1
[ 2
]
3
4
5
6
7
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-06 20:35:11
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 4, COMMANDER CROWE
|
Keke du kanske inte är den som ska kritisera andras analyser efter dina pinsamheter i lördags... 
” för det första kan han öppna riktikt jävla snabbt” (Keke om Golden Tillys startsnabbhet)
” golden tilly vinner sista gången jag säger detta” (Kekes ger kloka råd till andra spelare)
” bäst kapacitet i detta gäng” (Keke om Golden Tillys kapacitet)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-06 20:55:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, TRITON SUND
|
haha
Nae han borde hålla relativt låg profil denna veckan med sina välutformade analyser
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-06 20:59:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Härligt lopp men inte förlorar Commander Crowe detta. Det var en intressant tanke att Triton skulle vara före CC att överta från Arras. Möjligt men jag tror den enda som Arras släpper till är CC, jag tror inte Triton kan få överta här, då svarar Söderqvist
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-06 21:06:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, COMMANDER CROWE
|
tror att Söderqvist släpper till den av CC och triton som är först fram. Ryggen på Triton behöver inte vara fel för Arras då CC garanterat får trava i dödens på Triton då (för inte släpper väl Örjan??). Och det är väl chansen att någon annan skall slå de båda favoriterna.
Frågan är väl hur mkt Björn vill ut i 2:a spår med QDC då jag inbillar mig att den är ruskigt hetsig i ryggar. Vore ju riktigt flott om Björn idiotsvarar CC så denne får trava i 3:e spår. Önsketänkade men vilket lopp det skulle bli då.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-06 21:37:17  Keke du kanske inte är den som ska kritisera andras analyser efter dina pinsamheter i lördags... 
” för det första kan han öppna riktikt jävla snabbt” (Keke om Golden Tillys startsnabbhet)
” golden tilly vinner sista gången jag säger detta” (Kekes ger kloka råd till andra spelare)
” bäst kapacitet i detta gäng” (Keke om Golden Tillys kapacitet)
Answer to: "Keke du kanske inte är den som ska kritisera andras analyser efter dina pi"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, TRITON SUND
|
om jag inte minns helt fel fick han backa sig aldra sist och hade ändå trafik framför sig hela vägen och var i mål femma inte illa tycker
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-06 21:51:26
|
V 4, COMMANDER CROWE
|
Hästen gjorde det väl helt ok. Var inte den jag pratade om utan det faktum att du ignorerade att den skulle få trafikbekymmer och samtidigt försökte lura andra tro samma sak. Men nog om det, alla är vi väl ute och cyklar ibland i våra analyser antar jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-06 22:32:00 Edited(2): 2008-10-06 22:46:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, COMMANDER CROWE
|
Saxat från Hultmans uttalande i aftonbladet:
"Vad tror du om lördagens start?
– Tyvärr så fick Commander Crowe också bra spår men jag skulle tro Örjan försöker hålla ut Commander Crowe från start. Sen får vi se om det går"
Håller faktiskt med Micke Nybrinks uttalande från förra helgen.
Om man får Triton på utsidan och försöker svara så får man stryk!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-07 12:56:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, COMMANDER CROWE
|
Hultman uttalar sig på ATG.se: Det ska bli jättespännande! Man vet ju inte hur bra Commander Crowe är. Spår två är kanon och det bästa spår vi kunde få. Jag hoppas på Commander Crowe i dödens och så får vi andra utvändigt, då får de hålla i hatten!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-07 13:29:55 Edited(1): 2008-10-07 13:34:34
|
V 4, COMMANDER CROWE
|
Tror Hultman är fel ute. Tror garanterat att någon av Triton och CC sitter i spets tidigt. Tror knappast Söderqvist svarar över lång distans när det finns open stretch.
Jag har uppfattat CC som en startsnabbare häst än Triton och tror den kan ta en längd. Den av dem som sitter i spets lär bli väldigt svårslagen... Jag tror CC sitter där och hur jävla bra än Triton är för dagen så lär detta bli en mycket svår nöt att knäcka...
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-10-07 13:49:45
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 4, COMMANDER CROWE
|
Det skulle vara skönt att sitta med två streck här men jag spikar nog eftersom man får med så många streck i andra lopp då... Jag spikar Commander för jag är nästan helt säker på att han är före Triton fram och får överta ledningen. Commander Crove är säkert 20 meter bättre än senast med tanke på att han hade varit väldigt sjuk och inte fått ett enda banjobb inför senaste starten. Då blir han nog svår att plocka ner...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-07 15:20:41
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, COMMANDER CROWE
|
Tror också på Commander här. Triton är en personlig favorit men tror han får svårt å slå CC från dödens.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-07 15:21:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hur kan ens Hultman påstå att Triton ska kunna svara ut Commander Crowe? Triton Sund har väl inte fått gått i spets på sina tio senaste starter i alla fall? Hur ska han kunna få fart på honom när bilen släpps nu? Nej, Commander Crowe känns som den givna spiken om han nu blir släppt till spets. Vilket han bör när alla väntar sig att Triton ska gå fram i dödens och trycka upp farten. Då kan ju faktiskt Acclaim överraska, även om det inte är vinter än. Jag varnar i alla fall.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-07 16:23:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, TRITON SUND
|
den som kommer att få loppet garanterat är ju arras om han orkar hänga på dem två stora
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2008-10-07 16:50:15
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 2, TRITON SUND
|
Acclaim har inget med segerstriden att göra och detsamma gäller Arras..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-07 16:56:42  Acclaim har inget med segerstriden att göra och detsamma gäller Arras..
Answer to: "Acclaim har inget med segerstriden att göra och detsamma gäller Arras.."
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, TRITON SUND
|
de var en snabb analys från en som har 7:an varje vecka före loppen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-07 17:04:29  de var en snabb analys från en som har 7:an varje vecka före loppen
Answer to: "de var en snabb analys från en som har 7:an varje vecka före loppen"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, FINDERS KEEPERS
|
Arras spetsar lätt och släpper till Commander Crowe.. sedan är loppet över och triton är inte som bäst för dagen och får nöja sig med 4:e priset.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-07 17:53:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, TRITON SUND
|
Är det någon som kan utmana Commander så är det Triton i den formen som han är i just nu. Jag kommer låsa loppet på dom två som det känns just nu.
Tror Commander verkligen kommer få bekänna färg på lördag.
Ska bli mycket mycket intressant att se loppet faktiskt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-07 19:01:53 Edited(1): 2008-10-07 19:02:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Frågan är om inte Acclaim tar hem detta? Har har visat ett jävla anamma nu på slutet. Pass upp!
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2008-10-07 21:00:48 Edited(1): 2008-10-07 21:02:31  de var en snabb analys från en som har 7:an varje vecka före loppen
Answer to: "de var en snabb analys från en som har 7:an varje vecka före loppen"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 2, TRITON SUND
|
keke vad menar du? du måste blanda ihop mig med ngn..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-07 21:13:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, TRITON SUND
|
Ett fint lopp med många bra hästar, håller med att CC kommer att bli svårslagen i det här men jag hoppas Triton tar det. När han tog earl tilly lördags var en ren fröjd att se, örjan satt lungt i jollen med spöt bakåt
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6