Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Jesus föds - Zonen dör

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
hampusenglund90 Posted: 2025-12-26 13:58:35 Answer to: "Även en blind höna kan finna ett korn eller vad säger man? Du har ju "

Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 709
Nu har jag svarat och tänker ej diskutera mer.
Ska dock tilläggas att du använde exakt samma upplägg med forumet när du la upp om kuskar och då gick det hur bra som helst
Reply
montana Posted: 2025-12-26 14:05:58 Answer to: "Nu har jag svarat och tänker ej diskutera mer. Ska dock tilläggas att d"

Became a member: 2008-11-13
Forum posts: 319
Hade jag möjlighet att använda TZ-news?
Hade jag redigerings-/publiceringsmöjligheter där?

Nej din jävla tomte!!

Och skillnaden mellan mitt och ditt arbete där är att jag var transparent och inte satt och myglade hit och dit och förändrade här och där bakom kulisserna i tid och otid som du gör.
Reply
hampusenglund90 Posted: 2025-12-26 14:14:33 Answer to: "Hade jag möjlighet att använda TZ-news? Hade jag redigerings-/publicerin"

Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 709
Nej men om man nu tycker det var superviktigt att informationen skulle vara där kunde man bara skickat texten till någon som hade befogenhet. Har funkat tidigare så skulle nog funkat för dig med om det nu är absolut just den kanalen som är viktigast att använda enligt dig.

Ja du har skrivit det ett X-antal gånger och jag vet ej hur många gånger jag förklarat att jag gör kuskarna under flera dagar sen lägger jag upp när allt är klart. Men du vill ju ej förstå den biten.
Reply
1   [ 2 ]