Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Romme 2010-11-27
V75-5 Dagens Flex - Lärlingslopp - Stolopp.
10. MY GOLDEN KEY 54% 45
Röcklinger Dan
5. NINEPOINTS AVALON 32% 42
Haugstad Kenneth
2. MAXIMA WIBB 25% 190
Wilhelmsson Robert
7. PION ZET 25% 122
Muhonen Toni
1. CORAZON AMOK 23% 105
Andersson Peter M
13. VÄSTERBOFROMHEAVEN 23% 126
Airaksinen Petri
3. LASS MADAME 20% 143
Andersson Therese A
6. SHAKIRA THRUST 13% 349
Svanstedt Anders
8. ALOE VERA 13% 115
Untersteiner Johan
11. ELECTRA S.I.R. 11% 91
Tillman Jennifer
12. WAKEUP ISA BELLA 10% 180
Westerholm Nicklas
9. SAMBUCA 7% 236
Norman Peter G
14. SKÅRS HANNA 4% 194
Olsen Jan Ove
15. KITTY GEL 3% 395
Holm Angelica
4. S.H.T.BLACKPEARL 1% 759
Karhulahti Ville

Senast uppdaterad: 2010-11-27 18:00:07, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Romme
V75-2 Romme
V75-3 Romme
V75-4 Romme
V75-5 Romme
V75-6 Romme
V75-7 Romme
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-5 Romme

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   [ 3 ]   4   5  
Author Message
Posted: 2010-11-26 20:29:53

Became a member: 
Forum posts:
Ja du Folke spela dy Ninepoints Avalon men enl. mitt sätt att räkna på det så har hästen redan förlorat loppet om du inte tar hänsyn med tiderna och tillägg då är du en dålig hästägare.Dravlet du skriver om att det är många hästar att runda är skitsnack en bra kusk och en bra häst löser detta lätt. Visst har tiderna relevans i alla lopp det är som att sära agnen från vetet. Du har bara svårt att ta till dej kritik jag tror du är typen som vill vara bäst på plan.
Reply
Posted: 2010-11-26 20:46:48 Edited(3): 2010-11-26 20:49:34

Became a member: 
Forum posts:
Nu undrar jag verkligen om du är helt seriös? så du menar verkligen att en häst som gör sina livs 2 första lopp i volt ska bedömas på dem 2 starterna och inte på efterföljande lopp? Det är EXAKT det du gör, spelar man på det sättet så lär man aldrig vinna en krona.

Att du sedan inte kopplade att ninepoints har bättre rekord på 2140m AUTO än my golden key är konstigt????? Så om det hade varit autostart på lika start så skulle ninepoints har varit favorit med seger i DITT sätt att räkna......................

Bara ditt sätt att se på det med att Ninepoints "redan har förlorat loppet", är ju helt horribelt ur spelsynpunkt och travkunnamässigt........

Om du ska kritisera mig så kanske du borde ha något vettigt att komma med i framtiden?

BTW så har jag inte nämt någonstans att jag ska "spela" ninepoints, däremot har jag skrivit att jag ska ta med 3,5,7,10 på mitt system, tolka dte som du vill. Tror dock att det är stor chans att en häst på start vinner.
Reply
Posted: 2010-11-26 21:46:55 Answer to: "Nu undrar jag verkligen om du är helt seriös? så du menar v"
Romme

Became a member: 
Forum posts:
Men nu snälla Folke vad tror du mina pengar kommit ifrån om inte från v75 vinster man startar inte en travrörelse med pengar från ingenting. Jag är övertygad att jag är en bättre hästägare än du, och kan mycket mera om trav än du drömt om . Nu skall vi inte bli rivaler på Travzonen och ha något gräl,. . jag respekterar som spelare det du tror på och så är vi vänner och hjälps åt att andra också kan vinna pengar. Du kan få mina tankar 1 10 11 12 13 14. Även om jag inte räknat rätt så vill jag att vi är vänner.
Reply
Posted: 2010-11-26 22:00:51 Edited(1): 2010-11-26 22:01:49
Romme

