1
2
[ 3
]
4
5
6
7
|
rotagg
|
Posted: 2008-01-29 20:22:52
|
Became a member: 2007-09-30
Forum posts: 413
|
Cooper beech gick väl bara barfota fram senast?? Säkerligen runt om nu.. Kan aldrig torska detta!!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-01-30 04:53:44 Edited(2): 2008-01-30 05:21:12
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 8, FIRST ON LINE SEC
|
Jag är väl dum men Jag kör ett tvåhästarslås på Copper Beach och First on Line Sec.
Earl Tilly borde väl fullborda trojkan men kommer få gå i tredje hela loppet?
För Copper Beach spetsar väl o Prestige kommer va med i rusningen. Lovebite bara kvick ut i volt.
Megasusare Maid For Tag men bakspår i final på Örebro känns omöjligt.
2,8 (o bara för att jämna ut de gröna staplarna kör jag underdoggen)
Anar ett chokladkake-avslag på copperbeach o då vet ni vad som gäller
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-30 19:59:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Copper Beach skall väl vinna detta med tanke på förutsättningarna men om, troligtvis inte, det blir hård öppning och fortsatt hårt tempo lurar i första hand Lovebite i vassen, men även Earl Tilly och First On Line Sec.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-30 23:51:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
för en gångs skulle har thomas nilsson rätt, copper beech kommer att vara med i elitloppet i år om han får vara fräsch. därmed vinner han detta hur lätt som helst, spets tar han och sedan är det kort upplopp på örebro...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 12:21:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Thomas Nilsson har ingen aning. Han vänder kappan efter vinden hela tiden. Det måste ha varit någon annan som sa det, som han bara snappat upp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 17:27:23  Thomas Nilsson har ingen aning. Han vänder kappan efter vinden hela tiden. Det måste ha varit någon annan som sa det, som han bara snappat upp.
Answer to: "Thomas Nilsson har ingen aning. Han vänder kappan efter vinden hela tiden."
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
 Thomas Nilsson har ingen aning. Han vänder kappan efter vinden hela tiden. Det måste ha varit någon annan som sa det, som han bara snappat upp.
Jag som alltid haft Thomas som idol... =(
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 18:09:15  Gardera ni, men jag sparar streck till de sista 4 avdelningarna jag...Copper Beech vinner det här oavsett om den tar ledning eller inte.
Answer to: "Gardera ni, men jag sparar streck till de sista 4 avdelningarna jag...Coppe"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Gudmunds....
Tror du såpass mycket på Timjans Kap rekommenderar jag detta odds på UB.
11 Timjans Kap 140.00 15.00 ::o
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 18:11:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Timjans Kap, jävla tjurskalle det.
Han är sämst i loppet utan tvekan, norrlandshäst också, gör ju inte saken bättre.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 18:22:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Haha det var ord och inga visor.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 19:14:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Alltså.. hjärnan säger ju att Copper beech inte ska förlora detta och förmodligen så kommer jag precis som säkert över 60% av spelarna att spika, men sist jag såg First on line sec flyga fram som en jävla kanonkula över upploppet så lovade jag mig själv att aldrig lämna den utanför ett system igen.. lik förbannat sitter jag nu här och funderar.. är det värt att chansa, kan favoriten förlora??
Spikar jag nu Copper beech, så kan man ju ge sig fan på att Earl tilly går upp på utsidan för att syna och vem sätter nosen först efter en resa i smöret.. First on line sec. Väljer jag däremot att gardera och försöka fälla favoriten så kommer han till spets utan fight, får lunka på i 16, 17 tempo för att sedan på ett retfullt enkelt sätt bara glida ifrån över upploppet och First on line spurtar som en besatt till en hedrande andraålats som för mig som spelare inte betyder ett skit.. plus att jag sen sitter i och svär över de hästar jag inte fick med på systemet eftersom jag tvunget skulle strecka First on line sec.. är inte travet underbart??? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 19:20:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Hehe jo sant oftast är det så.
