1
[ 2
]
3
4
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-03-03 17:32:53 Edited(1): 2010-03-03 17:34:02
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, ANDALOUX
|
Fast jag minns också att Ludde hade uttalat sig på flera platser, bl. a. i travronden, och sagt att han var så missnöjd med Lorenz Caf i senaste loppet så han ville släppa ledningen denna gång. Först på liven på lördagen hörde jag den "sanna" versionen och byggde därmed om hela systemet, vlket jag fick ångra efteråt..
Med andra ord ska man väl inte lyssna blint på intervjuer med Ludde tidigt i veckan.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-03-03 19:18:18  Inte alls senaste gången lorenz caf var på V75 mot hoity toity , jag läste mycket väl två "bluffintervljuer" nånstans en var i sportbladet..
Answer to: "Inte alls senaste gången lorenz caf var på V75 mot hoity toity "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Dom viktigaste rapporterna man får är på lördagar. klart att man kan ändra sig från tisdag till lördag. Ludde lovade då att svara och gjorde det. Att bara gå på vad som sägs i början på veckan känns inte seriöst...
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-03-03 22:26:40
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-03-03 22:26:40
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, EARL TILLY
S 2, EARL TILLY
|
Hmm?
Många inlägg men väldigt lite "Arvid Stjernswärds Minneslöpning"..
Spikar nog Earl Tilly på gamla meriter o ett bra läge, fast jag blir ju orolig om dansken tänker försvara innerspåret o köra där..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-03 22:35:31  Hmm?
Många inlägg men väldigt lite "Arvid Stjernswärds Minneslöpning"..
Spikar nog Earl Tilly på gamla meriter o ett bra läge, fast jag blir ju orolig om dansken tänker försvara innerspåret o köra där..
Answer to: "Hmm?
Många inlägg men väldigt lite "Arvid Stjernsw&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, EARL TILLY
|
ja ska bli roligt och se vad dom säger senare i veckan, kan kanske öppna upp för Dust All Over om det blir körning mellan dessa 2?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-03-03 22:42:18  ja ska bli roligt och se vad dom säger senare i veckan, kan kanske öppna upp för Dust All Over om det blir körning mellan dessa 2?
Answer to: "ja ska bli roligt och se vad dom säger senare i veckan, kan kanske &ou"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, EARL TILLY
S 2, EARL TILLY
|
Tror verkligen inte på den lösningen (spår 8, Stryk av Star Running sist)
Nä snarare Debbie då..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-03 22:59:44  Tror verkligen inte på den lösningen (spår 8, Stryk av Star Running sist)
Nä snarare Debbie då..
Answer to: "Tror verkligen inte på den lösningen (spår 8, Stryk av Sta"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, EARL TILLY
|
nej inte jag heller, jag kommer förmodligen spika i detta lopp, vem det blir återstår att se på lördag  och då står det nog mellan 1 och 2
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-04 12:43:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, DEBBIE BRODDA
|
Debbie Brodda står på tur för vinst.
Tror med lite "Luddefasoner" i loppet kan få fart på tillställningen där fram i vilket får min idé att ta dem på spurten.
En chansspik i ett öppet guldlopp 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-04 13:23:17
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ANDALOUX
|
Dust all Over var väldigt bra 2008 men hade skadeproblem förra året. Tanken är väl att hästen skall tillbaka till 2008 års form men blir nog svårt här. Men har ju tjänat 3 gånger så mycket per start som Earl Tilly så kapabel i grunden.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-04 16:19:01  Dust all Over var väldigt bra 2008 men hade skadeproblem förra året. Tanken är väl att hästen skall tillbaka till 2008 års form men blir nog svårt här. Men har ju tjänat 3 gånger så mycket per start som Earl Tilly så kapabel i grunden.
Answer to: "Dust all Over var väldigt bra 2008 men hade skadeproblem förra &a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, EARL TILLY
|
Men det måste väl ändå gynna Dust all over bäst om det blir körning där fram mellan 1-2 och kanske 5  ett brunstigt sto mot en ståtlig hingst 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-04 18:22:59  Dom viktigaste rapporterna man får är på lördagar. klart att man kan ändra sig från tisdag till lördag. Ludde lovade då att svara och gjorde det. Att bara gå på vad som sägs i början på veckan känns inte seriöst...
Answer to: "Dom viktigaste rapporterna man får är på lördagar. kl"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TURNAROUND
S 5, TURNAROUND
|
början av veckan? sportbladets intervljuer görs väl torsdag? dessutom läste ja samma grej på travtjansten.se om ja inte minns fel (intervljuv gjord fredag dessutom).
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-03-04 19:17:33  början av veckan? sportbladets intervljuer görs väl torsdag? dessutom läste ja samma grej på travtjansten.se om ja inte minns fel (intervljuv gjord fredag dessutom).
Answer to: "början av veckan? sportbladets intervljuer görs väl torsdag?"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Va lite seriös och lyssna på atg-live i fortsättningen så slipper du problem.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-04 19:22:48  Debbie Brodda står på tur för vinst.
Tror med lite "Luddefasoner" i loppet kan få fart på tillställningen där fram i vilket får min idé att ta dem på spurten.
En chansspik i ett öppet guldlopp 
Answer to: "Debbie Brodda står på tur för vinst.
Tror med lite ""
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ludde vill nog inte sätta igång o backa med den hästen över korta häcken... Jag tror han utmanar !! 
|
|
Reply
|
|
stallbrucelee
|
Posted: 2010-03-05 01:57:16  Ludde vill nog inte sätta igång o backa med den hästen över korta häcken... Jag tror han utmanar !! 
Answer to: "Ludde vill nog inte sätta igång o backa med den hästen &oum"
|
Became a member: 2010-01-18
Forum posts: 294
V 2, EARL TILLY
S 2, EARL TILLY
|
Tror inte jag heller, han kan inte backa den mannen....han gör allt för att visa upp sig.
Lika lite troligt att Debbie Brodda skulle gå och vinna det här, borde väl ha vunnit senast då trots tillägg, blev frånåkt på slutet och det duger ej här....nope hon får nog hålla sig till stoeliten.
Åke till ledningen och sen lugna gatan en bit för att sedan gasa från dom till slut, så kommer det se ut på lördag. Ska va sjuk för att torska detta i så fall.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-05 10:12:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror att Ludde har laddat arsenalen nu när Turnaround har 2 lopp innanför västen. Lär gasa för fullt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-05 19:03:59  Tror att Ludde har laddat arsenalen nu när Turnaround har 2 lopp innanför västen. Lär gasa för fullt.
Answer to: "Tror att Ludde har laddat arsenalen nu när Turnaround har 2 lopp innan"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, DUST ALL OVER
|
De är bra för då får vi en skräll här o en 78% åker år helvete - DET tycker jag om!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-05 19:23:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ANDALOUX
|
Ludde säger att det inte känns som att han kommer vara offensiv med honom den här gången. Men har han inte sagt så många gånger tidigare. Gasen i botten! Bära eller brista!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-05 20:03:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Earl Tilly spetsar? Resten radar upp sig? Det bör vara slut sen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-05 20:32:21  Earl Tilly spetsar? Resten radar upp sig? Det bör vara slut sen.
Answer to: "Earl Tilly spetsar? Resten radar upp sig? Det bör vara slut sen."
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TURNAROUND
|
Turnaround spetsar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-05 20:34:41  Turnaround spetsar?
Answer to: "Turnaround spetsar?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TURNAROUND
S 5, TURNAROUND
|
ja de trofan det.. luddes chans i att vinna är spets och därifrån är det en mycket god vinstchans dessutom.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|