[ 1
]
|
hogan
|
Posted: 2014-11-03 12:53:44
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Kom inte in igår och alla mina hästar fick springa utan körorder o med järnskor, skitkul   :
konstigt att så få sprang likadant, men enligt en källa så funkade det fram till 10.00 igår,
typiskt att en annan hade varit på natt röj så jag skulle in först 11.00 men "servern ej tillgänglig"
resten av dagen va allt jag fick se.
Jättekul i norska storloppen så skulle min kuse springa om sina sista 400 poäng dessutom.
men ska det jävlas, så ska det fan jävlas ordentligt 8 hästar tappa poäng pga ej få chansen.
Skärpning Eriksson för helve**  
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2014-11-03 15:08:21
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Ja en förklaring vad som hände hade nog varit på sin plats, tycker jag nog vi kan vara värda va?
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-11-03 19:17:56
|
|
Så jävla typiskt för jag har alltid ställt in körorder o.dyl. när jag vaknar , så just den här lördagen blev det sent så jag vakna inte först 11.00 o tog sovmorgon, och det blev jäkligt dyrbart speciellt Miss Horsetail som tappa 400 poäng ...sen två i Epilson som hade behövt poäng + 5 till på det.....
äh han höll väl på med uppdateringarna, för man såg på kalender att det ej va inlagt,
så hände väl ngt han ej märkte själv vår vän o aktive eriksson 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2014-11-03 20:50:54 Edited(1): 2014-11-03 20:51:00
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Det var intressant. Hade precis börjat ställa in mig på att sidan var skrotad o att jag fått mitt liv tillbaka..
Blandade känslor att det går att logga i igen
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2014-11-03 21:38:41  Det var intressant. Hade precis börjat ställa in mig på att sidan var skrotad o att jag fått mitt liv tillbaka..
Blandade känslor att det går att logga i igen o(
Answer to: "Det var intressant. Hade precis börjat ställa in mig på att"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Jag funderar på vad som faktiskt skulle hända med folk om till exempel Facebook helt plötsligt skulle ligga nere en dag eller 2. Jag tror tyvärr att det skulle märkas i samhället trots att det är ett fenomen som inte har någon reell funktion egentligen.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2014-11-04 06:52:12  Jag funderar på vad som faktiskt skulle hända med folk om till exempel Facebook helt plötsligt skulle ligga nere en dag eller 2. Jag tror tyvärr att det skulle märkas i samhället trots att det är ett fenomen som inte har någon reell funktion egentligen.
Answer to: "Jag funderar på vad som faktiskt skulle hända med folk om till e"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
hehe jo det hade nog haft en seriös påverkan på många. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-11-04 08:54:00
|
|
Ja Facebook är ju hela världen inblandad med diverse föreningar, massa små onlinespel och dylikt,
det kan bli dyrt för vissa som fastnar på dessa småspel det vimlar av, och så länge pengar är inblandade
plus "dyrbar" tid (kan diskuteras) så kommer det alltid ställas krav på att det fungerar, men håller med dig,
här är ju inte så kostsamt då det endast är namnbyten som kostar, det som drabbas är ju ens inre
vinnarskalle och med distans till det så är jag i fasen som B_Good sa så bra, att man kanske får va
beredd på lägga denna tid på annat, för mig var redan etappen körd och nu än mer,
så läget att lägga ner är ganska läglig, har ju bara ett egentligt mål kvar och det är att vinna Derbyt,
men det vet man ju hur det är med det, det kan ta evigheter eller inte alls, sen finns de som vinner
första året de blev medlem o så är det med Toto, Lotto mm mm mm.
Facebook o andra forum blir ibland som värsta såp-operorna, har sett hur minsta missförstånd kan sabba
vänskapen, och det är varken kul eller värt det...har själv gjort misstaget att brusa upp istället för tiga,
och det ångrar jag, man kan inte gilla alla men man kan behärska sig, vet ej hur jag gör men jag ska vika veckan till det, kan passa på o be alla tår jag trampat på om ursäkt.
Det kan komma ngt gott efter allt som varit ont, eller vad säger man. 
