1
2
[ 3
]
4
5
6
|
|
Posted: 2010-02-26 10:33:26  Alltid tyckt om Torbjörn Jansson, både som människa, kusk och som tränare. Självklart blev jag besviken på v64 när han inför loppet säger att det är BRA chans och sedan inte kör om det. Wittnes to history gjorde kanske loppets bästa värmning, så formen fanns säkert där. När Torbjörn tror sig ha en bra chans så brukar han köra därefter också......
CN vinner inte särskilt ofta längre, men å andra sidan har han ofta skitlägen mot bra hästar, därav spelar jag han sällan också. Nu är det bra spår och överkomligt motstånd, därav måste man tro på bra segerchans om spets. Går han barfota på lördag så står han säkert i 1.5 till odds och det är spelvärt om bra värmning och barfotabalans.
Walmann sade att balansen beror på hur banan ser ut.........
Answer to: "Alltid tyckt om Torbjörn Jansson, både som människa, kusk o"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, AIRSTRIKE
|
 Självklart blev jag besviken på v64 när han inför loppet säger att det är BRA chans och sedan inte kör om det
Rätt åt dig.
Du KANSKE skulle funderat ut loppscenariot själv?
Spår 7 och en hel rad med snabba invändigt, vem ska dra upp tempot?
Men vafan, han sa ju att det var en bra chans, då måste det ju vara det.
Du gillar ju han trots allt som människa också, svårt att se hur det tipset ska gå fel.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-26 10:49:23 Edited(1): 2010-02-26 10:51:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
snabba invändigt? är du helt inkompetent eller? fanns INGEN snabb invändigt. Går ifs inte att begära att du ska kunna sådant plokko.....
Tips går fel och som loppet blev så borde det ha varit en bra chans från spets. De andra var helt värdelösa i loppet och Torbjörn var säkert förbannad för att han inte laddade från start.
Vinnaren i loppet hade jag oavsett......Du vet, Kari trodde också på bra chans med nicolas cake.......Hade han inte gjort det så hade hästen inte varit emd på mitt system.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-26 10:50:37   Självklart blev jag besviken på v64 när han inför loppet säger att det är BRA chans och sedan inte kör om det
Rätt åt dig.
Du KANSKE skulle funderat ut loppscenariot själv?
Spår 7 och en hel rad med snabba invändigt, vem ska dra upp tempot?
Men vafan, han sa ju att det var en bra chans, då måste det ju vara det.
Du gillar ju han trots allt som människa också, svårt att se hur det tipset ska gå fel.
Answer to: "Självklart blev jag besviken på v64 när han infö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ROCKET POWER
|
Touché
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-26 12:48:23  snabba invändigt? är du helt inkompetent eller? fanns INGEN snabb invändigt. Går ifs inte att begära att du ska kunna sådant plokko.....
Tips går fel och som loppet blev så borde det ha varit en bra chans från spets. De andra var helt värdelösa i loppet och Torbjörn var säkert förbannad för att han inte laddade från start.
Vinnaren i loppet hade jag oavsett......Du vet, Kari trodde också på bra chans med nicolas cake.......Hade han inte gjort det så hade hästen inte varit emd på mitt system.
Answer to: "snabba invändigt? är du helt inkompetent eller? fanns INGEN snabb"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, AIRSTRIKE
|
 - Det låter säkert lite löjligt när jag säger det - men han har nog aldrig känts så här fin! Stefan Hultman om nioårige Triton Sund som gör årsdebut i ett V64-lopp på Solvalla på onsdag.
Låter som du får ett spelförslag gratis på ATG.se, till onsdagen.
"han har aldrig känts bättre".
Den nya Hultman 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-02-26 14:15:01   - Det låter säkert lite löjligt när jag säger det - men han har nog aldrig känts så här fin! Stefan Hultman om nioårige Triton Sund som gör årsdebut i ett V64-lopp på Solvalla på onsdag.
Låter som du får ett spelförslag gratis på ATG.se, till onsdagen.
"han har aldrig känts bättre".
Den nya Hultman 
Answer to: "- Det låter säkert lite löjligt när jag sä"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Reklamsnacket inför att komma med i årets Elitlopp har börjat !! Han är sig lik Hultis !!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-02-26 14:17:59  Skor eller ej, från spets vinner han detta lopp 8 dagar i veckan.
Answer to: "Skor eller ej, från spets vinner han detta lopp 8 dagar i veckan."
|
|
Allt annat är en "större" överraskning ! Stickan skulle ju inte bli glad om Erik gör kamikaze med Bobtail !!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-02-26 14:24:52  snabba invändigt? är du helt inkompetent eller? fanns INGEN snabb invändigt. Går ifs inte att begära att du ska kunna sådant plokko.....
Answer to: "snabba invändigt? är du helt inkompetent eller? fanns INGEN snabb"
|
|
Stöt-Tobbe lägger ofta en dimridå o gör tvärtom ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-26 19:28:47  Reklamsnacket inför att komma med i årets Elitlopp har börjat !! Han är sig lik Hultis !!! 
Answer to: "Reklamsnacket inför att komma med i årets Elitlopp har börj"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, AIRSTRIKE
|
Definitivt.
