Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Vart är admin..?

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Limpicus Posted: 2009-02-21 20:30:46

Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
Är det någon som känner han privat eller som på annat sätt har någon aning om var han håller hus.. Skulle vara kul att se om något händer eller kunna hjälpa till om det behövs.. Sidan har helt klart potential att bli något riktigt bra..
Reply
Post removed Posted: 2009-02-21 20:56:39   Answer to: "Är det någon som känner han privat eller som på annat"
Posted: 2009-02-22 23:41:23

Became a member: 
Forum posts:
Se så, ta det lilla lugna. Han har ju dragit igång en diskussion om söndagslopp på eget initiativ så han tittar nog in snart ska du se...om en 3-4 månader eller så
Reply
Posted: 2009-02-22 23:43:19

Became a member: 
Forum posts:

Postad: 2009-01-08 23:40:23 Börjar bli en hel del bra förslag och tankar i den här tråden. Kommer läsa igenom den grundligt till helgen och försöka lägga in de bästa i spelet. Bra jobbat allihop

Du ser , han behöver nog bara lite fler helger att fundera....
Reply
Nijo Posted: 2009-02-23 21:14:45

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
Till mig skrev han för ca 10 dagar sedan att han cashat in storkovan på alla namnbyten via sms så han var i Thailand och roade sig..
Reply
Posted: 2009-02-24 00:21:30

Became a member: 
Forum posts:
Är du seriös eller ?!?

I vilket fall som helst...Hur svårt är det att titta in och skriva en rad eller två i så fall ?
Bara att säga att han tar ett välbehövligt break i 3 veckor eller så, och att han inte kommer vara särskilt tillgänglig under den tidsperioden...

Surt att det ska vara så nonchalant från spelledningen. Det är ju så enkelt, och krävs så lite , för att bara sköta det lite lite snyggare !

Lite tråkigt...gillar Eriksson annars. Mitt intryck har alltid varit att han brukar vara hjälpsam och bra, men det här är rent svagt tycker jag !
Reply
B_Good Posted: 2009-02-24 01:57:28

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Jag tycker det gnälls rätt hårt på stackarn som ändå slitit röven av sig för att fixa detta gratislir..
O vem vet han kanske har tokplaner o programmerar sig sönder o samman 24timmar om dygnet under denna bortavaro..
Visst är det jobbigt att inte veta o irritera sig på buggar o fusk o så men vafan..
Man kan ju hoppas på att han snart släpper in lite folk i processen så han inte behöver göra allt själv..
Reply
Posted: 2009-02-24 10:59:01

Became a member: 
Forum posts:
Håller med om att han fick en hel del oförtjänt i den tidiga utvecklingsfasen. Framför allt som de enligt planen skulle vara två om det från början.

Nu har dock spelet kommit en bit i utvecklingen, och rimligen har de börjat få lite inkomster från det. Jag påstår inte att de har stora inkomster, men nog borde de se att det finns en potential att tjäna en slant ?

Det jag vänder mig mot är ju inte buggar och fusk, utan bristen på information...Vi har ju fått veta i stort sett noll och inget under én tid nu !

Det tycker jag är lite tråkigt, och det känns lite nonchalant och svagt. (skulle aldrig säga att det är slöhet, jag vet att Eriksson säkert sliter hårt ) men...

Hur svårt är det att skriva en rad då och då ?
Reply
Posted: 2009-02-24 13:14:48

Became a member: 
Forum posts:
skulle gissa att det beror på endel olika saker: en av dom är vilket program han gjort spelet i. vissa är enklare att korrigera i än andra.
Reply
Posted: 2009-02-24 16:09:24 Edited(1): 2009-02-24 16:10:05

Became a member: 
Forum posts:
Okej, kanske lite klantigt uttryckt av mig

Med att "skriva en rad lite då och då" menade jag inte programmeringen , utan att spelledningen kunde anstränga sig lite mer för att informera oss spelare.

T.ex: Nämna om de är mindre tillgängliga under ett par veckor, kanske en eller två gånger i månaden uppdatera oss lite vad som är på gång o.s.v.

DET tar faktiskt ingen längre tid...Att skriva att man tagit en välbehövlig semester tar väl 5 minuter högst, lite utvecklingsinfo tar kanske c:a 10-15 minuter skrivande varannan vecka !

Med tanke på att Eriksson var så bra på att ha en dialog med oss tidigt i spelet så känns det konstigt att det varit så svårt sista månaderrna ?!?
Reply
Posted: 2009-02-24 20:11:14 Answer to: "Okej, kanske lite klantigt uttryckt av mig :) Med att "skriva en ra"

Became a member: 
Forum posts:
jo, jag förstod det. mitt svar var mera allmänt angående varför inget verkar hända med uppdateringar och förbättringar etc.
Reply
Posted: 2009-02-24 22:38:38

Became a member: 
Forum posts:
Aaah...okej . Då är jag med
Reply
B_Good Posted: 2009-02-25 03:13:13 Edited(1): 2009-02-25 03:13:35 Answer to: "Aaah...okej . Då är jag med :D"

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Jo man kan väl hoppas att han börjar nyttja tex er moderatorer för att sprida information om han själv är jätteupptagen..
Personligen hoppas jag att han fixar nån betaltjänst för delar av spelet snart så han kan anställa hjälp.. (och förbättra spelet ytterligare)
Reply
Posted: 2009-02-25 13:47:39

Became a member: 
Forum posts:
Ja, det kanske vore en idé, men det har nog aldrig varit uppe, men visst kunde det vara en smart tanke.

Kanske även någon form av "spelar-råd" ? Ungefär som i sportens värld.
Ansvariga har några i laget som de bollar idéer med och kollar av läget lite för att se vad som behöver göras och kan förändras eller förbättras. Några engagerade som han pratar lite mer med.

Jag skrev i varje fall ett mail till honom med mina tankar kring varför jag har tröttnat så smått och vad jag hoppas på ska förbättras för att det ska kännas mer seriöst och roligare igen.

Tryckte framför allt på att spelet har ju enorm potential och en väldigt aktiv community och att de flesta onlinespel skulle vara glada för de föruttsättningarna, och att det då är trist, och nästan smått nonchalant , om man inte tar till vara på det. Hoppas det händer något
Reply
[ 1 ]