[ 1
]
|
Poffpuff
|
Posted: 2015-03-26 23:30:24
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Men vad i hela... NU strulade det väl ändå till sig ovanligt mycket? Uttagningarna till måndagens löp är redan klara. Det kan inte bero på nån jädra sommartid.
Antar att det är fler än jag som förvisso har anmält, men inte ställt in kuskval till 100 procent, mm.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2015-04-01 16:05:40
|
|
hogan
|
Posted: 2015-04-05 03:04:26
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Jag är glad att det gick att anmäla över huvudtaget, har hänt flera ggr på nya etapper att han inte uppdaterat första veckan ens, sist försvann väl t.o.m Austria Cup eller vad den hette, nu är väl den borta ändå men 2 veckor har väl väl hänt också, då det inte ens gick att anmäla, sist gick det inte ställa in körorden ens, alla gick med järnskor typ.
Va glad vad livet ger...allt du kring dig ser, vad nöjd med livet här o nu.....käka myror!!! 
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2015-04-05 14:40:32  Jag är glad att det gick att anmäla över huvudtaget, har hänt flera ggr på nya etapper att han inte uppdaterat första veckan ens, sist försvann väl t.o.m Austria Cup eller vad den hette, nu är väl den borta ändå men 2 veckor har väl väl hänt också, då det inte ens gick att anmäla, sist gick det inte ställa in körorden ens, alla gick med järnskor typ.
Va glad vad livet ger...allt du kring dig ser, vad nöjd med livet här o nu.....käka myror!!! 
Answer to: "Jag är glad att det gick att anmäla över huvudtaget, har h&a"
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Haha, sant. Man får vara glad för det lilla. Att spelet fortfarande finns är väl gott nog, typ.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|