Vet inte hur många gånger förra året han sa "han/hon har aldrig känts bättre"
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-26 19:55:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 3, COLOMBIAN NECKTIE
|
Ett skit lopp som detta kan tom Airstrike vinna 
Bobtail kommer LADDAS rejält.
100% säker på att Erik vill till ledningen.
Spika C.N och se ryggen på E.Adielsson 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-26 21:03:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, TUNK NAFETS
|
Jag är också inne på Bobtail, men är orolig för banan. Hur klarar hon en smetig bana från ledningen?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-02-26 21:08:02  Ett skit lopp som detta kan tom Airstrike vinna 
Bobtail kommer LADDAS rejält.
100% säker på att Erik vill till ledningen.
Spika C.N och se ryggen på E.Adielsson 
Answer to: "Ett skit lopp som detta kan tom Airstrike vinna;)
Bobtail kommer LADDAS re"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 3, COLOMBIAN NECKTIE
|
Colombian Necktie har vid laddning svarat ut hästar som Finders Keepers, Yorktown Gunner, Excallibur och Garland Kronos. Har även varit nära att ta en längd på Jaded. Baserat på det, finns det något som talar för att Bobtail ska ta en längd på Colombian?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-26 21:16:52  Colombian Necktie har vid laddning svarat ut hästar som Finders Keepers, Yorktown Gunner, Excallibur och Garland Kronos. Har även varit nära att ta en längd på Jaded. Baserat på det, finns det något som talar för att Bobtail ska ta en längd på Colombian?
Answer to: "Colombian Necktie har vid laddning svarat ut hästar som Finders Keeper"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, TUNK NAFETS
|
Ja, flera.
En inte helt optimistisk tränare.
Banunderlaget.
Kan tvingas gå med skor.
En snabb utmanare.
Kan vara en nackdel att gå i ledningen, om banan blir mer tungsprungen på innern.
Inget är givet på förhand i trav.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-26 21:32:53  Ja, flera.
Banunderlaget.
Kan tvingas gå med skor.
En snabb utmanare.
Kan vara en nackdel att gå i ledningen, om banan blir mer tungsprungen på innern.
Answer to: "Ja, flera.
Banunderlaget.
Kan tvi"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 3, COLOMBIAN NECKTIE
|
Du gömde...Trötte Örjan kör 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-26 21:33:33  Du gömde...Trötte Örjan kör 
Answer to: "Du gömde...Trötte Örjan kör;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 3, COLOMBIAN NECKTIE
|
Fan visste inte att jag läspade...GLÖMDE ska det vara
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-26 21:38:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ROCKET POWER
|
Tror Örjan leder detta från start till mål. Blir utgång på han med alla bakom.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-02-26 21:52:16  Ja, flera.
Banunderlaget.
Kan tvingas gå med skor.
En snabb utmanare.
Answer to: "Ja, flera.
Banunderlaget.
Kan tvi"
|
V 3, COLOMBIAN NECKTIE
|
 En inte helt optimistisk tränare
Walmann är väl nästan aldrig optimist?
 Banunderlaget.
Varför skulle det passa bättre för Bobtail än för Colombian?
 En snabb utmanare
Inte snabbare än de jag räknade upp i mitt förra inlägg.
 Kan vara en nackdel att gå i ledningen, om banan blir mer tungsprungen på innern
Min fråga gällde om det fanns något som talade för att Bobtail skulle kunna ta sig förbi Colombian från start, inte senare i loppet.
Från spets kan jag bara se honom torska mot Airstrike från rygg ledaren.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-26 21:53:37   En inte helt optimistisk tränare
Walmann är väl nästan aldrig optimist?
 Banunderlaget.
Varför skulle det passa bättre för Bobtail än för Colombian?
 En snabb utmanare
Inte snabbare än de jag räknade upp i mitt förra inlägg.
 Kan vara en nackdel att gå i ledningen, om banan blir mer tungsprungen på innern
Min fråga gällde om det fanns något som talade för att Bobtail skulle kunna ta sig förbi Colombian från start, inte senare i loppet.
Från spets kan jag bara se honom torska mot Airstrike från rygg ledaren.
Answer to: "En inte helt optimistisk tränare
Walmann är v&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 3, COLOMBIAN NECKTIE
|
Kanske att Bobtail är snabbare ut o har en kusk som inte somnar till ibland??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-26 22:25:59  Kanske att Bobtail är snabbare ut o har en kusk som inte somnar till ibland??
Answer to: "Kanske att Bobtail är snabbare ut o har en kusk som inte somnar till i"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ROCKET POWER
|
Jag tror inte Bobtail tar en längd på Colombianen sen var det väl du som sa att hon inte fungerar på medel? Ändrat dig?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-26 22:47:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Gillar Bobtail SOS
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-02-27 00:43:08  Kanske att Bobtail är snabbare ut o har en kusk som inte somnar till ibland??
Answer to: "Kanske att Bobtail är snabbare ut o har en kusk som inte somnar till i"
|
V 3, COLOMBIAN NECKTIE
|
Haha.. Örjan somnar inte till. Erik gör det däremot då och då, eller har du glömt hans styrning med Skully Gully i ett lopp i höstas där en viss alban var med?
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6