Diskutera allt som rör Travspelet.
Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Händer inte mkt där och jag skulle gärna skriva nån artikel om något storlopp med intervjuer med mera men hur gör man för att få tillgång till att skriva där?? Sett att Soberano, Nazzgul och B_Good är skribenter.
Händer inte mkt där och jag skulle gärna skriva nån artikel om något storlopp med intervjuer med mera men hur gör man för att få tillgång till att skriva där?? Sett att Soberano, Nazzgul och B_Good är skribenter.
Du har ju fått svaret men jag tänkte försvara mig lite. Jag tycker att det har känts så slött från spelledningens håll att det har tagit emot att börja lägga energi på att skriva massa nyheter. Om hela sidan kändes lite mer "levande" från alla håll så är jag säker att fler skulle vilja lägga ner tid även på det men det är som sagt bara bra om fler får chansen att skriva.