1
2
3
4
5
6
7
[ 8
]
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-13 19:06:11
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Hade hoppats du skulle få ihop den eller vinnarspel på Bella !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-13 19:13:13  Hade hoppats du skulle få ihop den eller vinnarspel på Bella !! 
Answer to: "Hade hoppats du skulle få ihop den eller vinnarspel på Bella !!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, HARDY RIBB
|
Det gick inte att lira via ATG idag på min dator. Fick fara iväg till en butik och då blev det inte något vinnarspel.
Tror jag är hjälte där nu för jag sa till alla att dom skulle spika Bella på tung bana
Mitt sätt att spela är ju flipp eller flopp. Spika där andra garderar. Det gick fint i avd 2 men sämre i avd 6 idag.
Vi kommer igen skulle jag tro ?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-13 19:18:54  Det gick inte att lira via ATG idag på min dator. Fick fara iväg till en butik och då blev det inte något vinnarspel.
Tror jag är hjälte där nu för jag sa till alla att dom skulle spika Bella på tung bana
Mitt sätt att spela är ju flipp eller flopp. Spika där andra garderar. Det gick fint i avd 2 men sämre i avd 6 idag.
Vi kommer igen skulle jag tro ?
Answer to: "Det gick inte att lira via ATG idag på min dator. Fick fara iväg"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Givetvis o nästa gång kan det bli stor pengar !! Trevlig kväll o helg på dig !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-13 19:38:48  Givetvis o nästa gång kan det bli stor pengar !! Trevlig kväll o helg på dig !! 
Answer to: "Givetvis o nästa gång kan det bli stor pengar !! Trevlig kvä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, HARDY RIBB
|
Detsamma, vi hörs under veckan som kommer.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-14 10:51:10 Edited(1): 2010-11-14 10:51:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Grattis jongis, snygg dubbel. Själv singlade jag Monster drive på min  finns kanske ingen vinnarskalle då? som du sade........eller så fick CG ett helt för bra lopp helt enkelt.
Helgarderade 2 sista loppen på v75 också vinner 2st streckade på 30%, typiskt mig...............
fick tillbaka ca: 800kr av 1500kr statsade på v75, med 1 sexa, grymt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-14 11:31:17  Grattis jongis, snygg dubbel. Själv singlade jag Monster drive på min  finns kanske ingen vinnarskalle då? som du sade........eller så fick CG ett helt för bra lopp helt enkelt.
Helgarderade 2 sista loppen på v75 också vinner 2st streckade på 30%, typiskt mig...............
fick tillbaka ca: 800kr av 1500kr statsade på v75, med 1 sexa, grymt 
Answer to: "Grattis jongis, snygg dubbel. Själv singlade jag Monster drive p&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, YOUPIE
|
Monster Drive var enormt förbättrad o som spanis sa startsnabb o jag säger som Stig H sa i TV - de var överraskande så snabb han var!
Åke har ju lärt sig hur Conrads ska köras o det är faktiskt stora likheter med hur han måste köra Torvald. Conrads avslutade förra vecka sista 800 eft 09 o det är inte många som kan.
Igår gick sista 1000 på Conrads eft 12 - sista 500 eft ca 11 (Svårt att klocka) sista 400 eft 10,2 detta är en klass klättrare för med sådan speed så hänger han med de flesta.
Pinepower som man målade upp som SOS är en klart sämre häst o har inte dessa tider i avslutningarna - det är rätt enkelt när man lär sig klocka hästarna. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-14 11:35:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, YOUPIE
|
Beträffande Hardy så gjorde han ett enormt lopp igår genom att trava i dödens med 12 sista 1000 o endå 3:a i mål - detta är en fighter som alltid håller sin fart o alltid gör bra lopp.
En nyttig sak som drar in fina pengar till sina ägare.
Dock ingen "KANON" men mycket fin häst att äga 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-14 14:47:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
håller med angående båda inläggen,,,,,
Men att Monster drive var förbättrad i ny regi såg men för 2 starter sedan när han såg ut som en retad tiger över mål mot grymt bra hästar.....
Svanstedt har ju sagt hela året att CG platsar i guld, den mannen har ofta klart för sig......
Vad gäller hardy så är det svårt att specificera "kanon", men oavsett så var denna prestation mycket imponerande. Kan nog plocka hem hyfsade pengar i guld, särskilt i vinter när man kan vinna många lopp på ren skalle........
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
7