1
[ 2
]
|
spanarn
|
Posted: 2011-03-04 10:06:04  har märkt att en förändring sker inte så snabbt som man skulle vilja om det ens händer, verkar bara vara ytterst få förslag som går igenom - nu när man tänker igenom saken ordentligt så finns det ju viktigare saker att förändra i denna spel än detta som har tagits upp hittils i trådet...
tycker nästan att man ska bara låta det vara som det är..
har ju funkat hittils och inte är det då värst många som har klagat heller...
Answer to: "har märkt att en förändring sker inte så snabbt som ma"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
 tycker nästan att man ska bara låta det vara som det är..
Fast jag tycker att Eriksson nog bör ändra det där med att man ser fölets medelvärde direkt efter betäckningen. Att man ska få en indikation på hur bra avkomman är redan innan den fötts tycker jag inte är bra.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2011-03-04 11:44:49   tycker nästan att man ska bara låta det vara som det är..
Fast jag tycker att Eriksson nog bör ändra det där med att man ser fölets medelvärde direkt efter betäckningen. Att man ska få en indikation på hur bra avkomman är redan innan den fötts tycker jag inte är bra.
Answer to: "tycker nästan att man ska bara låta det vara som det &aum"
|
Forum posts: 4389
|
 varför dra ut på plågan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-04 13:06:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
precis den lilla detaljen håller jag med dig om spanarn..
är inte det en bugg vad jag har förstått inte en medveten förändring av eriksson?
nä tillbaks som det var innan att man ser allt då när slyngeln föds

|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2011-03-04 13:46:09   varför dra ut på plågan
Answer to: "varför dra ut på plågan"
|
|
Tycker du att loppresultaten ska komma innan loppen är körda också?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2011-03-04 13:47:15  Tycker du att loppresultaten ska komma innan loppen är körda också?
Answer to: "Tycker du att loppresultaten ska komma innan loppen är körda ocks"
|
|
Absolut inte, det var nog den sämsta frågan jag hört.. hoppas du inser hur dumt det där låter.
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2011-03-04 14:00:43  Absolut inte, det var nog den sämsta frågan jag hört.. hoppas du inser hur dumt det där låter.
Answer to: "Absolut inte, det var nog den sämsta frågan jag hört.. hopp"
|
|
Ungefär lika dumt som att få resultatet från en betäckning innan stoet har fölat? 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2011-03-04 20:37:29 Edited(1): 2011-03-04 20:39:48  Ungefär lika dumt som att få resultatet från en betäckning innan stoet har fölat? 
Answer to: "Ungefär lika dumt som att få resultatet från en betäc"
|
|
HUR kan det vara dumt, det är ju huuur bra som helst. Man ser att den kommer vara dålig, troligtvis och kan ta ställning till om man ska ta en häst från stuteriet istället för att sitta och ödsla tid på nån ponny som inte kommer ha nog långa ben att springa..
Btw, ang. loppresultaten så bör hela bildspelet tas bort eftersom det inte fungerar, då det alltid är resultatlistan i slutet som är den korrekta. Bara där sparar man massor av tid.
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2011-03-04 20:54:09  HUR kan det vara dumt, det är ju huuur bra som helst. Man ser att den kommer vara dålig, troligtvis och kan ta ställning till om man ska ta en häst från stuteriet istället för att sitta och ödsla tid på nån ponny som inte kommer ha nog långa ben att springa..
Btw, ang. loppresultaten så bör hela bildspelet tas bort eftersom det inte fungerar, då det alltid är resultatlistan i slutet som är den korrekta. Bara där sparar man massor av tid.
Answer to: "HUR kan det vara dumt, det är ju huuur bra som helst. Man ser att den "
|
|
 Man ser att den kommer vara dålig, troligtvis och kan ta ställning till om man ska ta en häst från stuteriet istället för att sitta och ödsla tid på nån ponny som inte kommer ha nog långa ben att springa..
Men hur menar du nu? Du får ju fortfarande det avlade fölet i ditt stall och blir fast med det i tre veckor.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2011-03-14 07:46:53   Man ser att den kommer vara dålig, troligtvis och kan ta ställning till om man ska ta en häst från stuteriet istället för att sitta och ödsla tid på nån ponny som inte kommer ha nog långa ben att springa..
Men hur menar du nu? Du får ju fortfarande det avlade fölet i ditt stall och blir fast med det i tre veckor.
Answer to: "Man ser att den kommer vara dålig, troligtvis och kan ta st&au"
|
|
Ja, men jag ser ju om den har dåligt medel så jag kan dra några från stuteriet ist.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2011-03-14 08:39:25  Ja, men jag ser ju om den har dåligt medel så jag kan dra några från stuteriet ist.
Answer to: "Ja, men jag ser ju om den har dåligt medel så jag kan dra n&ari"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Men hur tänker du nu? Då föds ju hästen från stuteriet innan den nya säsongen har börjat? Datumet du ska köpa från stuteriet är den 18e, och då får du ju ändå reda på värdena för dem andra?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2011-03-14 09:35:22  Men hur tänker du nu? Då föds ju hästen från stuteriet innan den nya säsongen har börjat? Datumet du ska köpa från stuteriet är den 18e, och då får du ju ändå reda på värdena för dem andra?
Answer to: "Men hur tänker du nu? Då föds ju hästen från stu"
|
|
JO men jag sa att jag kan ta ställning till om jag vill dra en från stuteriet,
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2011-03-14 09:53:02  JO men jag sa att jag kan ta ställning till om jag vill dra en från stuteriet,
Answer to: "JO men jag sa att jag kan ta ställning till om jag vill dra en fr&arin"
|
|
Fast om du kommit så långt att du ser medelvärdet på fölet så har du ju redan betäckt och tagit upp en stallplats och kan inte välja att ta en från stuteriet i stället??????
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2011-03-14 10:30:38  Fast om du kommit så långt att du ser medelvärdet på fölet så har du ju redan betäckt och tagit upp en stallplats och kan inte välja att ta en från stuteriet i stället??????
Answer to: "Fast om du kommit så långt att du ser medelvärdet på"
|
|
beror ju på hur många jag sparat..
|
|
Reply
|
|
1