[ 1
]
2
3
4
|
Travzonen
|
Posted: 2009-04-27 07:00:03
|
|
V75-3 | Överraskande Örebro - Gulddivisionen, försök 3. 1:A PRIS 150 000 kr 1609 A 1. MIAOU Kolgjini Lutfi 2. YORKTOWN GUNNER Jansson Torbjörn 3. SCARLETS AINO Sundberg Hans-Owe 4. KOCABAR Takter Johnny 5. GIANT SUPERMAN Larsson Fredrik B 6. KAIN POIFOND Degiorgio Charles 7. GLOBAL GLIDE Svanstedt Åke 8. THAI TANIC Goop Björn 9. DEBBIE BRODDA Adielsson Erik
Turordning: 9-5-8-1-7-4-6-2-3
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 07:21:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SCARLETS AINO
|
äntligen är scarlet med
Spets och slut,hämta ut ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 08:58:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dags för Giant Superman?
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2009-04-27 09:15:25
|
Became a member: 2008-09-05
Forum posts: 266
V 7, GLOBAL GLIDE
|
Global Glide ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 10:49:40  äntligen är scarlet med
Spets och slut,hämta ut ! 
Answer to: "äntligen är scarlet med
Spets och slut,hämta ut !:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Instämmer, Scarlets Aino.. spets och slut, hämta ut! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 11:06:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
scarlets aino har minst startpoäng av allihop. han kom väl knappt med i loppet, typ...
första tanken är väl superman, men det känns tråkigt. han lär väl bli förstafavorit. bra chans? eller nej? så jävla bra är han inte. han vinner ju inte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 12:57:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Oj, detta ser ut som ett knepigt lopp. Känns som att Kain Poifond kan bli en liten doldis. Ser ut att ha rätt skapliga tider och spåret går väl inte heller att klaga på?
Detta blir helt klart gardering för min del i alla fall. Lutar åt:
1, 3, 4, 5. Får se om 6an byter plats med någon av dem.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 16:44:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SCARLETS AINO
|
är det bara bystdrottning som har lite vett i sin skalle här? 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-04-27 16:51:36  är det bara bystdrottning som har lite vett i sin skalle här? 
Answer to: "är det bara bystdrottning som har lite vett i sin skalle här?;)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 8, THAI TANIC
|
Jag tror också att Scarlet bör ha god chans här. Med 3 lopp i kroppen borde formen närma sig och jag misstänker att detta är ett led i uppladdningen mot Sweden Cup.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 18:57:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SCARLETS AINO
|
sweden cup??? nej det borde han inte vara med i ,elr jo han kan ju ta en promenad igen som förra året,då hade han form till elitloppet
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-04-27 19:01:54  sweden cup??? nej det borde han inte vara med i ,elr jo han kan ju ta en promenad igen som förra året,då hade han form till elitloppet
Answer to: "sweden cup??? nej det borde han inte vara med i ,elr jo han kan ju ta en pr"
|
V 8, THAI TANIC
|
Om han vinner på en 10 tid på lördag och gör nån start till och visar form så kanske han kan få chansen i Elitloppet som hare men tror nog att det krävs en MYCKET bra prestation i ngt av de kommande loppet för det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 19:41:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MIAOU
|
Ludde!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 20:44:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
har du sett hästen, maktoub? jag känner inte alls till den, men dom franska brukar ju vara riktigt fina.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-04-27 20:53:53  har du sett hästen, maktoub? jag känner inte alls till den, men dom franska brukar ju vara riktigt fina.
Answer to: "har du sett hästen, maktoub? jag känner inte alls till den, men d"
|
V 8, THAI TANIC
|
Med tanke på att det är Ludde själv som köpt den så borde den väl rimligtvis vara riktigt bra för jag tror inte att han handlar hem nån gammal fransman om han inte anser att den kan vinna klena guldlopp i Sverige.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 20:58:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
det står på classic.atg.se att den är här tillfälligt.
jag ser att den har gått bra mot liknande motstånd i sverige ett par gånger.
får kolla luddes sida om där står nåt.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-04-27 21:00:16 Edited(1): 2009-04-27 21:00:36  det står på classic.atg.se att den är här tillfälligt.
jag ser att den har gått bra mot liknande motstånd i sverige ett par gånger.
får kolla luddes sida om där står nåt.
Answer to: "det står på classic.atg.se att den är här tillfä"
|
V 8, THAI TANIC
|
Det står alltid så på utlandsfödda hästar men det är ju Ludde som äger den.
