[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2011-07-04 07:00:04
|
|
V75-6 | Sportbladets lopp - Silverdivisionen, försök 2. 1:A PRIS 150 000 kr 1609 A 1. MAX HUGO Persson Stefan 2. AVANTO Svanstedt Anders 3. LASS INSPIRATION Lugauer Conrad 4. MAXWELL MAYDAY Goop Björn 5. ZAPDOS HÅJT Jonsson Thomas 6. MACHO GOSSIP Eriksson Håkan 7. MUSCLES G.T. Svanstedt Åke 8. MANHATTAN SASSY Adielsson Erik 9. MR SHIMMER Uhrberg Thomas 10. JASPER LANE Hoas Jan-Åke 11. SMASH EXPRESS Söderkvist Stefan 12. I SAW YOU Lindblom Åke
Turordning: 5-3-7-12-2-9-1-6-4-10-11-8
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-07-04 09:27:29
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, AVANTO
|
Känns som ett lurigt lopp.. Kommer nog gardera stort. Nån av Åkes i nån stallkörningsvariant kanske?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-04 10:23:59  Känns som ett lurigt lopp.. Kommer nog gardera stort. Nån av Åkes i nån stallkörningsvariant kanske?
Answer to: "Känns som ett lurigt lopp.. Kommer nog gardera stort. Nån av &Ar"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Möjligt..Zapdos lär väl gasa för ledningen o här kanske han inte vill släppa o då går de kanske lite för fort o mjölksyran slår till.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-04 11:00:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
Omgångens bästa spik och DD drag/vinnare,
Lass inspiration, spets och slut. Inte mycket att diskutera tycker jag......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-04 11:15:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Folke:du har fått mail 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-07-04 11:30:54
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 3, LASS INSPIRATION
|
Kanske rejäl körning att vänta mellan Lass Inspiration och Zapdos Håjt som båda körs av rätt bestämda herrar.. Muscles G.T. går ner rätt rejält i klass.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-04 14:29:39  Kanske rejäl körning att vänta mellan Lass Inspiration och Zapdos Håjt som båda körs av rätt bestämda herrar.. Muscles G.T. går ner rätt rejält i klass.
Answer to: "Kanske rejäl körning att vänta mellan Lass Inspiration och Z"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Muscle går ner rejält i klass? du tar inte i nu? var inte direkt någon vass stoelit senast och silverdivisionen är inte direkt sämre än stoeliten i vanliga fall tycker jag. Finns givetvist undantagshästar som tex Mathilde tröjborg, men annars.........
Blir nog hård körning, men dte är bra klass på loppet, 1609m och halmstad så det är nog inte hela världen med hårt tempo. Tycker att Lass inspiration ska ta detta. Går säkerligen en låg 11 tid från spets om bra väder, svårt att se någon utmana då......
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-07-04 14:50:37 Muscle går ner rejält i klass? du tar inte i nu? var inte direkt någon vass stoelit senast och silverdivisionen är inte direkt sämre än stoeliten i vanliga fall tycker jag. Finns givetvist undantagshästar som tex Mathilde tröjborg, men annars.........
Blir nog hård körning, men dte är bra klass på loppet, 1609m och halmstad så det är nog inte hela världen med hårt tempo. Tycker att Lass inspiration ska ta detta. Går säkerligen en låg 11 tid från spets om bra väder, svårt att se någon utmana då......
Answer to: "Muscle går ner rejält i klass? du tar inte i nu? var inte"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 3, LASS INSPIRATION
|
I mina ögon är det här en mycket svag silverdivision så jag tycker nog att de hästar hon har mött på slutet är betydligt bättre än dessa. Däremot är läget knepigt och hon är ju ingen stjärna direkt så det är nog bara en av flera.
Det normala är som du säger att Lass Inspiration vinner, men Thomas Jonsson har agerat loppförstörare tidigare och han lär väl ha hybris nu efter segern senast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-04 14:53:26  Folke:du har fått mail 
Answer to: "Folke:du har fått mail :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag vill också ha mail 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-07-04 21:07:17
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 3, LASS INSPIRATION
|
Håller faktiskt med Folke här. Lass Inspiration runt om.... men är livrädd för att Jonsson gör en KlausKern.......
