| [ 1
]
2
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-24 11:28:29 Edited(1): 2025-12-24 11:28:36
|
Became a member: 2008-11-13
Forum posts: 319
|
Hurray Jesus!
(Hurray Hampus!)
God Jul alla zoners!
Blir väl sista året för många här så sista chansen att önska God Jul!
Krafter inom TZ kommer dränka fleras intresse här och många kommer säga Goodbye!
Men nu säger vi ändå God Jul!
Merry Christmas!
|
|
Reply
|
|
|
daddyy
|
Posted: 2025-12-24 11:59:28
|
Became a member: 2010-06-27
Forum posts: 235
|
God Jul
|
|
Reply
|
|
|
Rankin
|
Posted: 2025-12-24 13:11:15
|
Became a member: 2016-11-08
Forum posts: 40
|
God jul alla, glad att Hampus försöker iaf, om jag lägger ned har inget med det att göra isf. Åter igen, en riktigt god jul
|
|
Reply
|
|
|
Narkissos1
|
Posted: 2025-12-24 14:50:12
|
Became a member: 2016-01-06
Forum posts: 164
|
God Jul alla. Lägger inte heller det på Hampus, det som gör att jag tappar mer och mer intresse även om man fortfarande lägger viss tid av ren vana är pga ledningen. jag hade gärna betalat för de här spelet om man utvecklade det, nu menar jag inte extremt stora saker men att man ändå märker att det görs saker.
|
|
Reply
|
|
|
Narkissos1
|
Posted: 2025-12-24 14:50:12
|
Became a member: 2016-01-06
Forum posts: 164
|
God Jul alla. Lägger inte heller det på Hampus, det som gör att jag tappar mer och mer intresse även om man fortfarande lägger viss tid av ren vana är pga ledningen. jag hade gärna betalat för de här spelet om man utvecklade det, nu menar jag inte extremt stora saker men att man ändå märker att det görs saker.
|
|
Reply
|
|
|
lillsyrran
|
Posted: 2025-12-24 20:34:44
|
Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 845
|
God jul!
|
|
Reply
|
|
|
simon_81
|
Posted: 2025-12-24 22:07:10
|
Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 788
|
God Jul! Vi ser fram emot morgondagens Elitfyran H/v, härlig tävlingsdag på zonen!!
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-26 11:29:05  God Jul! Vi ser fram emot morgondagens Elitfyran H/v, härlig tävlingsdag på zonen!!
Answer to: "God Jul! Vi ser fram emot morgondagens Elitfyran H/v, härlig tävlingsdag "
|
|
Var det roligt?
Personligen fattar jag inte varför Elitfyran S ska ha högre status än Stoderbyt.
Är inte det skevt?
Är väl bara min tanke iofs.
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-26 12:45:17 Edited(1): 2025-12-26 12:45:51  Var det roligt?
Personligen fattar jag inte varför Elitfyran S ska ha högre status än Stoderbyt.
Är inte det skevt?
Är väl bara min tanke iofs.
Answer to: "Var det roligt?
Personligen fattar jag inte varför Elitfyran S ska ha hö"
|
Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 709
|
Bara en fråga, kommer ej tjafsa mer med dig här.
Du tycker det är konstigt att ett lopp jag gjort har högre prissumma än stoderbyt. Är det för jag gjort det eller varför?
Du nämner liksom inget om att NANC och Breeders (Också svenska lopp med final] har högre prissumma än Stoderbyt och Oaks? Borde väl vara lika orealistiskt om man ska ha ditt tänk isf?
Jag hade gärna höjt både Stoderbyt och Oaks då jag tycker summan i de loppen är väldigt liten jämfört med verkligheten.
Har ju dock inkommit väldigt mycket kritik från din sida att det just kommit in mer lopp med mer pengar att köra om.
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-26 12:47:34  Bara en fråga, kommer ej tjafsa mer med dig här.
Du tycker det är konstigt att ett lopp jag gjort har högre prissumma än stoderbyt. Är det för jag gjort det eller varför?
Du nämner liksom inget om att NANC och Breeders (Också svenska lopp med final] har högre prissumma än Stoderbyt och Oaks? Borde väl vara lika orealistiskt om man ska ha ditt tänk isf?
Jag hade gärna höjt både Stoderbyt och Oaks till 500k då jag tycker summan i de loppen är väldigt liten jämfört med verkligheten.
Har ju dock inkommit väldigt mycket kritik från din sida att det just kommit in mer lopp med mer pengar att köra om.
Answer to: "Bara en fråga, kommer ej tjafsa mer med dig här.
Du tycker det är ko"
|
|
Varför ska jag ens svara?
Du läser och tolkar hej vilt och kan inte ens fatta ett detta var ett specifikt exempel.
