1
2
[ 3
]
4
5
|
|
Posted: 2011-05-19 21:45:36  Viola Silas hela vägen 
Answer to: "Viola Silas hela vägen :)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLOBAL JOURNEY
S 6, GLOBAL JOURNEY
|
Hob. Du hade en bra vecka förra veckan på oddsjakten. Riktigt snyggt! Men jag antar att du missade 7:an? ... på real rabut kanske?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-19 23:37:33  Hob. Du hade en bra vecka förra veckan på oddsjakten. Riktigt snyggt! Men jag antar att du missade 7:an? ... på real rabut kanske?
Answer to: "Hob. Du hade en bra vecka förra veckan på oddsjakten. Riktigt sn"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, VIOLA SILAS
|
Vad vill du att jag ska svara på det polajsen? Tack.?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-20 07:16:20  Vad vill du att jag ska svara på det polajsen? Tack.?
Answer to: "Vad vill du att jag ska svara på det polajsen? Tack.?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLOBAL JOURNEY
S 6, GLOBAL JOURNEY
|
Aspbergers?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-20 08:23:41
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, SEBASTIAN K.
|
Polajsen: efter lite djupdykning är jag också inne på att Global Journey har bra skrällpotensial här. Roligt att du också upptäckte det.
Global har sprungit 11.1,3 i år (Örebro), och bara Brioni har varit snabbare 2011.
För mig är Jorma i sulkyn ett plus.
Global blir chansspik på chanssystemet, och följer med i garderingen på stora.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-20 09:29:17  Kan nån tala om vem som spetsar?
Får liksom inte grepp om det..
Örjan på sebastian är för kul för att inte ha som odssjaktvinnnare. Tror nog det blir ett gäng streck här..
Answer to: "Kan nån tala om vem som spetsar?
Får liksom inte grepp om det."
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Torbjörn försöker absolut att spetsa ! Global är snabb ut o imellan försöker Tarzan så gott kan !! Kommer att bli en jäkla öppning... kanske Erik med sedvanlig flyt få en bra resa ! Jocke tar en chans o försöker backa ner som sist när han hade spår 7..nyckeln är nog vad Örjan hittar på tror ja..vinklad vinge o Ludde har ju acceptans för de mesta så de kan bli full sula !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-20 12:35:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, SEBASTIAN K.
S 7, SEBASTIAN K.
|
Senaste nytt är att Örjan har fått körorder: Spets och slut!
Ludde vill ha en biljett till Elitloppet
Spikar med lite tvekan men roligt drag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-20 13:01:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ORACLE
|
Också hört det, ska till spets men framförallt hålla ut favoriten, tror inte Brioni fixar det från dödens. Dock ingen spik för mig, som det ser ut nu blir det 2,4,7 sen en utav 5,6 eller 8
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-21 10:30:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, BRIONI
S 7, SEBASTIAN K.
|
Sebastian K leder länge men Brioni sticker fram nosen först 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-21 10:47:20
|
|
Stickan tar den "rövare" o slänger ut Wellino här o hoppas Erik fixar biffen..verkar angelägen o få fart på någon kamel över distansen...är de gammal strålglans från Söndagen som ska öppnås..? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-21 12:17:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ORACLE
|
2,7 är givna för mig, sen ska jag ha en till, tror inte på Brioni den här gången, ska dessutom gå med skor. står mellan 1,4 eller 5, 4 och 5 känns hetast men vilken ska man ta, blir nog lite körning i början här, så wellino kanske är bästa valet?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-21 12:27:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sebastian K kommer aldrig vinna från spets med en brioni utvändigt om sig som dessutom kommer köras offensivt. precis samma upplägg som inför Olympia finalen.
Tror absolut Brioni kan vinna från dödens, att den tar ner sebastian K idag det vet jag. Det kan dock komma en häst som får loppet som kan sticka nosen före Brioni. Wellino Boko eller möjligen Viola.