Became a member: 
Forum posts:
haha, finns det någon särskild orsak till att du tror att du är en bättre hästägare och kan mer än mig? bara löjligt att spekulera i det sedan du i princip inte vet någonting om vem jag är. Om man ska se på ditt sätt att bedöma trav så är det horribelt minst sagt.....Sällan skådat att man bedömer en häst på livets 2.a start, särskilt när hästen har gjort kanonprestationer i SAMTLIGA lopp efter, men dem betyder inget för ditt hästöga eftersom det var auto och inte volt???

Väldigt många startar en "travrörelse" med pengar från ingenting, pengar som dem lånat eller arbetat ihopp. Vad trodde du? man vinner mycket pengar på trav och sedan blir man tränare? Då hade vi haft en både liten och sorglig skara tränare som troligen varit ganska inkompetenta.

jag förösöker bara förstå dig Bert, men du gör det extremt svårt för mig med dina ,,,,konstiga uttalanden.
Reply
Posted: 2010-11-26 22:11:00

Became a member: 
Forum posts:
Jag tar bort de tre största favoriterna, och även chanslösa 4,6 så har jag krympt fältet till 10 hästar. Vinner någon av favoriterna spelar det i alla fall ingen roll känns det som.
Reply
Posted: 2010-11-26 22:14:10 Edited(1): 2010-11-26 22:15:55

Became a member: 
Forum posts:
bert och folke, ni 2 passar perfekt ihop, underbart se er.

rent spontant, hur blir man en en bättre hästägare än någon annan?

betalar in räkninagrna i tid?
Ger hästen morötter och äpplen oftare?
Besvärar tränaren så lite som möjligt?
Köper så många hästar man kan?
Ger skötaren presenter?

spänande detta
Reply
Posted: 2010-11-26 22:15:16
Romme

Became a member: 
Forum posts:
HAHA, klockrent att kommentaren kom av Travspanarn

brukar vara du annars..................
Reply
Posted: 2010-11-26 22:16:34
Romme

Became a member: 
Forum posts:
förstår inte alls hur du menar nu folke.
Reply
Posted: 2010-11-26 22:24:17
Romme

Became a member: 
Forum posts:
självklart du inte gör. haha
Reply
Posted: 2010-11-26 23:17:10 Answer to: "haha, finns det någon särskild orsak till att du tror att du &au"
Romme

Became a member: 
Forum posts:
Nu är fighten över, oss emellan nu avvaktar vi resultatet Folke. Båda kan vi hästar, båda har vi försprång låt oss använda detta till hjälp för andra att vinna pengar Skillnaden mellan dig och mig är hur man läser loppen du är säkert en duktig analytiker på ditt sätt, till skillnad från mig att läsa loppen men för den skull skall vi vara vänner och dra åt samma håll att hjälpa andra till vinster. Att vinna på v75 är svårt och det behövs några som kan mycket om hästars beteende för att lyckas och kan vi bidraga så är mycket vunnit Folke. Jag respekterar dina teorier men du skall också respektera mina det gör en människa tolerant.
Reply
Posted: 2010-11-26 23:47:31 Answer to: "Nu är fighten över, oss emellan nu avvaktar vi resultatet "
Romme

Became a member: 
Forum posts:
Bert, är bara 1 sak sdu behöver veta, bara lyssna på allt jag skriver och säger så blir du en vinnare i längden, det vet Folke med , sedna kan man alltid ha olika åsikter, men detta är det enda viktiga att veta.
Reply
Posted: 2010-11-27 00:09:15
Romme