Du är totalt talanglös Hampus och ju mindre du ändrar desto bättre.
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-26 12:49:14  Varför ska jag ens svara?
Du läser och tolkar hej vilt och kan inte ens fatta ett detta var ett specifikt exempel.
Du är totalt talanglös Hampus och ju mindre du ändrar desto bättre.
Answer to: "Varför ska jag ens svara?
Du läser och tolkar hej vilt och kan inte ens "
|
|
Jag ställde väldigt lätta frågor med tanke på att du alltid kommer med klagomål mot mig.
Du säger väldigt ofta att jag ej kan svara på frågor men uppenbarligen är det fler som ej kan det isf.
Jag undrade bara hur du tänkte inom detta då du säger jag är emot att det ska vara realistiskt?
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-26 13:04:31  Jag ställde väldigt lätta frågor med tanke på att du alltid kommer med klagomål mot mig.
Du säger väldigt ofta att jag ej kan svara på frågor men uppenbarligen är det fler som ej kan det isf.
Jag undrade bara hur du tänkte inom detta då du säger jag är emot att det ska vara realistiskt?
Answer to: "Jag ställde väldigt lätta frågor med tanke på att du alltid kommer med"
|
|
Svarar jag nu helt rakt så kommer du ändå hälsa Gott Nytt år och löjla dig och krypa tillbaka till din smutsiga håla.
Du har blivit avslöjad sååå många gånger nu att det blir bara stor komik av det. Massvis med exempel här i forumet på när du dragit en lögn eller bytt ämne eller bara inte ens försökt svara.
Så varför ska jag då göra det?
Som vi vet är du talanglös och har ett ganska lågt IQ och visst får du då rättmätig kritik när du själv vägrar inse din olämplighet i dina ansvarsroller här på zonen.
Just i detta specifika fallet var det väl inte specifikt att du ligger bakom ett dåligt beslut utan mer ett allmänt konstaterande att jag tycker det är skevt att Elifyran S (astöntöntig namn med totalt talanglös klang) får högre värde än Stoderbyt.
Om ett fel finns... Eller om två fel finns... Motiverar det då ett tredje fel?
Vad ska jag ens svara? Se texten på frågan ovan.
Varken NANC eller Breeders är specifikt för att kora bästa sto såvitt jag vet.
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-26 13:07:06 Edited(1): 2025-12-26 13:07:31  Svarar jag nu helt rakt så kommer du ändå hälsa Gott Nytt år och löjla dig och krypa tillbaka till din smutsiga håla.
Du har blivit avslöjad sååå många gånger nu att det blir bara stor komik av det. Massvis med exempel här i forumet på när du dragit en lögn eller bytt ämne eller bara inte ens försökt svara.
Så varför ska jag då göra det?
Som vi vet är du talanglös och har ett ganska lågt IQ och visst får du då rättmätig kritik när du själv vägrar inse din olämplighet i dina ansvarsroller här på zonen.
Just i detta specifika fallet var det väl inte specifikt att du ligger bakom ett dåligt beslut utan mer ett allmänt konstaterande att jag tycker det är skevt att Elifyran S (astöntöntig namn med totalt talanglös klang) får högre värde än Stoderbyt.
Om ett fel finns... Eller om två fel finns... Motiverar det då ett tredje fel?
Vad ska jag ens svara? Se texten på frågan ovan.
Varken NANC eller Breeders är specifikt för att kora bästa sto såvitt jag vet.
Answer to: "Svarar jag nu helt rakt så kommer du ändå hälsa Gott Nytt år och löjl"
|
|
Som jag skrev innan var jag ej ute efter att tjafsa eller få ännu mer skit från dig.
Jag ville bara veta hur du tänkte då den frågan aldrig kommit upp innan då det finns många årgångslopp som har orealistiska summor jämfört med verkligheten även om man går på procent och ej exakt summa.
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-26 13:09:26  Som jag skrev innan var jag ej ute efter att tjafsa eller få ännu mer skit från dig.
Jag ville bara veta hur du tänkte då den frågan aldrig kommit upp innan då det finns många årgångslopp som har orealistiska summor jämfört med verkligheten även om går på procent och ej exakt summa.
Answer to: "Som jag skrev innan var jag ej ute efter att tjafsa eller få ännu mer ski"
|
|
Mm, då kröp du tillbaka som vanligt då!
Vafan hävdar du att jag inte svarar för och sen tigger om svar för?
Och när jag svarar då "är du inte här för att tjafsa"..
Fan håll bara käften från början liksom! Du är ju märkligt och märkbart korkad gubben.
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-26 13:15:46  Mm, då kröp du tillbaka som vanligt då!
Vafan hävdar du att jag inte svarar för och sen tigger om svar för?
Och när jag svarar då "är du inte här för att tjafsa"..