Det blir Lövgren, Adielsson eller Persson som lyfter Prins Daniels pokal.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-05-21 13:15:05
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Ingen häst i världen kan speeda som Sebastian K sista biten. Jag tror och hoppas att Örjan tar en lugn start så kommer det gå undan sista 300 istället. Risk att bli hängande dock...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-21 13:27:43  Ingen häst i världen kan speeda som Sebastian K sista biten. Jag tror och hoppas att Örjan tar en lugn start så kommer det gå undan sista 300 istället. Risk att bli hängande dock...
Answer to: "Ingen häst i världen kan speeda som Sebastian K sista biten. Jag "
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ORACLE
|
Örjan ska ha fått stallorder att köra allt vad som går från start har jag läst någonstans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-21 13:33:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MINOS VANG
|
sebastian k känns inte som en vinnare i mina ögon . Men har ju haft fel någon gång innan . 3-4 fjärde häst max
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-05-21 13:35:14
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Okej, ja mn då kommer han ju såklrt till spets eftersom ingen här kan svara honom. Tror dock inte att han vinner därifrån, men funderar på spk iaf. Gick ju en 11-tid förra året i Spr.Mästaren från spets.
Backar han så kan det ju alltid strula, men i spets så får han ju chansen. Aja vi får se.
Satte LD btw  Bra form!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-21 13:43:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, WELLINO BOKO
|
Kommer bli en rejäl öppning här hoppas jag och det kommer bli ett grymt sevärt lopp förhoppningsvis.. VINNAREN LÄR FÅ ELITLOPPSBILJETT OM DEN VILL! de tror ja att Oracle och stefan melander är riktigt intresserade av och dom kommer nog gasa vad som går, Viola är intressant .. håller den upp spets kan den hålla undan sitter den fast lär den anmälas till nästa helg i stoeliten på valla, Brioni skulle väl gå med skor..? och blir hängandes och örjan med Sebastian K lär tokköra.
DÄRFÖR tycker jag att spiken är given. Wellino Boko som ja tror faktiskt kommer gilla distansen fin i årets starter och borde på pappret få perfekt resa dagens skönaste spik till 22% i nuläget.
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2011-05-21 14:03:51  Kommer bli en rejäl öppning här hoppas jag och det kommer bli ett grymt sevärt lopp förhoppningsvis.. VINNAREN LÄR FÅ ELITLOPPSBILJETT OM DEN VILL! de tror ja att Oracle och stefan melander är riktigt intresserade av och dom kommer nog gasa vad som går, Viola är intressant .. håller den upp spets kan den hålla undan sitter den fast lär den anmälas till nästa helg i stoeliten på valla, Brioni skulle väl gå med skor..? och blir hängandes och örjan med Sebastian K lär tokköra.
DÄRFÖR tycker jag att spiken är given. Wellino Boko som ja tror faktiskt kommer gilla distansen fin i årets starter och borde på pappret få perfekt resa dagens skönaste spik till 22% i nuläget.
Answer to: "Kommer bli en rejäl öppning här hoppas jag och det kommer bl"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 5, WELLINO BOKO
|
Det enda som talar emot är att jag har spikat. Minns inte senast jag fick in en spik.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-21 14:42:43  Det enda som talar emot är att jag har spikat. Minns inte senast jag fick in en spik.
Answer to: "Det enda som talar emot är att jag har spikat. Minns inte senast jag f"
|
|
Wellino är inte fel idag.. såg mycket bra ut i värmningen o med sedvanlig Tur-Erik så kan han sitta där !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-21 15:12:42  Kommer bli en rejäl öppning här hoppas jag och det kommer bli ett grymt sevärt lopp förhoppningsvis.. VINNAREN LÄR FÅ ELITLOPPSBILJETT OM DEN VILL! de tror ja att Oracle och stefan melander är riktigt intresserade av och dom kommer nog gasa vad som går, Viola är intressant .. håller den upp spets kan den hålla undan sitter den fast lär den anmälas till nästa helg i stoeliten på valla, Brioni skulle väl gå med skor..? och blir hängandes och örjan med Sebastian K lär tokköra.
Answer to: "Kommer bli en rejäl öppning här hoppas jag och det kommer bl"
|
|
Vi kör hårt Kaka !! Lycka till !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha