1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2011-02-25 14:21:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, FRANCAIS DU GULL
|
Borde ju vara en straffspark detta, en kulltopp mot det sämsta motståndet v7 kan uppbringa (lägsta klassen) plus att den har hyffsad form, enda frågetecknet är väl spåret, men jag tror den skulle vinna med 40 tillägg så då kan jag inte göra annat än att spika. garderar truly devoted istället
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 15:38:07 Edited(1): 2011-02-25 15:38:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaså, är det en ny grej, att ni går in och ändrar i folks inlägg?
är ju värre än det atg gör med folks spelkonton, defintivt sista inlägget jag gjort på denna sidan om det fortsätter.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 16:12:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
du nämnde 7 orsaker nu travspanarn. folke ville ha 1 orsak.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 16:29:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag tror Francais Du Gull är ungefär ett halvt Bergsåkersupplopp bättre än övriga 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 16:31:07  Jag tror Francais Du Gull är ungefär ett halvt Bergsåkersupplopp bättre än övriga 
Answer to: "Jag tror Francais Du Gull är ungefär ett halvt Bergsåkersup"
|
Became a member:
Forum posts:
|
möjligt, helgardering e helt givet för mig, finns minst 3 bättre spikar, minst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 16:37:45  möjligt, helgardering e helt givet för mig, finns minst 3 bättre spikar, minst.
Answer to: "möjligt, helgardering e helt givet för mig, finns minst 3 bä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Känns knappt lönt att lira. Blir nog norrlandsutdelning.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 16:47:38 Edited(1): 2011-02-25 16:48:06  Känns knappt lönt att lira. Blir nog norrlandsutdelning.
Answer to: "Känns knappt lönt att lira. Blir nog norrlandsutdelning."
|
Became a member:
Forum posts:
|
kör alltid v7 så e alltid lönt lira
ser många favorit som har hyffsad torskchans så tkr de ser intressant ut
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-02-25 17:51:07  jaså, är det en ny grej, att ni går in och ändrar i folks inlägg?
är ju värre än det atg gör med folks spelkonton, defintivt sista inlägget jag gjort på denna sidan om det fortsätter.
Answer to: "jaså, är det en ny grej, att ni går in och ändrar i f"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 8, FRANCAIS DU GULL
|
Det var mest för att jag tyckte att det fanns vettigheter i inlägget i övrigt.
Vi behöver inte ta mer onödig trådplats. Hör av dig på mailen om det är nåt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 20:12:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
finns 2-3 andra lopp som uppfyller de flesta av de orsakerna du nämnde travspanarn. Skillnaden är att är att francais du gull är stenklar och förlorar inte detta, medan övriga favoriter i omgången kan förlora.
lopp1: ungefär samma streckformat som detta loppet, ingen stark favorit heller.
lopp2: Megafavorit i ett lågklassigt stolopp och dåliga förutsättningar med 20m tillägg. Finns MÅNGA grymt streckvärda.
3: omgångens öppnaste lopp, kanske inte värt att helgardera sett till strecken, men man vill ha 7 rätt?
4: Omgångens starkaste favorit som troligen vinner med halva uploppet, 2.a och 3.e hästen välstreckade också. Helgarderar du här och favoriten vinner så kan du lika bra slänga kupongen.
lopp6: likvärdigt med lopp 1, ingen stark favorit och många som kan höja värdet rejält.
lopp7: megafavorit igen där du får ruggit betalt för övriga hästar.
Så att det är "spelteorestiskt" rätt att helgardera just detta loppet är bullshit ut i fingertopparna kan jag tycka
Såg att någon slängt in 100 000 vinnare nu också, undra vem det var? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 22:26:22  finns 2-3 andra lopp som uppfyller de flesta av de orsakerna du nämnde travspanarn. Skillnaden är att är att francais du gull är stenklar och förlorar inte detta, medan övriga favoriter i omgången kan förlora.
lopp1: ungefär samma streckformat som detta loppet, ingen stark favorit heller.
lopp2: Megafavorit i ett lågklassigt stolopp och dåliga förutsättningar med 20m tillägg. Finns MÅNGA grymt streckvärda.
3: omgångens öppnaste lopp, kanske inte värt att helgardera sett till strecken, men man vill ha 7 rätt?
4: Omgångens starkaste favorit som troligen vinner med halva uploppet, 2.a och 3.e hästen välstreckade också. Helgarderar du här och favoriten vinner så kan du lika bra slänga kupongen.
lopp6: likvärdigt med lopp 1, ingen stark favorit och många som kan höja värdet rejält.
lopp7: megafavorit igen där du får ruggit betalt för övriga hästar.
