Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Vore skoj med ett nytt lopp om möjligt

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Hakmod Posted: 2025-12-28 20:57:32

Became a member: 2020-10-05
Forum posts: 41
Jag tycker att det vore kul med ett nytt lopp till nästa etapp. Loppet ska gå på den sista dagen av etappen klockan 22.00 som etappens sista lopp, heta Sylversterloppet som i verkligheten och ha ett bra första pris säg 600 tusen, tycker att det ska vara öppet för 20 hästar samt köras över 2640 meter.

Ett mycket önskvärt och roligt inslag vore att varje stall bara anmäler MAX EN häst till loppet, jag vet att det inte går att begränsa rent programmeringsmässigt, men om man informerar om det så borde i alla fall alla stall som är topp 10 i totalen ha koll på det och endast anmäla en dit, ett sånt upplägg skulle väl alla kunna ställa upp på? Vore ett kul avslut på etappen i mina ögon och vem vet någon gång så kanske en etapp inte avgörs före sista loppet är kört!
Reply
Belori Posted: 2025-12-28 21:59:02

Became a member: 2025-09-22
Forum posts: 17
Klart det är möjligt programmeringsmässigt.

På samma sätt som att det är möjligt att skapa lopp för amatörstall (tänker max insprunget 2,000,000 totalt som stall.

Men det kräver en annan programmering än alla andra lopp idag.
Reply
lillsyrran Posted: 2025-12-29 19:53:24 Answer to: "Jag tycker att det vore kul med ett nytt lopp till nästa etapp. Loppet ska"

Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 845
Kul idé!
Reply
[ 1 ]