| [ 1
]
|
|
|
Posted: 2014-11-03 12:42:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-04 11:13:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
Står mellan 1 o 6 ???
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-04 22:01:18  Står mellan 1 o 6 ???
Answer to: "Står mellan 1 o 6 ???"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nja väl tufft för 6:an...bara 4 år o har fått tuffa lopp o nu möter han skapliga Bronshästar som 1:an...har ju hoppat en klass...ja står över..! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-05 08:11:56  Nja väl tufft för 6:an...bara 4 år o har fått tuffa lopp o nu möter han skapliga Bronshästar som 1:an...har ju hoppat en klass...ja står över..! 
Answer to: "Nja väl tufft för 6:an...bara 4 år o har fått tuffa l"
|
Became a member:
Forum posts:
|
1an bara vinner detta ??
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-05 09:44:16  1an bara vinner detta ??
Answer to: "1an bara vinner detta ??"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tja god chans om han kommer loss o har formen kvar...som vanligt alltså..ja brukar ju va lite försiktig o utropa singelstreck o gör det inte heller nu..! 
|
|
Reply
|
|
|
Soberano
|
Posted: 2014-11-05 10:39:48  Tja god chans om han kommer loss o har formen kvar...som vanligt alltså..ja brukar ju va lite försiktig o utropa singelstreck o gör det inte heller nu..! 
Answer to: "Tja god chans om han kommer loss o har formen kvar...som vanligt allts&arin"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Spåret emot på favoriten. DARYL BOKO får bli skrällbudet. Var ändå 3.a i finska derbyt (om jag inte misstar mig) och gillar distansen.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-05 11:27:46 Edited(4): 2014-11-05 11:43:44  Spåret emot på favoriten. DARYL BOKO får bli skrällbudet. Var ändå 3.a i finska derbyt (om jag inte misstar mig) och gillar distansen.
Answer to: "Spåret emot på favoriten. DARYL BOKO får bli skr&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Precis...sämsta spåret för den här hästen...kommer han ut så är han ju en mycket stark kandidat..finns ju några som borde köra för spets utvändigt...2:an är ju ingen hejjar i starten o frågan är om Jeppe försöker köra "förbi" den invändigt o sedan komma ut...sist när han hade 1:a spåret så stack 2:an o 3:an iväg bra o Jeppe kunde glida ut i andra spår...inte 100000 tusen på att de går lika smidigt igen...!  Vad gör Johnny/ Erik ?...hyvssade hästar o ganska startsnabba...formen ?  Att dom sammarbetar är givet...har nog inget emot om Jeppe fångas i säcken...hur de kan gå är bara o titta på loppet som Frozen fick den 19 sep...! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-06 08:28:23  Precis...sämsta spåret för den här hästen...kommer han ut så är han ju en mycket stark kandidat..finns ju några som borde köra för spets utvändigt...2:an är ju ingen hejjar i starten o frågan är om Jeppe försöker köra "förbi" den o sedan komma ut...sist när han hade 1:a spåret så stack 2:an o 3:an iväg bra o Jeppe kunde glida ut i andra spår...inte 100000 tusen på att de går lika smidigt igen...! 
Answer to: "Precis...sämsta spåret för den här hästen...komme"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hmm, dock e ju risken mindre att bli fastlås då det e lång distans, brukar ju bli luckor etc.
Vi är väl överens om att kommer jeppe ut så är det god chans att han vinner.
Förr visst är väl frozen nr 1 I detta gänget ?
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-06 10:58:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jonny har flytt nu..Annars så är karen igen häst favorit för mig ..Men det finns undan tag ..
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-06 11:49:11 Edited(1): 2014-11-06 11:51:15  Jonny har flytt nu..Annars så är karen igen häst favorit för mig ..Men det finns undan tag ..
Answer to: "Jonny har flytt nu..Annars så är karen igen häst favorit f&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om du menar att Johnny kan köra till sig ledningen här så är ja med på de...!  Skulle tro att Frozen vinner detta om han kommer ut i tid...men som sagt förut...kan de bli marigt om de trasslar till sig i första kurvan...! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-07 13:49:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
2 st strykningar som gynnar Frozen mycket...god chans o hålla upp nu...blir största favon i omgången tror ja ! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-07 17:33:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Frozen är steklar.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-08 11:34:25  2 st strykningar som gynnar Frozen mycket...god chans o hålla upp nu...blir största favon i omgången tror ja ! 
Answer to: "2 st strykningar som gynnar Frozen mycket...god chans o hålla upp nu."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Efter strykningarna ser jag det lite annorlunda o garderar. Zonguldak o Speed Delicious kör om det o Örjan får väl spetsen, Frozen tredje invändigt. Som omgångens strörsta måste jag pröva sänka då. Jag slösar rejält
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-08 11:39:01 Edited(1): 2014-11-08 11:39:59  Efter strykningarna ser jag det lite annorlunda o garderar. Zonguldak o Speed Delicious kör om det o Örjan får väl spetsen, Frozen tredje invändigt. Som omgångens strörsta måste jag pröva sänka då. Jag slösar rejält
Answer to: "Efter strykningarna ser jag det lite annorlunda o garderar. Zonguldak o Spe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Zonguldak är inte snabb ut...men gjorde ett bra lopp sist...ska omgångens största älg falla...du o ja är ju alltid älgjägare så...hösten är bästa tiden för sådant...att Speed ska spetsa har ja också svårt att tro....men va fan de är ju djur de handlar om...lite släkt med älgen kanske...en o annan häst tas ju för de dessa dagar !! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-08 16:27:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
spiken satt men det är jag kanske int  e ensam om
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-08 16:28:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
Enkelt...få se nu om Photo grejar de också..visade form sist..! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-08 16:28:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Herregud så klar! 1.6 i odds är rena rånet. Man tackar 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-11-08 16:28:50 Edited(1): 2014-11-08 16:31:05  spiken satt men det är jag kanske int  e ensam om
Answer to: "spiken satt men det är jag kanske int:)e ensam om"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nä var modell större o när han fixar ledningen var de klart..!  Tror de är rejäla system kvar nu som hade Frozen som utgång o spik på allt !! 
|
|
Reply
|
|
| [ 1
]
|