer två. Finns ett par skrällbud i bägge loppen som jag skulle vilja ha med.
Answer to: "Nej.. Det får bli spik på Herr Ratzeputz här...
Sen vac"
|
Became a member:
Forum posts:
|
fan du e vågad, går ut med spik direkt sådär bara!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 10:48:42  fan du e vågad, går ut med spik direkt sådär bara!
Answer to: "fan du e vågad, går ut med spik direkt sådär bara!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, VOODOO HORNLINE
S 4, VOODOO HORNLINE
|
Du e på gång nu va? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-05 10:53:13  fan du e vågad, går ut med spik direkt sådär bara!
Answer to: "fan du e vågad, går ut med spik direkt sådär bara!"
|
|
Å medhåll får han !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-05 10:59:56  Nej.. Det får bli spik på Herr Ratzeputz här...
Answer to: "Nej.. Det får bli spik på Herr Ratzeputz här...
Sen vac"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Du måste ha med Sven Olof mot Il Leone! Kolla i arkivet hur Sven Olof såg ut senast. Mer formstarkt intryck får man leta länge efter.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 11:03:41  Du måste ha med Sven Olof mot Il Leone! Kolla i arkivet hur Sven Olof såg ut senast. Mer formstarkt intryck får man leta länge efter.. 
Answer to: "Du måste ha med Sven Olof mot Il Leone! Kolla i arkivet hur Sven Olof"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, VOODOO HORNLINE
S 4, VOODOO HORNLINE
|
Sven Olof är bäst i spets känns det som. Från framspår hade den varit given. Men kan inte se att den ska runda fältet sista varvet direkt. FÖrdelen med Il Leone är att den har styrkan och kan parkera i dödens om så krävs... PÅ Rättvik vinner dessutom hela 20 % från dödens. Lägg sedan till att det finns chans att den får överta om den pressar lite.
Nja... Visst kan Sven Olof vinna, men i brist på vettiga spikar denna omgång utöver Ratzeputz så måste jag ta ställning. Sen att det är en äcklig favorit... Ja, får helt enkelt svälja det denna gång.
Alternativet är att jag spika Southwind Coger och även om den är mer attraktiv ur strecksynpunkt så kommer jag inte ifrån att det skräller oftare i klass 2 och att det finns fler tänkbara vinnare i det loppet. Slutligen så är det bara jämföra kusk: Fredrik Persson eller Örjan. Hmmm. Lättare spika Örjan då.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 11:05:26  Du e på gång nu va? 
Answer to: "Du e på gång nu va? :D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
trodde jag va på hela tiden 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 11:06:37  trodde jag va på hela tiden 
Answer to: "trodde jag va på hela tiden:D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, VOODOO HORNLINE
S 4, VOODOO HORNLINE
|
jo.. Men nu är de extra het. Ironin flödar och du hugger på det mesta. hehe
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-05 11:08:35  trodde jag va på hela tiden 
Answer to: "trodde jag va på hela tiden:D"
|
|
Ja de gäller o va en äkta cowboy o aldrig gå ur sadeln..förlåt sulkeyn.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 11:10:47  Ja de gäller o va en äkta cowboy o aldrig gå ur sadeln..förlåt sulkeyn.. 
Answer to: "Ja de gäller o va en äkta cowboy o aldrig gå ur sadeln..f&o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag har pisken om ni 2 vill leka häst så 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 11:11:20  jo.. Men nu är de extra het. Ironin flödar och du hugger på det mesta. hehe
Answer to: "jo.. Men nu är de extra het. Ironin flödar och du hugger på"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ggrrrrrr!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 11:11:55  jag har pisken om ni 2 vill leka häst så 
Answer to: "jag har pisken om ni 2 vill leka häst så:D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, VOODOO HORNLINE
S 4, VOODOO HORNLINE
|
Jaha... Vi ska "leka häst" så att du kan få stilla dina begär?
Nja...Tack.. Men jag avstår.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 11:14:40  Jaha... Vi ska "leka häst" så att du kan få stilla dina begär?
Nja...Tack.. Men jag avstår.
Answer to: "Jaha... Vi ska "leka häst" så att du kan få stil"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är du säker? heeltt?? aja får hoppas på dujorha då!
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6