Då blir loppet vidöppet.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-05 10:16:47
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Kusk me storform..Stefan Persson..har han plockat 4-klöver tro ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-06 09:55:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mycket trevligt och spelintressant lopp.
Avanto har äntligen fått ett bra spår och blir att räkna med.
Macho Gossip möter enklare motstånd nu och måste streckas.
Mr Shimmer har jag alltid gillat och med perfekt smygläge är han också given på min kupong.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-06 17:37:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MACHO GOSSIP
S 3, LASS INSPIRATION
|
Avslutningen som Macho Gossip stod för senast var grym. hade inte meshåkan kört så otroligt passivt och försiktigt hade den kunnat segerstrida. Med en toppkusk i sulkyn hade den varit ett hett segerbud. Som det är nu lär väl håkan antagligen lägga sig 5:e invändigt och hoppas på lucka.
Men spikar man inte Lass så är Macho given på kupongen.
Blir det körning i starten så gynnas Maxwell, men personligen har jag ingen känsla för den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-06 17:57:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
4,5,6,7 är väl motbuden om man garderar. Allt är väl egentligen upp till Jonsson hur hårt han kör med zapdås hojt.......
Börjat vingla lite i spiken här.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-07 14:58:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Alla bör vingla på Lass Inspiration som spik då jag anser att Macho Gossip visar toppform och möter nu enklare motstånd. Dock är han inte snabb ut och spåret kan ställa till det men i gengäld kan han avsluta sylvasst och är klar första häst. Glöm inte att strecka för MG. Jag kommer att ha honom antingen som spik eller som utgångshäst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-07 16:22:38  Alla bör vingla på Lass Inspiration som spik då jag anser att Macho Gossip visar toppform och möter nu enklare motstånd. Dock är han inte snabb ut och spåret kan ställa till det men i gengäld kan han avsluta sylvasst och är klar första häst. Glöm inte att strecka för MG. Jag kommer att ha honom antingen som spik eller som utgångshäst.
Answer to: "Alla bör vingla på Lass Inspiration som spik då jag anser "
|
Became a member:
Forum posts:
|
antar att du sitter och svär hemma i soffan när hockey är sist i starten och sedan sitter där bak hela loppet med en fin spurt till 4.e pris.
Kommer att hamna långt bak och då är det för svårt att gå i spåren över 1600m på halmstad i denna klass. Även om det nu skulle vara bästa hästen. Måste vara så enormt mycket bättre och det är han garanterat inte om det nu ens är bästa hästen i loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-07 16:51:43  antar att du sitter och svär hemma i soffan när hockey är sist i starten och sedan sitter där bak hela loppet med en fin spurt till 4.e pris.
Kommer att hamna långt bak och då är det för svårt att gå i spåren över 1600m på halmstad i denna klass. Även om det nu skulle vara bästa hästen. Måste vara så enormt mycket bättre och det är han garanterat inte om det nu ens är bästa hästen i loppet.
Answer to: "antar att du sitter och svär hemma i soffan när hockey är si"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MACHO GOSSIP
S 3, LASS INSPIRATION
|
Mm.. Så är det precis. Spika aldrig Hockey!
Tänk om han kunde lämna ifrån sig körspöt till ngn med kulor i påsen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-07 17:59:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MUSCLES G.T.
|
Sugen på att singla Muscles GT här. Åke lät oförskämmt uppåt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-07 18:05:44  Sugen på att singla Muscles GT här. Åke lät oförskämmt uppåt.
Answer to: "Sugen på att singla Muscles GT här. Åke lät oför"
|
Became a member:
Forum posts:
|
lik
|
|
Reply
|
|
Nixlas
|
Posted: 2011-07-08 09:43:19
|
Became a member: 2007-11-02
Forum posts: 10
|
Håller med Nordan angående Muscles GT. Jag kommer i alla fall spika henne på allt!
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|