[ 1
]
2
3
4
5
|
Travzonen
|
Posted: 2009-03-09 07:00:03
|
|
V75-6 | Steinlagers Äreslopp 1:A PRIS 291 375 kr 1640 A 1. PAUL NOVEMBER Takter Johnny 2. CROMWELL Midtfjeld Per Oleg 3. ARTISTIC ÅS Adielsson Erik 4. PRESTIGE Andersson Mikael J. 5. LILL ADOLF Borg Thor 6. THAI TANIC Goop Björn 7. MAID FOR TAG Mikkelborg Olav 8. TURNAROUND Kolgjini Lutfi 9. NARVAL D´ECAJEUL Goop Olle 10. KUNDUN Malmin Kristian
Turordning: 7-8-3-1-2-5-10-4-9-6
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 09:54:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, PAUL NOVEMBER
|
Johnny till spets och släpper till Ludde?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 10:24:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NARVAL D'ECAJEUL
|
här blir det väl rejäl laddning från start av 1,4,6,7,8
högt tempo långt upplopp narval d ecajeul?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 10:34:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MAID FOR TAG
|
Prestige var ju faktiskt riktigt bra senast, är dessutom snabb ut. Kan inte svara när Maid for tag kommer flygande? Ludde kör också för ledningen från bricka ett?Narval var bortkörd av Björn senast men var ruggigt förbättrad barfota. Håller nog med dig Gabriel, löpningsförloppet kan gynna Narval som gjorde en grym avslutning senast trots allt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 10:54:36  Prestige var ju faktiskt riktigt bra senast, är dessutom snabb ut. Kan inte svara när Maid for tag kommer flygande? Ludde kör också för ledningen från bricka ett?Narval var bortkörd av Björn senast men var ruggigt förbättrad barfota. Håller nog med dig Gabriel, löpningsförloppet kan gynna Narval som gjorde en grym avslutning senast trots allt.
Answer to: "Prestige var ju faktiskt riktigt bra senast, är dessutom snabb ut. Kan"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NARVAL D'ECAJEUL
|
lär väl bli bortglömd nu men har tre lopp i kroppen
förlorade sist på momarken i årsdebuten gick då med brodd
för första gången (fick gå i dödens på maid for tag som vann)
efter den tokhårda och långa spetsstriden spurtar narvalen ner alla över det 240m lååånga upploppet, körs han barfota spikar jag nog
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 11:10:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MAID FOR TAG
|
Ja den informationen är ju klart värd att invänta 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 12:37:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ARTISTIC ÅS
|
Artistic Ås verkar ju Stig-H ha fått ordning på. Såg riktigt bra ut senast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 12:49:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MAID FOR TAG
|
Tycker Maid For Tag varit lysande de två senaste i sverige... Veckans bästa spik enligt mej... Och hon behöver inte ha spets även om jag tror hon kommer dit..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 14:00:42  Tycker Maid For Tag varit lysande de två senaste i sverige... Veckans bästa spik enligt mej... Och hon behöver inte ha spets även om jag tror hon kommer dit..
Answer to: "Tycker Maid For Tag varit lysande de två senaste i sverige... Veckans"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NARVAL D'ECAJEUL
|
gillar maid for tag oxå har spikat den ett flertal gånger men jag tror att narvalen är den bästa hästen som inte har fått visa det ännu maid for tag spetsar nog inte från det spåret! hamnar nog dåligt till paul november är grymt startsnabb även 4 o 6 vill nog till spets ludde kör framåt och trycker på hela vägen= överpace= narval
(hade björn suttit i sulkyn hade den blivigt 5ggr mer streckad)
mycket spelvärd häst)
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2009-03-09 14:11:16
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
|
hmm tror du verkligen att ludde trycker på sin egen häst? paul kommer ju sitta i spets och de brukar köra honom där över kort distans då det är hans favorit distans, kan inte tänka mig att johnny släpper till någon, utom ludde då men det kommer ju inte bli överpace p.g.a ludde den här gången i alla fall tror jag inte i s f nån annan som trycker upp tempot.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 14:21:57  hmm tror du verkligen att ludde trycker på sin egen häst? paul kommer ju sitta i spets och de brukar köra honom där över kort distans då det är hans favorit distans, kan inte tänka mig att johnny släpper till någon, utom ludde då men det kommer ju inte bli överpace p.g.a ludde den här gången i alla fall tror jag inte i s f nån annan som trycker upp tempot.
