[ 1
]
2
3
4
5
6
7
8
|
Travzonen
|
Posted: 2010-11-08 07:00:04
|
|
V75-7 | Silverdivisionen, Final. 1:A PRIS 250 000 kr 2140 A 1. PINEPOWER ROSE Jansson Torbjörn 2. CONRADS GARLAND Svanstedt Åke 3. HARDY RIBB Adielsson Erik 4. FRATERNITY PARTY Kihlström Örjan 5. TINTOMARA HORNLINE Svensson Henrik 6. MEADOW ZOOT Sjöström Claes 7. AVANTO Kontio Jorma 8. MONSTER DRIVE Lennartsson Per 9. YOUPIE Lindblom Carl-Erik 10. STARO COLD CARAT Bergh Robert 11. NEO SMED Söderkvist Stefan 12. RANO Ohlsson Ulf
Turordning: 3-1-8-11-2-9-12-5-7-6-10-4
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-08 07:34:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, YOUPIE
|
Conrads blir favorit på lördagens bedrift MEN är 2140 en fördel??
Känns som Hardy vinner igen...från bra spår!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-08 07:53:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, HARDY RIBB
|
Hardy är 1:ahäst men Youpie var positiv senast och har bra spår nu.Åke valde Conrads så den blir nog farlig med lopp på väntan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-08 08:33:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, PINEPOWER ROSE
S 1, PINEPOWER ROSE
|
Pinepower!!! utan att tveka. Ruggigt bra häst i ledning. Här sitter den ju i ledning enkelt tror jag. Klar 1:a häst för mig. Tänkbar spik! Men det finns såklart bra motbud.
Nyckelkusk blir Erik verkar det som.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-11-08 10:22:11
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 5, TINTOMARA HORNLINE
|
Vi glömmer fort. TINTOMARA kom bort senast men var RUGGIG i starten innan, fått ta igen sig lite med sikte på detta och nu lär alla skorna ryka och är hon fräsch så krossar hon dessa igen!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-08 13:21:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, CONRADS GARLAND
S 1, PINEPOWER ROSE
|
Bra o öppet lopp....1,2,3 kanske räcker? 
|
|
Reply
|
|
jokern
|
Posted: 2010-11-08 14:59:26
|
Became a member: 2009-10-30
Forum posts: 123
|
Första tanken Pinepower Rose, spets och slut. Tintomara i dödens?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-08 16:01:48
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, HARDY RIBB
|
Trodde PP skulle spetsa senast också, men han kom inte iväg alls, vet inte om det var medvetet eller inte? Ska nog ha med youpie också som får bra ryggar här, gick bra senast
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-08 16:12:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, PINEPOWER ROSE
S 1, PINEPOWER ROSE
|
Nordan--> Det var medvetet. PP är startsnabb. Den har suttit i ledning 11 eller 12 ggr och bara förlorat en gång i ledning. Här kör den för spets för inget annat alternativ finns. PP har utvecklats enormt mycket i år. Men det troliga är Tintomara Hornline i dödens och det är ju absolut inte det bästa.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-08 16:26:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, HARDY RIBB
|
tyckte det såg ut som ett passande läge senast också, ska först höra vad dom säger från stallet. tror det blir gardering här iaf, för många bra med här
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-08 17:41:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, PINEPOWER ROSE
S 1, PINEPOWER ROSE
|
Det var också ett passande läge också senast att nå spets (spår 2). men Torbjörn valde att ta det lugnt märkligt nog, och det gjorde han medvetet. Torbjörn hade inte sin bästa dag heller den lördagen, körde utan självfortoende, vet inte vad det berodde på.
Men som sagt, i år har PP utvecklats enormt faktiskt. Han är värd fler 1:or i raden. Men han har fått se sig besegrad av en viss smygkörd Nisse Bean några ggr och förlorat med en nos då PP fått göra grovjobb i dödens.
PP är en klar 1:a häst för att han får ledningen här och i den positionen är han riktigt vass. torskat 1 gång i ledning och då blev han tapper 2:a.
Varför i helvete skriver jag PP för? PR ska det va 
(brukar kalla den för PinePower)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-08 17:49:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, PINEPOWER ROSE
S 1, PINEPOWER ROSE
|
förressten... Finns väl ingen annan än PR som kan bli favorit här? Det är en klar 1:a häst med tanke på spåret..
Någon sa Conrads Garland.. nej nej nej nej.. =)'
Blir sjukt överraskad om han inte blir favorit... men men, Iceland blev ju inte ens favorit senast och det tyckte jag va helt sjukt så klart jag kan ha fel.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-08 18:18:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror på Youpie! Kanske spik? Men jag gillar PR
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-08 23:06:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, AVANTO
|
Vad tror ni om spetskörningen? PR måste med på lappen oavsett om han tar spets eller inte. Det känns som det kan bli bra fart på loppet och då måste Hardy Ribb, Tintomara Hornline och Avanto med + några till spelvärda.
Jag tycker verkligen Avanto har jobbat ihop till en vinst nu, hon gör det bra varje gång tycker jag och var nära att snuva Conrads Garland på vinsten förra helgen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-09 05:16:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, PINEPOWER ROSE
S 1, PINEPOWER ROSE
|
vorre---> ingen tar en längd på PR från start.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-09 07:15:39  vorre---> ingen tar en längd på PR från start.
Answer to: "vorre---> ingen tar en längd på PR från start."
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, HARDY RIBB
|
Conrads Garland är väl ändå betydligt snabbare ur startblocken ? Frågan är väl om dom vill ha ledningen och sen släppa då?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-09 07:46:15  Conrads Garland är väl ändå betydligt snabbare ur startblocken ? Frågan är väl om dom vill ha ledningen och sen släppa då?
Answer to: "Conrads Garland är väl ändå betydligt snabbare ur star"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, YOUPIE
|
Instämmer vill Åke så tar han ledningen men HAN ÄR INTE intresserad för han vet att Pinepower inte har en chans i finishen.
Tycker man kan jämföra Conrads avslutning med Torvald o det är kanske stora ord men om man säger som så i den KLASS som Conrads är finns det INGEN som har den finishen.
Så Åke söker rygg o avvaktar...be so sure 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-09 08:24:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, PINEPOWER ROSE
S 1, PINEPOWER ROSE
|
Conrad mötte ett skitgäng senast enligt mig. Ridgehead Cahore emot (som var dålig). PR gör bättre tider varje gång än Conrads Garland.
Jag är inte så säker på att han tar en hel längd på en laddande PR.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-09 12:00:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan ifs tänka mig att åke spetsar för att släppa = PR hamnar 3.e inner.....
PR är väldigt ojämnt startsnabb, har hyfsad spetschans, men tar aldrig spets om åke laddar med sin.
Tintomara ska med, kanske neo smed också.....
Monster drive hade varit tidigt bud om bra spår, verkligen på G nu......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-09 14:41:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad jag förstod på torbjörn senast så kunder PR inte öppna något, var inte det faktum att han inte ville ladda. (möjligt jag läst fel?)
Oavsett så krossade tintomara honrline, PR och var helt outstanding.....Lär sätta tempo på detta oavsett och det gynnar conrads garland(som svanstedt sagt platsar i GULD) och Neo Smed med bra kapacitet för klassen och stora fartresurser.......
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
6