Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Försvunnen anmälan? :O

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Mikihisa Posted: 2015-02-09 08:36:14
684
Stall Zilly Baskerball HB
Östersund

Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
Sitter här och är lite förtvivlad.

Jag hade matchat Frozen Cube för att han skulle vara perfekt iordning till Hambot.
Har suttit och väntat på att anmälan skulle gå in och startlistan skulle komma upp.
Väntade och väntade, hände inget. Nu fick jag ju mail om att en avkomma sprungit in pengar.

Tydligen har min anmälan inte gått igenom. Jag vet att jag anmält hästen till loppet, men något verkar ha försvunnit på vägen.
Finns det evt. någon varning som kan ha kommit upp i det skedet när man trycker "Anmäl" eller vad det nu står när man valt kuskar? För av någon anldening har det inte kommit hela vägen.

Ni får sitta och trösta mig idag
Reply
Cherry Posted: 2015-02-09 10:06:33

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
Är du verkligen 100% på detta? För om du inte märkte att hästen inte kommit med i loppet förräns efter att det sprungits så verkar du ju inte ha direkt järnkoll, med all respekt. Sånt här har väl iofs hänt tidigare, men då har det varit att personen i fråga har råkat trycka bort anmälningen på anmälningar-sidan på stallet.

Nu blev det iaf jag som fick med en häst istl för dig, men det blev bara sistapengen så jag profiterade inget vidare. Känns inte som att nån hade slagit BabyBs kanon den här gången, men visst är det tråkigt om det ska ligga nån bugg bakom detta. Dock tror jag att du själv gjort nåt misstag nånstans längs vägen..
Reply
Mikihisa Posted: 2015-02-09 10:42:48 Answer to: "Är du verkligen 100% på detta? För om du inte märkte a"
684
Stall Zilly Baskerball HB
Östersund

Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
Tror absolut inte att det är någon bugg som ligger bakom och jag måste erkänna att jag har för mycket att göra för att hålal koll på anmälningen.

Däremot är jag 100% säker på att jag varit in och anmält hästen. Det kan alltid komma upp en varning för diverse saker tappat internet, osv). Vore skönt att utesluta eventuella buggar så jag vet att det inte sker igen om jag är uppmärksam
Reply
[ 1 ]