Became a member: 
Forum posts:
Orsaken till att jag valt nr1 CORAZON AMOK var att jag träffade världens underbaraste hustru på andra sidan jorden för 24 år sedan och då löpte mitt hjärta AMOK och inget annat nostlagi.
Reply
Dark_horse Posted: 2010-11-27 00:17:57 Answer to: "Orsaken till att jag valt nr1 CORAZON AMOK var att jag träffade v&aum"

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890

V 13, VÄSTERBOFROMHEAVEN

S 6, SHAKIRA THRUST
Full?
Reply
Posted: 2010-11-27 00:44:09 Answer to: "Full?"
Romme

Became a member: 
Forum posts:
Jag tycker du skall skämmas inför dina spelerkamrat här på sidan som kan ha en sådan tanke jag har varit helnykterist i alla år har aldrig tagit en droppe sprit på de sista 48 åren. Du borde skämmas som har dessa tankar om du är seriös spelare. SKÄMMS INFÖR DINA SPELKAMRATER.
Reply
Posted: 2010-11-27 00:52:09 Answer to: "Jag tycker du skall skämmas inför dina spelerkamrat hä"

Became a member: 
Forum posts:

V 13, VÄSTERBOFROMHEAVEN
Ser inget fel med att vara full en fredagkväll. hahaha..Ta och lugna sig nu farbror Bert.
Reply
Dark_horse Posted: 2010-11-27 01:01:40 Answer to: "Jag tycker du skall skämmas inför dina spelerkamrat hä"

V 13, VÄSTERBOFROMHEAVEN

S 6, SHAKIRA THRUST
Hahaha!!
Du verkar vara en lustig en. Ska jag skämmas för att jag frågar om du är full? Är själv full då och då så för mig är det inte en så stor grej. Men din kommentar var så märklig att jag blev misstänksam, nu vet jag att du är så underlig även vid nyktert tillstånd. Att ta med en häst enbart baserat på att dess namn påminner dig om vilka känslor du hade när du träffade din fru för 24 år sedan är så amatörmässigt och idiotiskt det kan bli, och du ifrågasätter MIN seriositet som travspelare
Tack för att du ger mig ett gott skratt som avslutning på fredagkvällen!
Reply
Posted: 2010-11-27 01:13:44 Answer to: "Ser inget fel med att vara full en fredagkväll. hahaha..Ta och lugna s"
Romme

Became a member: 
Forum posts:
Inget att undra på att ni bara kan få 4-5 rätt vecka efter vecka när spriten tänker ut all annan info. Om ni ta bort spriten kan ni få sex om ni vill. Om ni analyserar själva kan det bli 7 rätt men då skall ni inte följa allt som skrivs på sajter eller andra sk. experter TÄNK TILL SJÄLVA.
Reply
Posted: 2010-11-27 01:17:48 Answer to: "Inget att undra på att ni bara kan få 4-5 rätt vecka ef"
Romme

Became a member: 
Forum posts:

V 13, VÄSTERBOFROMHEAVEN
Lägg tillbaka pekpinnarna i förrådet när du är färdig är du snäll.
Reply
Posted: 2010-11-27 01:19:15
Romme

Became a member: 
Forum posts:

V 13, VÄSTERBOFROMHEAVEN
Som så många har påoekat är det ett skitlopp som vem som helst kan vinna. Jag lägger min röst på Västerbofromheaven som kan göra lite jobb själv och som har fin form (även om det inte har så stor betydelse i dessa lopp).
Reply
Dark_horse Posted: 2010-11-27 01:19:18 Answer to: "Inget att undra på att ni bara kan få 4-5 rätt vecka ef"

V 13, VÄSTERBOFROMHEAVEN

S 6, SHAKIRA THRUST
Tack för tipset, men jag brukar inte analysera trav när jag är full, har oftast bättre saker för mig då Och nej, jag lyssnar inte ett skit på experter utan byggar alla mina analyser på vad jag ser i lopparkivet. Något du kanske också borde göra istället för att basera tipsen på hästarnas namn
Reply
1   2   [ 3 ]   4   5