1
2
3
4
5
6
[ 7
]
|
B_Good
|
Posted: 2010-04-05 01:41:16 Edited(1): 2010-04-05 01:49:59
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 9, VAGABOND HORNLINE
|
Visst Lördagen är slut o Avdelning 7 är klar för länge sedan så visst kan man kalla tråden för "död" o snacka om lite annat o jag tror inte nån egentligen tar sig alltför illa vid men snälla..
Kan ni inte tjafsa på mailen eller nåt istället?
Sitter på jobbet o uppkopplingen suger friskt så det tar rätt lång tid o ladda en forumsida o när man väl gjort det så hamnar man mitt i en fullständigt ovidkommande sandlådefajt.. Stundvis smålustig men ändå... Ni kan ju åtmninstonde låtsas att de handlar om trav..
Tycker det känns löjligt att stänga av vuxna människor men det känns som sånt här tjafs pajar för hela forumet.
Så snälla rara, acceptera att folk inte är som ni vill o droppa egokicken för jag vill inte behöva leta mig igenom tonvis med meddelanden för att hitta nåt som säger nåt intressant om v7..
Dessutom vill jag uppmana till att anmäla inlägg ni inte tycker passar i forumet så man kan få veta ungefär vilken nivå som tolereras. För jag tycker det är svårt att bedömma. Vad tycker ni andra? Är ovastående läsning intressant?
Tack för ordet.
Gnällskallen
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2010-04-05 02:14:32  Visst Lördagen är slut o Avdelning 7 är klar för länge sedan så visst kan man kalla tråden för "död" o snacka om lite annat o jag tror inte nån egentligen tar sig alltför illa vid men snälla..
Kan ni inte tjafsa på mailen eller nåt istället?
Sitter på jobbet o uppkopplingen suger friskt så det tar rätt lång tid o ladda en forumsida o när man väl gjort det så hamnar man mitt i en fullständigt ovidkommande sandlådefajt.. Stundvis smålustig men ändå... Ni kan ju åtmninstonde låtsas att de handlar om trav..
Tycker det känns löjligt att stänga av vuxna människor men det känns som sånt här tjafs pajar för hela forumet.
Så snälla rara, acceptera att folk inte är som ni vill o droppa egokicken för jag vill inte behöva leta mig igenom tonvis med meddelanden för att hitta nåt som säger nåt intressant om v7..
Dessutom vill jag uppmana till att anmäla inlägg ni inte tycker passar i forumet så man kan få veta ungefär vilken nivå som tolereras.
Tack för ordet.
Gnällskallen
Answer to: "Visst Lördagen är slut o Avdelning 7 är klar för lä"
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
Fram till en stund efter målgång tycker jag diskutionen är okay.. lite påhopp och ifrågasättande av fakta tycker jag kan vara kul.. ibland även spelmässigt intressant då man ofta ser saker från 1 håll hela tiden.. Tränare eller spelexperter skriker ut en häst som klar.. eller som chanslös för den delen med fakta som inte alltid stämmer..
men på slutet av diskutionen blir det bara larvigt.. personangrepp och löjliga påhopp som inte har något med trav att göra utan bara någon slags hat-kärlek & kukmätar tävling utan vinnare..
Slutsatsen är att före att loppen är körda tål jag ganska mycket i forumet.. så länge det är någorlunda travrelaterat.. Men att komma med "vad var det jag sa" och "du hade fel du är en idiot" med annalyser av loppen med facit i hand blir bara jobbigt..
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-04-05 07:41:36  Fram till en stund efter målgång tycker jag diskutionen är okay.. lite påhopp och ifrågasättande av fakta tycker jag kan vara kul.. ibland även spelmässigt intressant då man ofta ser saker från 1 håll hela tiden.. Tränare eller spelexperter skriker ut en häst som klar.. eller som chanslös för den delen med fakta som inte alltid stämmer..
men på slutet av diskutionen blir det bara larvigt.. personangrepp och löjliga påhopp som inte har något med trav att göra utan bara någon slags hat-kärlek & kukmätar tävling utan vinnare..
Slutsatsen är att före att loppen är körda tål jag ganska mycket i forumet.. så länge det är någorlunda travrelaterat.. Men att komma med "vad var det jag sa" och "du hade fel du är en idiot" med annalyser av loppen med facit i hand blir bara jobbigt..
Answer to: "Fram till en stund efter målgång tycker jag diskutionen är"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 11, KING OF LACE
S 1, RANO
|
Eller hur, bra sagt Limpicus. 
Go Gävle Go 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-05 14:22:09  Fram till en stund efter målgång tycker jag diskutionen är okay.. lite påhopp och ifrågasättande av fakta tycker jag kan vara kul.. ibland även spelmässigt intressant då man ofta ser saker från 1 håll hela tiden.. Tränare eller spelexperter skriker ut en häst som klar.. eller som chanslös för den delen med fakta som inte alltid stämmer..
Answer to: "Fram till en stund efter målgång tycker jag diskutionen är"
|
Became a member:
Forum posts:
|
förstår inte vad du ska in å göra i tråden långt efter, koncentrera dig på nästa vecka istället.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
[ 7