[ 1
]
|
|
Posted: 2009-04-14 23:23:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
minns att det var nån som fick sin kuse kasterad genom en länk, dvs att skriva in länkadressen så att man kom till den sidan.
måste fråga:
1: du som gjorde det: kom du på det för att du visste att det var gjort med get eller hur kom du på det?
2: vad hände med pengarna? drogs det pengar från den som fick kusen kasterad?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-04-15 18:30:06  minns att det var nån som fick sin kuse kasterad genom en länk, dvs att skriva in länkadressen så att man kom till den sidan.
måste fråga:
1: du som gjorde det: kom du på det för att du visste att det var gjort med get eller hur kom du på det?
2: vad hände med pengarna? drogs det pengar från den som fick kusen kasterad?
Answer to: "minns att det var nån som fick sin kuse kasterad genom en länk, "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Var det inte så att det var nån som strök sin häst på detta sättet? Kanske kastrering också....
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-04-15 20:52:46
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Datafreak 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-15 23:06:18  Var det inte så att det var nån som strök sin häst på detta sättet? Kanske kastrering också....
Answer to: "Var det inte så att det var nån som strök sin häst p&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, det kanske det var... jag minns inte. info önskas!
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2009-04-15 23:41:11 Edited(1): 2009-04-15 23:41:30  jo, det kanske det var... jag minns inte. info önskas!
Answer to: "jo, det kanske det var... jag minns inte. info önskas!"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Har nog hittat vad du syftade på:  Toastmachine 2009-03-04
Det kanske är en urlhack. Kanske inte finns nån kontroll..
Så här kastrerar man en häst. Har ingen större lust om det tex fungerar på redan kastrerade hästar/ston eller kanske utan att kosta.
horse_functions.php?castrate="hästid"&hid="hästid"&hname="hästnamn"
Just den funktionen var väl iförsig trasig för ett tag sen så den kanske han sett över....
Men skulle va nått i stil med
horse_functions.php?strike="hästid"&hid="hästid"&hname="hästnamn"
eventuellt med lopp nummer som parameter också. Nån som har en skadad häst som kan strykas som kan kolla vad det ska va?
Och:  torro1 2009-03-04
Jo jag testade att skriva in en test typ den Toastmachine skrev..I adress fälltet skulle bara testa om det funkade.O hästen blev stryken. Ingen fråga eller något..Jag får be om ursäkt..Det ska inte hända igen..Har mejlat ericsson ang adressen få se om han kan fixa problemet..
Stall festis//
Utgår dock från att detta inte funkar längre eftersom Stall festis skulle maila Eriksson. (Utgår också från att ingen skulle testa att göra det eftersom det vore fusk  )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-16 02:31:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, det var det jag syftade på.