[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2009-03-09 07:00:03
|
|
V75-1 | 1:A PRIS 116 550 kr 2140 V Omsättning söndag 8 mar, kl 18:18 V75: 0 kr, kl 07:00 Vinnare: 0 kr 1. ODINS KJEMPE Wollebäk Tor 2. TORPA EMIL Midtfjeld Per Oleg 3. BRISKEBY PHILIP Goop Björn 4. RUBIN Antonsen Cato 5. HELLIN BEST Mjölneröd Jan Roar 6. JUBEL STURE Sagholen Odd Arne 7. LUNDFAX Johansen Kai 8. PERLE OLE Adielsson Erik 9. GRINDSTAD JAHN Gundersen Geir Vegard 10. MOI ELDEN Tjomsland Öystein 11. KONGS VETHE´N Karlsen Ove Kenneth 12. ALDERMARIN Jakobsson Magnus 13. ALSAKER BRUNO Höitomt Eirik 14. VOJE FAKS Flåten Geir 15. SJEFSBRUNEN Solberg Tom Erik
Turordning: 1-14-15-6-3-13-2-9-11-4-5-12-7-10-8
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 09:16:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, VOJE FAKS
|
Är väl bara i detta lopp man behöver strecka nån norsk häst 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 09:45:26  Är väl bara i detta lopp man behöver strecka nån norsk häst 
Answer to: "Är väl bara i detta lopp man behöver strecka nån norsk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nja Maid For Tag bör nog streckas med  ...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 09:49:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, GRINDSTAD JAHN
|
Odins Kjempe?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 09:51:10  Nja Maid For Tag bör nog streckas med  ...
Answer to: "Nja Maid For Tag bör nog streckas med;)..."
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, VOJE FAKS
|
Ja den hade jag inte ens sett. Kanske ska läsa på lite bättre innan jag uttalar mig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 10:04:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ODINS KJEMPE
|
Äntligen ett kvalitetslopp!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 10:11:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ODINS KJEMPE
|
Skämt och sido men finns det ens på kartan att Odins Kjempe ska förlora detta? Kommer ju springa i cirklar runt de andra med lopp i kroppen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 19:54:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
bojkotta den här svensknorska dyngan.
går inte ens att ladda hem startlistan på ett jokersystem som är kopplat till atg och som man pröjsar flera hundra för. så jävla uselt.
går inte att klicka på norska hästar på atg.se. inte ens på svenska kuskar.
finns ingen länk eller länkinfo på atg:s sida vad jag vet.
så jävla uselt.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-03-09 20:06:43
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 1, ODINS KJEMPE
|
Själv tycker jag att det är nu man ska spela om man är seriös och läser på ordentligt så har man en klar fördel. Hög omsättning, normänn som har övertro på dom norska hästarna och många som inte orkar läsa på om dom norska hästarna. Bättre blir det inte! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 20:10:55  Själv tycker jag att det är nu man ska spela om man är seriös och läser på ordentligt så har man en klar fördel. Hög omsättning, normänn som har övertro på dom norska hästarna och många som inte orkar läsa på om dom norska hästarna. Bättre blir det inte! 
Answer to: "Själv tycker jag att det är nu man ska spela om man är seri&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
65 miljoner i potten ::o
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 20:57:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
absolut perspektiv att ta in. men det är en principiell sak för mig den här gången. komme fler rundor.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-10 07:54:27 Edited(2): 2009-03-10 17:19:37  bojkotta den här svensknorska dyngan.
går inte ens att ladda hem startlistan på ett jokersystem som är kopplat till atg och som man pröjsar flera hundra för. så jävla uselt.
så jävla uselt.
Answer to: "bojkotta den här svensknorska dyngan.
går inte ens att ladda "
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, GRINDSTAD JAHN
|
 bojkotta den här svensknorska dyngan.
så jävla uselt.
Har kontaktat Ronden angående detta. Har samma problem. De kikar på det under dagen, så snart ska du få dina startlistor
Edit: Problemet är nu åtgärdat.
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2009-03-10 10:06:03
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
|
jag förstår inte riktigt hur man ska kunna läsa på när det inte ens går att se raden på de norska hästarna, någon som vet någon sida an kan kolla på nätet för norska hästar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-10 10:33:37  jag förstår inte riktigt hur man ska kunna läsa på när det inte ens går att se raden på de norska hästarna, någon som vet någon sida an kan kolla på nätet för norska hästar?
Answer to: "jag förstår inte riktigt hur man ska kunna läsa på n&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
http://www.rikstoto.no/Program/Default.asp
Där finns startlistor och så från norge
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-10 10:35:13  jag förstår inte riktigt hur man ska kunna läsa på när det inte ens går att se raden på de norska hästarna, någon som vet någon sida an kan kolla på nätet för norska hästar?
Answer to: "jag förstår inte riktigt hur man ska kunna läsa på n&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
lite kuskintervjuer har jag hittat än så länge
http://www.momarken.no/Momarken/V75_1norske.pdf
http://www.momarken.no/Momarken/V75_140309_svenske.pdf
senare i veckan kommer det säkerligen att finnas bra tips om dom norska hästarna på
rikstoto.no
momarken.no
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-10 16:44:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Litt info om di norske hestene.
Odins kjempe er totalt overlegen disse hestene, problemet er at jeg er ikke så sikker på om han kn forsvare sporet, da står sjefsbrunen klar til å overta, han er sterk og går til mål,Voje faks er blitt forbedra i ny regi, litt obs på moi elden som nermer seg toppform og er enormt speedig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-10 18:01:59   bojkotta den här svensknorska dyngan.
så jävla uselt.
Har kontaktat Ronden angående detta. Har samma problem. De kikar på det under dagen, så snart ska du få dina startlistor
Edit: Problemet är nu åtgärdat.
Answer to: "bojkotta den här svensknorska dyngan.
går inte ens att l"
|
Became a member:
Forum posts:
|
thanks! vänligt gjort av dig.
nu ser man hästarna.
känner dock en viss skepsis ändå. gillar inte arrangemanget på nåt sätt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-11 08:19:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, GRINDSTAD JAHN
|
Jag tror Grindstad Jahn kommer att bli bortglömd. Brukar ha riktigt fina avslutningar. Jag tycker han är det värsta motbudet till Odins Kjempe.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-11 16:38:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ODINS KJEMPE
|
odins kjempe är tillräckligt snabb ut för att försvara ledningen. klar spik för mig. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-12 08:40:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ODINS KJEMPE
|
Problemet är väl bara att det är svårare att försvara innern? Men det finns ju inga hästar på bakvolt så han kan ju lätt ta sig ut i andraspår tidigt om inte annat för att sedan avancera till ledningen.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|