[ 1
]
|
|
Posted: 2008-10-15 17:17:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag valde tre kuskar men mitt andraval kom inte fram. Hästen var rankad trea på poängen. Istället för att få mitt tredje val fick jag en formlös kusk. Detta gör att hästen är chanslös i loppet. Såg att de flesta andras tre val fanns. varför är det så här ?
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-15 17:28:45
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Av någon anledning har inte andrahandsvalet inte kommit med. Kanske är ditt eget misstag eftersom ingen annan verkar ha haft samma problem? Och helt formlös var han väl ändå inte om det är Örjan du menar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-15 17:45:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
När jag anmäler till lördagarna kommer alltid alla kuskarna som andrahandsval. För en tid sen var det många som hade det problemet. Nu verkar det som bara ett fåtal har problemet.
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2008-10-15 18:20:34  När jag anmäler till lördagarna kommer alltid alla kuskarna som andrahandsval. För en tid sen var det många som hade det problemet. Nu verkar det som bara ett fåtal har problemet.
Answer to: "När jag anmäler till lördagarna kommer alltid alla kuskarna som andrahan"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
|
jag har det problemet också. förut var det väl till finalerna men nu var det till försöket..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-10-15 23:08:47
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Verkar vara ngt som är fel och felet uppstår vad jag förstått när efter sin amnälan ändrar ngt av sina val från början så vad jag gör om jag vill ändra på de val jag gjort är att jag tar bort anmälan och anmäler igen vilket brukar funka. Detta går ju dessvärre inte till finalerna så det vore ju kanske på sin plats om det åtgärdades. Förstår din frustration Emelie. Har själv kört bort alla poäng på en häst tidigare tack vare detta......
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|