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2014-11-04 10:01:24  Ja Facebook är ju hela världen inblandad med diverse föreningar, massa små onlinespel och dylikt,
det kan bli dyrt för vissa som fastnar på dessa småspel det vimlar av, och så länge pengar är inblandade
plus "dyrbar" tid (kan diskuteras) så kommer det alltid ställas krav på att det fungerar, men håller med dig,
här är ju inte så kostsamt då det endast är namnbyten som kostar, det som drabbas är ju ens inre
vinnarskalle och med distans till det så är jag i fasen som B_Good sa så bra, att man kanske får va
beredd på lägga denna tid på annat, för mig var redan etappen körd och nu än mer,
så läget att lägga ner är ganska läglig, har ju bara ett egentligt mål kvar och det är att vinna Derbyt,
men det vet man ju hur det är med det, det kan ta evigheter eller inte alls, sen finns de som vinner
första året de blev medlem o så är det med Toto, Lotto mm mm mm.
Facebook o andra forum blir ibland som värsta såp-operorna, har sett hur minsta missförstånd kan sabba
vänskapen, och det är varken kul eller värt det...har själv gjort misstaget att brusa upp istället för tiga,
och det ångrar jag, man kan inte gilla alla men man kan behärska sig, vet ej hur jag gör men jag ska vika veckan till det, kan passa på o be alla tår jag trampat på om ursäkt.
Det kan komma ngt gott efter allt som varit ont, eller vad säger man. 
Answer to: "Ja Facebook är ju hela världen inblandad med diverse förenin"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
förstår inte riktigt varför hogan väntar sålänge innan han gör någon inställning , går ju ändrar hur många gånger som helst.
Men otroligt frustrerande när man inte kommer in på travzonen och det kommer en osäkerhet på spelet kommer fortsätta eller ej.
Men lyckades iallafall få fram ett medelande till eriksson vid 10 tiden igår och sen var han relativt snabb på att fixa problemet , även han aldrig nämde osaken till att travzonen låg nere.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-11-04 19:59:27  förstår inte riktigt varför hogan väntar sålänge innan han gör någon inställning , går ju ändrar hur många gånger som helst.
Men otroligt frustrerande när man inte kommer in på travzonen och det kommer en osäkerhet på spelet kommer fortsätta eller ej.
Men lyckades iallafall få fram ett medelande till eriksson vid 10 tiden igår och sen var han relativt snabb på att fixa problemet , även han aldrig nämde osaken till att travzonen låg nere.
Answer to: "förstår inte riktigt varför hogan väntar sål&aum"
|
|
 Så jävla typiskt för jag har alltid ställt in körorder o.dyl. när jag vaknar , så just den här lördagen blev det sent så jag vakna inte först 11.00 o tog sovmorgon, och det blev jäkligt dyrbart speciellt Miss Horsetail som tappa 400 poäng
Skrev det i de två översta inläggen att det här var första gången jag var in så sent som 10.30 - 11.00
nånstans, jag brukar vara uppe med tuppen alltid o ställa in, för under natten innan kan ju både kuskdipp
plus regn komma eller upphöra så jag ställer in runt 7.00 - 8.00 tävlingsdagen, för då har allt blivit det som
gäller för loppen den dagen.
Jag skrev också men fick ingen förklaring heller, bara att han ordnat det. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-11-08 05:52:37
|
|
Hej, servern gick ner i lördags natt då min leverantör hade hårdvaruproblem och glömde starta upp servern igen.
Jag märkte av detta på måndag förmiddag och kunde först då starta servern igen.
Nu hoppas jag att allt skall fungera som vanligt igen men jag kommer inte att kunna göra något åt de lopp som redan har körts.
/Andreas Eriksson, Travzonen
Hogan skrev den 2014-11-03 09:26:
xxxxx......
Detta svar kom igår först, bara hoppas han har tid att dubbel kolla framöver 
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2014-11-08 10:43:55
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Ser att träningsrapporten bara räknar de senaste 9 dagarna i rapporten....kanske ger med sig efter 10 dagar efter stoppet.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|