Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Solvalla 2008-02-23
V75-3 Gulddivisionen, försök 4.
5. ACCLAIM 67% 20
Eriksson Håkan
3. PERSOS YANKEE 21% 68
Adielsson Erik
4. FLYING HERKULES 21% 71
Goop Björn
2. AMOUR AMI 20% 44
Bergh Robert
6. LOVEBITE 7% 160
Svensson Claes
9. SKOGANS JOKER 6% 100
Jansson Torbjörn
7. PICTURE ÅS 5% 216
Kihlström Örjan
1. BARON ROLS 4% 281
Takter Johnny
8. SCARLETS AINO 1% 535
Sundberg Hans-Owe

Senast uppdaterad: 2008-02-23 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Solvalla
V75-2 Solvalla
V75-3 Solvalla
V75-4 Solvalla
V75-5 Solvalla
V75-6 Solvalla
V75-7 Solvalla
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-3 Solvalla

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]   3   4   5   6   7   8  
Author Message
Posted: 2008-02-18 09:07:01

Became a member: 
Forum posts:

V 5, ACCLAIM
Jag tycker Harmonic Silvio är aningen bättre än Lovebite... Lovebite kommer inte ha ett skit med segern här att göra
Reply
Posted: 2008-02-18 09:12:17

Became a member: 
Forum posts:
Scarlets Aino är väl egentligen en grymt underskattad häst? Gör det bra varje gång utan att få någon cred för det. Här blir det dock jättetufft, men jag tror absolut att Hans-Owe kan tänka sig att ladda för att sedan hamna i rygg ledaren. Kan bli farlig därifrån.

Lovebite är kanske i sitt livs form men vinner inte mot dessa hästar. Det ser ut att stå mellan Amour Ami och Acclaim, och så en skräll på Scarlets Aino då . Sedan har jag ju alltid gillat Picture Ås. Frågan är om jag vågar välja bort honom i detta lopp? Örjan sitter ju på leken.
Reply
Nijo Posted: 2008-02-18 10:38:59

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
Stallet var tydligen mycket nöjda med Persos Yankee i lördag, gick väldigt snabbt sista biten och då tog han 1 längd på acclaim i 3.e spår. Var missgynnad av banan eller något också och ska gå framåt för varje lopp, blir farlig till sommaren.

Sällan StigH tar ut samma häst 2 veckor i rad på v75.........Vid gardering av Amour ami så är persos yankee förstabudet hos mig.
Reply
Posted: 2008-02-18 10:45:28 Answer to: "Stallet var tydligen mycket nöjda med Persos Yankee i lördag, gick"

Became a member: 
Forum posts:

V 5, ACCLAIM

Sällan StigH tar ut samma häst 2 veckor i rad på v75.........Vid gardering av Amour ami så är persos yankee förstabudet hos mig

Ligger faktiskt något i det du säger...
Reply
Cherry Posted: 2008-02-18 10:58:54

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6900

V 4, FLYING HERKULES
Ser ut att kunna bli hård laddning från start på många händer. Snabbast ut Flying Hercules och Scarlets Aino men ingen av de vill väl köra i spets. Amour Ami är först fram för att överta tror jag och ska ha bra chans om han fungerar bättre än sist. Känns som risken är stor för att Persos Yankee får gå i dödens och blir det lite tempo så lär Acclaims spurt bita bra.
Reply
LIMPOTHEKING Posted: 2008-02-18 11:36:30
272
LIMPOS HJÄLTAR!!!
Axevalla

Became a member: 2007-12-17
Forum posts: 267
Säger som förra veckan acclaim vinner detta bara dom kör i loppået å det kommer dem att göra me hans owe me i loppet nu vinner acclaim bästa spiken i en svår omgång
Reply
Posted: 2008-02-18 15:49:58

Became a member: 
Forum posts:
verkar vara ett svårt lopp...Amour Ami..är inte den bäst på 1640??
Reply
Cherry Posted: 2008-02-18 16:11:12

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6900

V 4, FLYING HERKULES
Den har inga problem med medel det kan säga dig. Är normalt en ganska komplett häst även om han inte visade det sist. Både stark och speedig.
Reply
Posted: 2008-02-18 16:45:52

Became a member: 
Forum posts:
Acclaim är e jävla glidar häst som inte kan göra ett skit själv, det såg vi ju bland annat i lördags när det var sov tempo med Spring Ray i spets. Nej känns som att Nijo har helt rätt denna gång spets slut för Amour Ami, spik eller så tar man med Yankee som gör det bra varje gång. Någon gång måste han fan få va i vinnarcirkeln.
Reply
Posted: 2008-02-18 22:33:53 Answer to: "Acclaim är e jävla glidar häst som inte kan göra ett skit själv, det s"
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 5, ACCLAIM
då sticker jag ut hakan och säger att amour ami är en skithäst isånna fall!..

Om någon säger "Amour Ami" då kommer jag att tänka på att han bara VINNER LOPP PÅ Bergsåker,boden och alla dom där jädra norrlandsbanorna mot hästar som ..

regent royal,jademack ås och .... ja? ingenting bara utfyllnads hästar..... och i dom loppen får berg köra i lustempo i ledningen och glider enkelt undan ...

att han ska vinna på valla är inte troligt. specieltt på V75.
Reply
Posted: 2008-02-18 22:35:42
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 5, ACCLAIM
chokladkaka, jag tycker de ligger en del i det du säger! Amour Ami är itne aktuell för mig iaf!
Reply
Nijo Posted: 2008-02-18 22:52:16

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
så säger väl en dåligt påläst person som inte följt hästen? rekommenderar att du/ni kollar upp övriga lopp han gjort under sommaren då han gjort heroiska lopp i dödens mot så fasen mycket bättre hästar än detta.

regent royal och jademack ås hade väl platsat här också?
Reply
Posted: 2008-02-18 23:20:15 Answer to: "så säger väl en dåligt påläst person som inte följt hästen? rekomme"

Became a member: 
Forum posts:

V 1, BARON ROLS

så säger väl en dåligt påläst person som inte följt hästen? rekommenderar att du/ni kollar upp övriga lopp han gjort under sommaren då han gjort heroiska lopp i dödens mot så fasen mycket bättre hästar än detta.

regent royal och jademack ås hade väl platsat här också?

