1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2011-07-08 10:29:42  Håller med Nordan angående Muscles GT. Jag kommer i alla fall spika henne på allt!
Answer to: "Håller med Nordan angående Muscles GT. Jag kommer i alla fall s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tack för dem pengarna i potten 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 11:19:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
Visst kan Macho Gossip hamna sist men med bra tempo där framme och draghjälp sista 700 kan det gå. Okay, ingen spik men givet streck, tycker jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 11:35:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MUSCLES G.T.
|
Dumt att inte ta med den Folke. Ska posta intervjun senasre ikväll ifall du inte redan läst den.
1,3,5,7 blir det här
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 13:31:32  Dumt att inte ta med den Folke. Ska posta intervjun senasre ikväll ifall du inte redan läst den.
1,3,5,7 blir det här
Answer to: "Dumt att inte ta med den Folke. Ska posta intervjun senasre ikväll ifa"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Läste en intervjue med åke, men vad mig befara så kan han gå ut och säga den är stenklar. Trots det inte i närheten av mitt system.
Muscle g.t är en vek skithäst, sto, spår 7 över 1609m halmstad. Mer chanslös kan man inte bli, nämnde jag att hon inte ens är startsnabb.
Ska man gardera lass inspiration så är det 1,2,4,5 och kanske 6 macho gossips som är aktuella. Inte ens lönt att fundera i andra banor då det är just halmstad vi kör på 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 13:41:42  Läste en intervjue med åke, men vad mig befara så kan han gå ut och säga den är stenklar. Trots det inte i närheten av mitt system.
Muscle g.t är en vek skithäst, sto, spår 7 över 1609m halmstad. Mer chanslös kan man inte bli, nämnde jag att hon inte ens är startsnabb.
Ska man gardera lass inspiration så är det 1,2,4,5 och kanske 6 macho gossips som är aktuella. Inte ens lönt att fundera i andra banor då det är just halmstad vi kör på 
Answer to: "Läste en intervjue med åke, men vad mig befara så kan han "
|
Became a member:
Forum posts:
|
är jättedumt inte ta med muscles, spika den nu folke, kom igen, vet du vill!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 16:04:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Näst bästa ( efter Macho Gossip )chansen i loppet har Åkes andra häst Avanto !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 16:06:31  Näst bästa ( efter Macho Gossip )chansen i loppet har Åkes andra häst Avanto !
Answer to: "Näst bästa ( efter Macho Gossip )chansen i loppet har Åkes "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MUSCLES G.T.
|
Ingen av dom 2 åker med på min lapp  skulle nog ranka avanto före macho dock, men jag väljer en 4-5 hästar före båda två.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 16:19:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
ok
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 16:48:37  Ingen av dom 2 åker med på min lapp  skulle nog ranka avanto före macho dock, men jag väljer en 4-5 hästar före båda två.
Answer to: "Ingen av dom 2 åker med på min lapp:) skulle nog ranka avanto f"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MACHO GOSSIP
S 3, LASS INSPIRATION
|
Jo, men du har ju oxå klassat Macho Gossip som en "skithäst".
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 16:49:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ZAPDOS HÅJT
|
Spik På 5 Zapdos Håjt! Vem ska slå den i detta skitgäng spets och slut!
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-07-08 17:07:57  Spik På 5 Zapdos Håjt! Vem ska slå den i detta skitgäng spets och slut!
Answer to: "Spik På 5 Zapdos Håjt! Vem ska slå den i detta skitgä"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 3, LASS INSPIRATION
|
Lass inspiration är en mkt bättre och hårdare häst än Zapdos!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 17:10:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
får bjuda på vinnaren i detta lopp med då 
4 maxwell maday med goop vinenr detta race 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 21:03:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag tycker avanto kan vara en rysare bra spår och junior i vagnen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 21:10:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
Räkna med att Åke har gett full körorder från start på Avanto.. Han är bara med för att ta spets och släppa till Muscles GT. En typisk "offer-häst" i mina ögon. Säger inte att han lyckas, men lita på att det full körning från start. Blir det tempo på den här tillställningen så glöm inte Smash Express.. hemmahäst som gynnas av överpace.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 21:27:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
om det är så att junior får spets med avanto så är det mer troligt att han kör där och sen bara vinner han.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 21:34:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror du Anders svarar om Åke kommer fram på utsidan? Eller tror du Åke låter bli att köra fram om Avanto tar spets? Tar Avanto spets så kan jag garantera dig att Åke tar över relativt snabbt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 21:36:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
någon gång måste han väll sätta gubben på plats  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:03:19 Edited(1): 2011-07-08 22:03:39  om det är så att junior får spets med avanto så är det mer troligt att han kör där och sen bara vinner han.
Answer to: "om det är så att junior får spets med avanto så &aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MACHO GOSSIP
S 3, LASS INSPIRATION
|
Troligt du... inte.... Avanto är en rygghäst och måste den tokköra för att få spets så håller den inte ens in till upploppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:05:45  Troligt du... inte.... Avanto är en rygghäst och måste den tokköra för att få spets så håller den inte ens in till upploppet.
Answer to: "Troligt du... inte.... Avanto är en rygghäst och måste den "
|
Became a member:
Forum posts:
|
nog är den med på uploppet, men inte som första häst
tror det blir rejäl körning mellan 3,4,5, frågan är hur länge dem kör mot varandra, vem sitter i spets och vad varvar dem på?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:06:37  nog är den med på uploppet, men inte som första häst
tror det blir rejäl körning mellan 3,4,5, frågan är hur länge dem kör mot varandra, vem sitter i spets och vad varvar dem på?
Answer to: "nog är den med på uploppet, men inte som första häst :"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MACHO GOSSIP
S 3, LASS INSPIRATION
|
Avanto kan faktiskt vinna detta om den får sitt lopp i rygg på ledaren. Men att snacka att den ska leda runt om är bara fantasier.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|