1
[ 2
]
3
4
5
6
7
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-28 18:52:10
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 2, COPPER BEECH
|
Ja den teorin känns långökt minst sagt... Inte helt övertygad om Copper Beechs storhet än men spets tar den nog och att Paul November ska vinna tror jag inte.
Det är ju därför man ska hitta sina spikar i de tre första avdelningarna för de flesta tänker som du kakan. Hade de tre första avdelningarna istället varit de tre sista så är jag helt övertygad om att antalet spikar hade varit det dubbla.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-28 18:53:22  Det finns inte en chans att earl tilly tar en längd på copper så den teorin kan du glömma.
Answer to: "Det finns inte en chans att earl tilly tar en längd på copper så den teo"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
absolut inte det är örebro.. kommer inte ihåg att jag sett någon spetsa från 1-2..
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-01-28 18:57:15  absolut inte det är örebro.. kommer inte ihåg att jag sett någon spetsa från 1-2..
Answer to: "absolut inte det är örebro.. kommer inte ihåg att jag sett någon spetsa"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 2, COPPER BEECH
|
Håll ögonen öppna på lördag då chokladkakan..
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-01-28 18:59:11
 Ja den teorin känns långökt minst sagt... Inte helt övertygad om Copper Beechs storhet än men spets tar den nog och att Paul November ska vinna tror jag inte.
Det är ju därför man ska hitta sina spikar i de tre första avdelningarna för de flesta tänker som du kakan. Hade de tre första avdelningarna istället varit de tre sista så är jag helt övertygad om att antalet spikar hade varit det dubbla.
Answer to: "Ja den teorin känns långökt minst sagt... Inte helt övertygad om Copper"
|
|
|
Posted: 2008-01-28 19:02:07  Håll ögonen öppna på lördag då chokladkakan..
Answer to: "Håll ögonen öppna på lördag då chokladkakan.. ;)
"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
javisst  ... han kan ju TRYCKA sig till spets visserligen haha det har jag inte tänkt på 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-01-28 19:02:08 Edited(1): 2008-01-28 19:06:22  Ja den teorin känns långökt minst sagt... Inte helt övertygad om Copper Beechs storhet än men spets tar den nog och att Paul November ska vinna tror jag inte.
Answer to: "Ja den teorin känns långökt minst sagt... Inte helt övertygad om Copper"
|
V 2, COPPER BEECH
|
Kolla på copper beech lopp för två starter sen så ser du att det är en ruggigt bra häst. Han lämner tunk nafets med 4 längder över upploppet hur lätt som helst. Så detta vinner han om han är frisk.. tror jag.. 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-28 19:07:52
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 2, COPPER BEECH
|
ska kolla det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-28 19:51:24  Kolla på copper beech lopp för två starter sen så ser du att det är en ruggigt bra häst. Han lämner tunk nafets med 4 längder över upploppet hur lätt som helst. Så detta vinner han om han är frisk.. tror jag.. 
Answer to: "Kolla på copper beech lopp för två starter sen så ser du att det är en"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, FIRST ON LINE SEC
|
 Kolla på copper beech lopp för två starter sen så ser du att det är en ruggigt bra häst. Han lämner tunk nafets med 4 längder över upploppet hur lätt som helst. Så detta vinner han om han är frisk.. tror jag.. 
Kolla in Copper Beech sista loppet. Där gick First On Line Sec snabbare sista 500 och tog in ca 3 längder över upploppet. Paul November var inte långt efter heller. Dessutom möter han övriga eliten nu, så någon solklar spik känns han inte som.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-01-28 19:53:10   Kolla på copper beech lopp för två starter sen så ser du att det är en ruggigt bra häst. Han lämner tunk nafets med 4 längder över upploppet hur lätt som helst. Så detta vinner han om han är frisk.. tror jag.. 
Kolla in Copper Beech sista loppet. Där gick First On Line Sec snabbare sista 500 och tog in ca 3 längder över upploppet. Paul November var inte långt efter heller. Dessutom möter han övriga eliten nu, så någon solklar spik känns han inte som.
Answer to: "Kolla på copper beech lopp för två starter sen så ser du att det"
|
V 2, COPPER BEECH
|
Övriga eliten??? Vet du vad trav är???
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-28 20:11:44  Övriga eliten??? Vet du vad trav är???
Answer to: "Övriga eliten??? Vet du vad trav är???"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, FIRST ON LINE SEC
|
 Övriga eliten??? Vet du vad trav är???
Jo, men jag har inte tänkt ge dig några tips!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-01-28 20:27:53 Edited(1): 2008-01-28 20:31:38   Övriga eliten??? Vet du vad trav är???
Jo, men jag har inte tänkt ge dig några tips!
Answer to: "Övriga eliten??? Vet du vad trav är???
Jo, men jag ha"
|
V 2, COPPER BEECH
|
Ser inga hästar från eliten i detta lopp förutom möjligen copper beech!!  Du verkar vara en riktig travexpert... hahahaha!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-28 21:06:44  Ser inga hästar från eliten i detta lopp förutom möjligen copper beech!!  Du verkar vara en riktig travexpert... hahahaha!!!
Answer to: "Ser inga hästar från eliten i detta lopp förutom möjligen copper beech!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, FIRST ON LINE SEC
|
 Ser inga hästar från eliten i detta lopp förutom möjligen copper beech!!  Du verkar vara en riktig travexpert... hahahaha!!!
Och du överintelligent !
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-28 21:12:57
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
copper beech hade krafter kvar senast, att first on line sec närmade sig långt ut i banan när cooper beech blev ensam på uploppet är inget man ska ta särskilt allvarligt på.......
hur bra cooper är vill jag inte gå in på då han mest vunnit rena blufflopp från spets och bestämma på mediokra tider mot mediokert motstånd, men här ska det vara en mycket bra segerchans.
Finns väl bara 1 motbud och det är earl tilly om den är i form,,,,finns nog kapacitet till att utmana där.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-28 21:14:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
dasse!? Han va minst 4-5 längder före Paul November i mål på åby senast, dessutom avstannande! Lugauer hade full koll på First On Line Sec som kom flygande, sen att Earl Tilly ska spetsa är de dummaste jag hört, Copper Beech spets och slut!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-28 22:41:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Tyckte att Earl tilly såg lite seg/dålig ut sist..har jag fel?? möter ingen Acclaim nu men tror ej att han rår på Copper Beech
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-28 22:47:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Earl Tilly kan ta ner Copper Beach från dödens om han tävlar på topp och har fäste.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-01-28 22:50:21 Earl Tilly kan ta ner Copper Beach från dödens om han tävlar på topp och har fäste.
Answer to: "Earl Tilly kan ta ner Copper Beach från dödens om han tävl"
|
V 2, COPPER BEECH
|
Inte om copper tävlar på topp. Men om han är sjuk så är det möjligt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-29 00:22:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Minns Cooper Beech spurt på Solvalla -06 när han vann en V75-final, så han är inte beroende av ledningen. Känns som att han vinner detta utan problem.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-29 16:21:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Copper Beech kommer nog på ett eller annat sätt att sitta i ledningen. Kör Lugauer till tror jag ingen svarar. Sen så tror jag han kommer att dra i ett hyfsat tempo & då tror jag övriga är rätt möra. Känns som en fin fin spik.. Earl Tilly verkar ha nedåtgående formkurva. Motbudet som lyser form är First On Line Sec, men spåret grusar allt.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-29 16:30:13
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|