För det första Nijo så är det inte sommar nu, sen vad hästen gjort för ca 7-8 månader sedan känns inte relevant. Det är på Lördag loppet går och då måste man se till vad han presterat den senaste tiden och det är inte alls något imponerande. Tagga ner, du är långt ifrån bäst, fastän du inte förstår det. Mäta snopp gjorde man när man var liten. Amour Ami får det jobbigt i det här loppet när den möter hästar med mycket bättre form just nu! T ex Lovebite eller Skogans Joker.
Reply
Posted: 2008-02-18 23:44:19
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 5, ACCLAIM
Amour Ami och Lovebite är helt uträknade.. men tro du på Amour Ami^^ Mer pengar till oss andra att dela på...
Reply
Posted: 2008-02-18 23:52:35 Answer to: "Amour Ami och Lovebite är helt uträknade.. men tro du på Amour Ami^^ Mer"

Became a member: 
Forum posts:

V 5, ACCLAIM
Så det Amour ami gjorde i frankrike senaste starten var inte bra eller?
Reply
B_Good Posted: 2008-02-19 01:10:26

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Skoj tråd! Vilda diskussioner o mycket olika åsikter utan alltförmycket tjafs om oväsäntligheter! Super!

Vilket lurigt lopp! Många fina spetskandidater.. Eh.. Återkommer
Reply
Posted: 2008-02-19 09:42:58 Answer to: "Skoj tråd! Vilda diskussioner o mycket olika åsikter utan alltförmycket "
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

Skoj tråd! Vilda diskussioner o mycket olika åsikter utan alltförmycket tjafs om oväsäntligheter! Super!

Vilket lurigt lopp! Många fina spetskandidater.. Eh.. Återkommer

Det här liknar ju bara en helt vanlig tråd på travzonen. Diskusionner som urartar. Uppenbarligen finns det mycket känslor inom travtippandet.
Reply
Posted: 2008-02-19 09:55:16
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 5, ACCLAIM
Imself: Du har inte mycket koll! De var inte i Frankrike, det var i Belgien där klassen är mindre bra
Reply
Posted: 2008-02-19 10:08:10

Became a member: 
Forum posts:
Amour Ami spetsar och Baron Rols får rygg ledaren. Persos Yankee hamnar utvändigt...2-utv och 3-utv sitter Björn och Hockey. 1200 kvar sänder Tobbe, når döden varvet kvar. Hockey går 600 kvar, Björn sitter kvar och Örjan sänder lååångt bak i kön. In på upploppet skrynklar Amour Ami ihop totalt (som vanligt), Skogans håller farten bra till tredjeplatsen och Baron Rols blir fast med ALLT. Hockey kan måtta in en säger seger, längst ut i banan går Picture Ås ruggigt snabbt till andraplatsen men utan chans mot Acclaim.

Huuur ska Acclaim kunna torska detta?

Reply
Posted: 2008-02-19 10:20:51 Answer to: "så säger väl en dåligt påläst person som inte följt hästen? rekomme"
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 5, ACCLAIM
Umeå - Fredag Den 9 November - Adielsson kör i detta lopp (Berg Avstängd) han kör enkelt till spets det går retfullt sakta och face the evil går upp utvändigt och sitter där lugnt. In på upploppet så går face the evil i närkamp och Amour Ami Vinner med bara en nos!!.

Umeå Söndag Den 16 December 2007 - Amour Ami Vinner Lekandes lätt före "hoten" Face The
Evil,Junior Spock,What A Topgun. ( alltså inget motstånd för en sån häst han var spelad till 1,7,) han fick bestämma i Jämn fart första varvet och gled enkelt undan.Segertid.

Bergsåker Måndag den 31 december - amour ami får bestämma i kallblodstempo i ledningen glider enkelt undan före "hoten" Jademack Ås,global derby och Totti Bob. han var spelad till 1,1 för en satsad tia.

Bergsåker Fredag den 11 Januari - Amour Ami enkelt till spets sedan körs han väldigt lugnt ingen kommer utan glider enkelt undan före "monsterna" Alex Broline,Regent Royal,Ima Super Crown, Junior Spock,Global Derby.

Belgien 5:e Februari - berg kör till spets i lustempo mot skithästar ( dåligare en han mött innan ), sedan kan han defilera hem segern.

Det jag vill ha ut är att vid ALLA hans vinster känns det som att han bara glidit\blivit släppt
till spets sedan har han fått köra i lustempo och alla andra kör om andra platsen, sedan har han mött SAMMA motstånd vid varje start nästan alltså .. (Jademack Ås,Junior Spock,Global Derby,Alex Broline,Regent Rotal,Face The Evil..)

nu på lördag tror jag berg frontar kör i 15 fart sedan går skogans joker fram och trycker sönder sedan kommer Acclaim.

Reply
1   [ 2 ]   3   4   5   6   7   8