Edit. Han ska nog passas noga oavsett
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 21:01:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SCARLETS AINO
|
soberano: Jag ska säga dig en sann sak.Vad än scarlet gör i de kommande loppen så kmr alla skita i det spec amatören som kallas för sportchef på solvalla(clown i mina ögon),det spelar ingen roll om han på lördag vinner med halva upploppet och travar en 10 tid för stenby kmr alltid att skita i honom vad han än gör.Det var som i förra året när man körde ett guldlopp och den som vann fick en biljett till elitloppet.Detta lopp vann finders keepers med en NOS för vem??? Jo scarlet som hade gjort grovjobbet hela tiden och travat en mkt väl elitloppstid men som tyvärr blev slagen med en nos före en fenomenal finder förra året.På tredje plats kom giant superman som till min stora jävla förvånad fick en ELITLOPPSBILJETT!!!.Och då kmr frågan..... Hur fan tänkte amatören,såg han inte loppet undrade jag?? Dagen efter såg jag att scarlet blivit uttagen till sweden cup och jag bara skratta åt det,han var ställd mot några jävla amatörhästar,jag visste att det skulle bli en utklassning
Hur gick det för dom::
Scarlet:Promenera hem sweden cup
giant:GALOPPERADE och börja gnälla över att bazire kört för snäft och en massa annat skit bla bla bla
Snacka om att det var orättvist!!! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-04-27 21:08:15  soberano: Jag ska säga dig en sann sak.Vad än scarlet gör i de kommande loppen så kmr alla skita i det spec amatören som kallas för sportchef på solvalla(clown i mina ögon),det spelar ingen roll om han på lördag vinner med halva upploppet och travar en 10 tid för stenby kmr alltid att skita i honom vad han än gör.Det var som i förra året när man körde ett guldlopp och den som vann fick en biljett till elitloppet.Detta lopp vann finders keepers med en NOS för vem??? Jo scarlet som hade gjort grovjobbet hela tiden och travat en mkt väl elitloppstid men som tyvärr blev slagen med en nos före en fenomenal finder förra året.På tredje plats kom giant superman som till min stora jävla förvånad fick en ELITLOPPSBILJETT!!!.Och då kmr frågan..... Hur fan tänkte amatören,såg han inte loppet undrade jag?? Dagen efter såg jag att scarlet blivit uttagen till sweden cup och jag bara skratta åt det,han var ställd mot några jävla amatörhästar,jag visste att det skulle bli en utklassning
giant:GALOPPERADE och börja gnälla över att bazire kört för snäft och en massa annat skit bla bla bla
Answer to: "soberano: Jag ska säga dig en sann sak.Vad än scarlet gör i "
|
V 8, THAI TANIC
|
Ligger nog en del i det du säger. Giant Superman vete fan vad han hade där att göra ifjol, antar att det har ngt med att Fredde håller till ute på "anrika" Eriksund. Däremot så gick Scarlets 12.2 i den sista starten innan Elitloppet ifjol så någon elitloppstid var det iofs inte men det är ju bara att konstatera att det nog görs lite folkskillnad när det står och väger mellan hästar på slutet som ska få vara med. Tycker framförallt att Hans-Ove skulle passa perfekt i det loppet då han ger hästarna chansen och inte fegsläpper så fort Örjan eller Goop kommer fram. Hoppas att Scarlet hittat formen och gör sig förtjänt av en plats!
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2009-04-27 21:10:53 Edited(2): 2009-04-27 21:12:35  soberano: Jag ska säga dig en sann sak.Vad än scarlet gör i de kommande loppen så kmr alla skita i det spec amatören som kallas för sportchef på solvalla(clown i mina ögon),det spelar ingen roll om han på lördag vinner med halva upploppet och travar en 10 tid för stenby kmr alltid att skita i honom vad han än gör.Det var som i förra året när man körde ett guldlopp och den som vann fick en biljett till elitloppet.Detta lopp vann finders keepers med en NOS för vem??? Jo scarlet som hade gjort grovjobbet hela tiden och travat en mkt väl elitloppstid men som tyvärr blev slagen med en nos före en fenomenal finder förra året.På tredje plats kom giant superman som till min stora jävla förvånad fick en ELITLOPPSBILJETT!!!.Och då kmr frågan..... Hur fan tänkte amatören,såg han inte loppet undrade jag?? Dagen efter såg jag att scarlet blivit uttagen till sweden cup och jag bara skratta åt det,han var ställd mot några jävla amatörhästar,jag visste att det skulle bli en utklassning
Answer to: "soberano: Jag ska säga dig en sann sak.Vad än scarlet gör i "
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Det var fan inget gnäll från Freddes sida, det var en KLOCKREN överkörning och i grund och botten är Giant Superman betydligt bättre än Scarlet. Så är det bara.
Förstår inte vad Scarlet ska i Elitloppet och göra om han nu kan jogga hem 500 lakan utan vidare. Dem pengarna får han knappast med sig från en eventuell start i Elitloppet i alla fall, det är ett som är säkert. Scarlet har aldrig bevisat att han duger mot den yttersta eliten, så varför skulle han göra det nu 8 år gammal?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 22:54:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KOCABAR
|