Tror dock att mer än 60% spikar, minst 7/10 system tror jag spikar i första.
Jag gör ju dock alltid chanssystem i princip, så jag dubblade.
Med vilken, det blir en överaskning!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 20:07:39 V75-1 | Silverdivisionen, Final. 1:A PRIS 250 000 kr 2140 A 1. DAVIDOV Eriksson Sören 2. COPPER BEECH Lugauer Conrad 3. NICOLAS CAKE Persson Stefan 4. OLLY LANE Adielsson Erik 5. LOVEBITE Svensson Claes 6. PRESTIGE Söderkvist Stefan 7. EARL TILLY Svanstedt Åke 8. FIRST ON LINE SEC Goop Björn 9. JODAS JULIA Kihlström Örjan 10. PAUL NOVEMBER Kolgjini Lutfi 11. TIMJANS KAP Eklöf Bo 12. MAID FOR TAG Mikkelborg Olav
Turordning: 5-8-2-7-9-12-6-1-4-10-11-3
Answer to: "v75:91:1"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Finns ingen som tar en längd på Copper Beach. Omgångens bästa spik.
Är ny på detta forumet. Vad menar man med de gröna spalterna till höger under vissa hästar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 20:16:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
VILDMARK
Om du trycker på den svarta kuben till höger om de gröna spalterna röstar du fram den du tror vinner loppet. Flest röster har alltså Copper Beach här (inte så oväntat). Under min bild står det "Vald vinnare: 2 Copper Beach" och det är alltså den jag röstat på. Är du med?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 20:22:31 VILDMARK
Om du trycker på den svarta kuben till höger om de gröna spalterna röstar du fram den du tror vinner loppet. Flest röster har alltså Copper Beach här (inte så oväntat). Under min bild står det " Vald vinnare: 2 Copper Beach" och det är alltså den jag röstat på. Är du med?
Answer to: "VILDMARK
Om du trycker på den svarta kuben till höger om de grön"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Tack så mycket. Jag har fattat.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 21:13:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
sos på copper....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 21:23:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
tycker earl tilly inte visat toppform på slutet. visst har han fått tuffa lopp men inte varit lika bra som innan. åke är ruggig på att ställa iordning, ränas om bättring! first on line sec har visat toppform på slutet. senaste avslutningen var ruggigt vass, startsnabb o chans om han hitter bra position. men det känns som spets o slut på copper beach som sett lysande ut i ruggigt vassa avslutningar!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 22:24:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, FIRST ON LINE SEC
|
First On Line Sec ska enligt uppgift avslutat på 7,2 sista 400 förra loppet.
Ingen häst i detta fält matchar det, men det ska mycket till att det händer igen när tempot loppet igenom säkert blir mycket högre än sist.
Nog är Copper Beech riktigt bra, men det är bra mot oxå. Känns som om Paul November & Olly Lane kan bli riktiga luringar här om inte någon av ovannämda gör sitt jobb.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 22:25:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
7,2 är fantastiskt bra sista 400
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 22:46:48
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Ang Paul November så bedömer jag dennes chans till max 0.01%.
Han har 934 000 på sig och startar i en silverfinal det är MYCKET ovanligt om det ens hänt förr. Bakspår nu, går väl bäst med tätkänning har jag för mig, dessutom på Örebro.
Är knappast närheten av de bästa här, ska bara inte vinna.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-01-31 23:25:33  Ang Paul November så bedömer jag dennes chans till max 0.01%.
Han har 934 000 på sig och startar i en silverfinal det är MYCKET ovanligt om det ens hänt förr. Bakspår nu, går väl bäst med tätkänning har jag för mig, dessutom på Örebro.
Är knappast närheten av de bästa här, ska bara inte vinna.
Answer to: "Ang Paul November så bedömer jag dennes chans till max 0.01%.
Han"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 2, COPPER BEECH
|
Japp paul november vinner inte.
|
|
Reply
|
|