Fan håll bara käften från början liksom! Du är ju märkligt och märkbart korkad gubben.
Answer to: "Mm, då kröp du tillbaka som vanligt då!
Vafan hävdar du att jag inte"
|
|
Det är ej att tjafsa för jag ställer en fråga. När du svarat på den har jag fått svar och man behöver ej hålla på fram och tillbaka i all evighet.
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-26 13:23:52  Det är ej att tjafsa för jag ställer en fråga. När du svarat på den har jag fått svar och man behöver ej hålla på fram och tillbaka i all evighet.
Answer to: "Det är ej att tjafsa för jag ställer en fråga. När du svarat på den h"
|
|
Dina slentrianlögner...
Så som när du skrev något i stil med "Vad vet du om jag har planerat att använda TZ-news och kommer presentera förändringarna där... Många dagar kvar på året."
Varför liksom inte ens bara göra det?
Snyggt, presentationsbördigt och förklarande till varför si blev så och så blev si.
Hade ju lätt varit förtroendeingivande och det rätta att göra.
Istället för att det finns en pm-diskussion mellan dig och din Sundsvallspolare där ni kokar ihop er skit.
...och sen lägga den i en forumtråd...
De flesta som lirar bryr sig inte ens om forumet - men inne i spelet syns det.
Nej istället undskyller du dig genom att säga att min forumaktivitet förstör för din tråd någonstans.
Löjligt ju! Löjligt myglande!
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-26 13:32:39  Dina slentrianlögner...
Så som när du skrev något i stil med "Vad vet du om jag har planerat att använda TZ-news och kommer presentera förändringarna där... Många dagar kvar på året."
Varför liksom inte ens bara göra det?
Snyggt, presentationsbördigt och förklarande till varför si blev så och så blev si.
Hade ju lätt varit förtroendeingivande och det rätta att göra.
Istället för att det finns en pm-diskussion mellan dig och din Sundsvallspolare där ni kokar ihop er skit.
...och sen lägga den i en forumtråd...
De flesta som lirar bryr sig inte ens om forumet - men inne i spelet syns det.
Nej istället undskyller du dig genom att säga att min forumaktivitet förstör för din tråd någonstans.
Löjligt ju! Löjligt myglande!
Answer to: "Dina slentrianlögner...
Så som när du skrev något i stil med "Vad ve"
|
|
Jag har redan tagit åt mig av vad du sagt om det.
Har redan sammanställt det mesta och det kommer läggas upp på TZ-News, så nu vet du det och kanske kan släppa det.
Problemet med dig är att du försöker hitta nya fel oavsett vad jag gör.
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-26 13:40:14  Jag har redan tagit åt mig av vad du sagt om det.
Har redan sammanställt det mesta och det kommer läggas upp på TZ-News, så nu vet du det och kanske kan släppa det.
Problemet med dig är att du försöker hitta nya fel oavsett vad jag gör.
Answer to: "Jag har redan tagit åt mig av vad du sagt om det.
Har redan sammanställ"
|
|
Och varför sker det?
Sker det för att du gör fel och är fel i din roll och har fel inställning till folk som ifrågasätter dig och dina beslut - eller sker det för att jag är fel?
Det här sättet du har med att vägra självrannsakan.... jag kan bara inte fatta det.
Men det är väl antagligen bekvämt för dig att aldrig göra fel eller aldrig ens försöka lyssna till andra gissar jag.
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-26 13:42:15  Och varför sker det?
Sker det för att du gör fel och är fel i din roll och har fel inställning till folk som ifrågasätter dig och dina beslut - eller sker det för att jag är fel?
Det här sättet du har med att vägra självrannsakan.... jag kan bara inte fatta det.
Men det är väl antagligen bekvämt för dig att aldrig göra fel eller aldrig ens försöka lyssna till andra gissar jag.
Answer to: "Och varför sker det?
Sker det för att du gör fel och är fel i din ro"
|
|
Skrev jag ej klart och tydligt att jag tog åt mig av vad du sa/skrev?
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-26 13:49:29  Skrev jag ej klart och tydligt att jag tog åt mig av vad du sa/skrev?
Answer to: "Skrev jag ej klart och tydligt att jag tog åt mig av vad du sa/skrev?"
|
|
Även en blind höna kan finna ett korn eller vad säger man?
Du har ju generellt en jävla aversion mot att lyssna på andra än Otto eller folk som säger "Bra Hampus" - inte sant?
Du är väl i ärlighetens namn inte speciellt intresserad av att försöka förstå motsatta åsikter och varför de finns?
Snarare så ljuger du ihop något och låtsas som att det regnar och att inga konstigheter finns.
Eller hur?!
|
|
Reply
|
|
| [ 1
]
2
|