Answer to: "hmm tror du verkligen att ludde trycker på sin egen häst? paul k"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, PAUL NOVEMBER
|
Paul är bäst bakifrån sen tror jag inte att Johnny svarar när Bossen kmr
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 14:34:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NARVAL D'ECAJEUL
|
paul november sitter säkerligen i spets vem hamnar i dödens? hamnar maid for tag där lär ju inte kusken släppa på hemma plan
trampar nog gasen i botten
kan inte tänka mej att turnaround blir släppt till ledningen så lätt av den i dödens då är ju loppet över alla vet ju hur bra den hästen är i spets det är nog luddes plan att ta över ledning
men frågan är om han lyckas
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-09 15:32:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
MFT möter väl lite tuffare nu än sist hon vann mot ston på v75, då va det ju bara en Camilla highness emot som varit borta ett halvår och en trött Fama Currit.
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2009-03-10 10:10:44  Paul är bäst bakifrån sen tror jag inte att Johnny svarar när Bossen kmr
Answer to: "Paul är bäst bakifrån sen tror jag inte att Johnny svarar n"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
|
jag håller med dig om att paul nog är bättre i ryggar men läste ett uttalande för inte alls så länge sen från stallet att de tyckte att hästens bästa läge på kort distans var ledningen. när det är medel ger han ju bara upp om han går i ledningen men kanske håller över sprint.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-10 16:58:08 V75-6 | Steinlagers Äreslopp 1:A PRIS 291 375 kr 1640 A 1. PAUL NOVEMBER Takter Johnny 2. CROMWELL Midtfjeld Per Oleg 3. ARTISTIC ÅS Adielsson Erik 4. PRESTIGE Andersson Mikael J. 5. LILL ADOLF Borg Thor 6. THAI TANIC Goop Björn 7. MAID FOR TAG Mikkelborg Olav 8. TURNAROUND Kolgjini Lutfi 9. NARVAL D´ECAJEUL Goop Olle 10. KUNDUN Malmin Kristian
Answer to: "v75:151:6"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Maid for tag har jo vært rågod i svergie i det siste og er et opplagt kryss,MEN jeg tviler på at hun kommer til tet, da kan det fort bli vanskligere.Cromvell er per olegs valg i løpet og eies av samme eier som Steinlager, mulig det er noetaktik pågang med cromvell og lill adolf. tror kansje han kan overaske her.
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2009-03-10 17:02:57
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
V 9, NARVAL D'ECAJEUL
|
Även om Cromwell och Lill Adolf har samma ägare och utmärkta lägen......så tror inte jag det hjälper för att ta en plats bland de 5 första i mål i detta gäng....!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-10 17:35:31 V75-6 | Steinlagers Äreslopp 1:A PRIS 291 375 kr 1640 A 1. PAUL NOVEMBER Takter Johnny 2. CROMWELL Midtfjeld Per Oleg 3. ARTISTIC ÅS Adielsson Erik 4. PRESTIGE Andersson Mikael J. 5. LILL ADOLF Borg Thor 6. THAI TANIC Goop Björn 7. MAID FOR TAG Mikkelborg Olav 8. TURNAROUND Kolgjini Lutfi 9. NARVAL D´ECAJEUL Goop Olle 10. KUNDUN Malmin Kristian
Answer to: "v75:151:6"
|
Became a member:
Forum posts:
|
cromwell og lill adolf har ikke samme eiere. cromwell og steinlager har. men per oleg trener lill adolf og cromwell. lill adolf eies av personen atle hamre utpresset sist.
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2009-03-10 17:44:10
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
V 9, NARVAL D'ECAJEUL
|
OK....!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-10 20:25:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NARVAL D'ECAJEUL
|
1 Paul November vek ner sig i
ledningen senast men han blev
ett offer för att gå i ledningen
över den lite väl långa
distansen, samt den opassande
banan. Nu är förutsättningarna
perfekta och det blir optimal
balans, barfota runt om, och ett
helstängt huvudlag för första
gången. Paul November körs
dessutom i ledningen, oavsett
vad Mikkelborg vill med Maid
for Tag! Paul November känns
jättefin och är betydligt bättre än vad raden visar. Han duger gott
och väl här, anser Lutfi Kolgjini. (kuskintervjuer vitippa)
Olav er optimist, tross alt.
Jeg har sagt hele uken at jeg skal være fornøyd om jeg slipper spor syv eller åtte. Nå ble det spor syv og det er så klart ikke gunstig, men når det er sagt så er ikke Momarken den aller verste banen å stå i spor syv på. Maid For Tag har sett så utrolig fin ut i trening den siste tiden at jeg velger å legge listen der oppe igjen. Om vi bare kommer oss forbi Thai Tanic på de første meterene og kan legge oss innover i banen så skal de få slite med å ta henne i mot. Jeg har sett Paul November åpne styggfort, det samme kan sikkert Artistic Ås og Cromwell gjøre om de blir kjørt for fullt. (www.momarken.no)
det ska bli kul att se den här öppningen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-10 22:47:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ARTISTIC ÅS
|
Paul November tar ledningen pisslätt här. Sen får vi se om Ludde står för det han sagt....
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
|