Så att det är "spelteorestiskt" rätt att helgardera just detta loppet är bullshit ut i fingertopparna kan jag tycka
Såg att någon slängt in 100 000 vinnare nu också, undra vem det var? 
Answer to: "finns 2-3 andra lopp som uppfyller de flesta av de orsakerna du nämnde"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag inte sagt att man inte kan tillämpa flera av sakerna på andra lopp, men är helt annan sak, visserligen nedstruken 2 spår nu men ju mindre hästar i lopp ju oftare skräller det med, är helt rätt att heklgadera detta lopp och det kommer jag göra med, 10 hästar åker på, sådana här lopp e sjukt tackasamma när det dessutom finns bra spikar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 22:33:49  jag inte sagt att man inte kan tillämpa flera av sakerna på andra lopp, men är helt annan sak, visserligen nedstruken 2 spår nu men ju mindre hästar i lopp ju oftare skräller det med, är helt rätt att heklgadera detta lopp och det kommer jag göra med, 10 hästar åker på, sådana här lopp e sjukt tackasamma när det dessutom finns bra spikar.
Answer to: "jag inte sagt att man inte kan tillämpa flera av sakerna på andr"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ALOE VERA
S 3, ALOE VERA
|
Vilka spikar du?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 22:36:05  Vilka spikar du?
Answer to: "Vilka spikar du?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
som det ser ut idag så spikar jag truly devoted och gils abbe
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 22:45:50  som det ser ut idag så spikar jag truly devoted och gils abbe
Answer to: "som det ser ut idag så spikar jag truly devoted och gils abbe"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ALOE VERA
S 3, ALOE VERA
|
Var inne på dom också. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 22:47:48 Edited(1): 2011-02-25 22:49:17  Var inne på dom också. 
Answer to: "Var inne på dom också. :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tvekat om Gils hela veckan, men ser ut bli honom, möjligt kanske kan få nån intressant info i v75-1, med plusvärmning på Stay the night får man överväga
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 22:59:12  tvekat om Gils hela veckan, men ser ut bli honom, möjligt kanske kan få nån intressant info i v75-1, med plusvärmning på Stay the night får man överväga
Answer to: "tvekat om Gils hela veckan, men ser ut bli honom, möjligt kanske kan f"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ALOE VERA
S 3, ALOE VERA
|
Jag funderade på att även chansspika Conrads. För om El sueco vinner så är jag ändå inte så intresserad av vad utdelningen blir (eftersom jag ju spikar Truly D), och ngn annan än sueco och conrads har jag svårt att se vinna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 23:10:40  Jag funderade på att även chansspika Conrads. För om El sueco vinner så är jag ändå inte så intresserad av vad utdelningen blir (eftersom jag ju spikar Truly D), och ngn annan än sueco och conrads har jag svårt att se vinna.
Answer to: "Jag funderade på att även chansspika Conrads. För om El sue"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ser många potensiella vinnare där, tror vinnaren står start , tar 8 lr 9 hästar där, ej förvånad om någon av Westholms vinner
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 23:37:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spika aldrig från spår 8 sa en vis man till mig en gång här på zonen! och de ska ja inte göra heller.. har sån jävla feeling för Thierry Henry, fråga mig inte varför.. 1-5-8-10 känns riktigt bra..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 23:44:38  Spika aldrig från spår 8 sa en vis man till mig en gång här på zonen! och de ska ja inte göra heller.. har sån jävla feeling för Thierry Henry, fråga mig inte varför.. 1-5-8-10 känns riktigt bra..
Answer to: "Spika aldrig från spår 8 sa en vis man till mig en gång h"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, FRANCAIS DU GULL
S 8, FRANCAIS DU GULL
|
spår 8? nej men från spår 6 spikar man alla dagar i veckan 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-25 23:51:32  spår 8? nej men från spår 6 spikar man alla dagar i veckan 
Answer to: "spår 8? nej men från spår 6 spikar man alla dagar i vecka"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ALOE VERA
S 3, ALOE VERA
|
spår 6 el spår 8.. antingen får han överta eller så blir det dödens alldeles oavsett, så skillnaden är inte så enormt stor denna gång...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-26 10:03:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, FRANCAIS DU GULL
S 8, FRANCAIS DU GULL
|
Hästen är för bra för det här gänget, de övriga har inte en chans.. vinner med 3-4längder utan att ha ryckt tussar eller något.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|