1
2
[ 3
]
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2011-07-09 00:37:26
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 7, MUSCLES G.T.
|
3 Lass Inspiration har imponerat på slutet men det har varit helt andra gäng än vad som nu är fallet. När motståndet är tuffare så tycker jag att han är lite vek till slut och speciellt då det har gått fort i början, vilket det kommer att göra här. Jag tycker mig istället ha hittat dagens roligaste spik i detta lopp. Det är 7 Muscles G.T. som har imponerat i alla starter efter uppehåll, har avslutat väldigt bra varje gång och jag tror att spurten kommer bita ruskigt bra efter högt inledningstempo. Spåret är det enda emot men 6 Macho Gossip samt 9 och 10 är inte så snabba ut så jag tror att en lucka kommer att uppstå och hon kan krypa ner i andraspår som 3:e-4:e häst. En mycket bra chans i mina ögon, spik!
Det är för övrigt ett väldigt öppet lopp bakom den klara förstahästen Muscles G.T. så om hon skulle göra bort sig eller hamna på vingel så kan det bli vad som helst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 00:45:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
hur fan kan man tippa muscles gt, sicket jävla skämt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 00:46:15 Edited(1): 2011-07-09 00:46:32  Avanto kan faktiskt vinna detta om den får sitt lopp i rygg på ledaren. Men att snacka att den ska leda runt om är bara fantasier.
Answer to: "Avanto kan faktiskt vinna detta om den får sitt lopp i rygg på "
|
Became a member:
Forum posts:
|
sällan har åke haft någon sådan ickevinnare i sitt stall, SÄLLAN
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 01:02:23  sällan har åke haft någon sådan ickevinnare i sitt stall, SÄLLAN
Answer to: "sällan har åke haft någon sådan ickevinnare i sitt s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAXWELL MAYDAY
|
Hästen brukar få väldigt konstiga lopp och dåliga spår, hästen i sig är bra tycker jag men inte aktuell här.
Varför skulle inte Muscles G.T kunna vinna här?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 01:08:07  Hästen brukar få väldigt konstiga lopp och dåliga spår, hästen i sig är bra tycker jag men inte aktuell här.
Varför skulle inte Muscles G.T kunna vinna här?
Answer to: "Hästen brukar få väldigt konstiga lopp och dåliga sp&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
den är alldeles för dålig och har kasst läge, att ranka den topp 5 är bara idioti,
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 16:22:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
Registrerat spel
Datum: 2011-07-09
Bana: Halmstad
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 379
Avd Hästar
1 3
2 3
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 16:24:33
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Kul lopp !! Gas blir de.. 11-tid igen ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 16:29:39  Kul lopp !! Gas blir de.. 11-tid igen ? 
Answer to: "Kul lopp !! Gas blir de.. 11-tid igen ?;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
piss lopp
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 16:30:38  Registrerat spel
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 379
Avd Hästar
1 3
2 3
Answer to: "Registrerat spel
Spelform: Dagens Dub"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Hoppas på dig Folke !! Björn i sista är inte fel !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 16:32:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
33ggr pengarna vore inte fel
For life värmde fint, hoppas den kommer till spets. Då jäklar blir det åka av
Passa på när man hade en straffspark i DD1, folk spelade helt för mycket på chanslösa hästar som tex muscle g.t 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-07-09 16:32:34
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 3, LASS INSPIRATION
|
Diska fanskapet! Sådär får man fan inte göra 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 16:34:14  Diska fanskapet! Sådär får man fan inte göra 
Answer to: "Diska fanskapet! Sådär får man fan inte göra :@"
|
Became a member:
Forum posts:
|
diska? för att? kan du inte regelboken? han får grova böter pga han gjorde det i sverige. Övriga världen hade han inte fått 1 krona i böter.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 16:37:20  diska? för att? kan du inte regelboken? han får grova böter pga han gjorde det i sverige. Övriga världen hade han inte fått 1 krona i böter.
Answer to: "diska? för att? kan du inte regelboken? han får grova böter"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Klart han ska ha böter , det är självklart . diskad blir man inte för en sådant tilltag .
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-07-09 16:45:03
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 3, LASS INSPIRATION
|
Han ändrar ordningsföljden i mål. Så får man fan inte göra. Siter i vad som stå i regelbokel, har inte läst den....
Han får väl avstängning med hopppas jag??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 16:47:21  Han ändrar ordningsföljden i mål. Så får man fan inte göra. Siter i vad som stå i regelbokel, har inte läst den....
Answer to: "Han ändrar ordningsföljden i mål. Så får man fa"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det får han nog och det ska han ha.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 17:02:36  Han ändrar ordningsföljden i mål. Så får man fan inte göra. Siter i vad som stå i regelbokel, har inte läst den....
Answer to: "Han ändrar ordningsföljden i mål. Så får man fa"
|
Became a member:
Forum posts:
|
som sagt, avstägning får han och böter. Men detta är regler som enbart sverige har. Hade det hänt i tex frankrike så hade han inte fått böter eller avstägning.
Ändrar ordningsföljden, jo. Men den bli ju ändrad om dem diskar hästen som vann också. Ordsningsföljden blir ju fel oavsett hur dem gör i detta läget pga hästen som fick luckan vann inte. De som var 2.a+3.a är väl det oavsett? och spelar du tvilling så blir den också fel då 1.an diskas.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 17:07:39  som sagt, avstägning får han och böter. Men detta är regler som enbart sverige har. Hade det hänt i tex frankrike så hade han inte fått böter eller avstägning.
Ändrar ordningsföljden, jo. Men den bli ju ändrad om dem diskar hästen som vann också. Ordsningsföljden blir ju fel oavsett hur dem gör i detta läget pga hästen som fick luckan vann inte. De som var 2.a+3.a är väl det oavsett? och spelar du tvilling så blir den också fel då 1.an diskas.
Answer to: "som sagt, avstägning får han och böter. Men detta är r"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Menar du att det är bättre i tex Frankrike eller Us ?
Självklart är det rätt med böter och avstägning.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 17:09:21  Menar du att det är bättre i tex Frankrike eller Us ?
Självklart är det rätt med böter och avstägning.
Answer to: "Menar du att det är bättre i tex Frankrike eller Us ?
Själv"
|
Became a member:
Forum posts:
|
varför är det rätt?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 17:13:53  varför är det rätt?
Answer to: "varför är det rätt?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om man ändrar resultaten på det viset så tycker jag att det ska straffas med. Så då tycker du tvärt om ? i så fall, fine! alla kan inte tycka lika. Men min åsikt är den att ändra man ordningen så ska det bestraffas.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|