Tja god chans om han kommer loss o har formen kvar...som vanligt alltså..ja brukar ju va lite försiktig o utropa singelstreck o gör det inte heller nu..!
Tja god chans om han kommer loss o har formen kvar...som vanligt alltså..ja brukar ju va lite försiktig o utropa singelstreck o gör det inte heller nu..!
Precis...sämsta spåret för den här hästen...kommer han ut så är han ju en mycket stark kandidat..finns ju några som borde köra för spets utvändigt...2:an är ju ingen hejjar i starten o frågan är om Jeppe försöker köra "förbi" den invändigt o sedan komma ut...sist när han hade 1:a spåret så stack 2:an o 3:an iväg bra o Jeppe kunde glida ut i andra spår...inte 100000 tusen på att de går lika smidigt igen...! Vad gör Johnny/ Erik ?...hyvssade hästar o ganska startsnabba...formen ? Att dom sammarbetar är givet...har nog inget emot om Jeppe fångas i säcken...hur de kan gå är bara o titta på loppet som Frozen fick den 19 sep...!
Precis...sämsta spåret för den här hästen...kommer han ut så är han ju en mycket stark kandidat..finns ju några som borde köra för spets utvändigt...2:an är ju ingen hejjar i starten o frågan är om Jeppe försöker köra "förbi" den o sedan komma ut...sist när han hade 1:a spåret så stack 2:an o 3:an iväg bra o Jeppe kunde glida ut i andra spår...inte 100000 tusen på att de går lika smidigt igen...!
Om du menar att Johnny kan köra till sig ledningen här så är ja med på de...! Skulle tro att Frozen vinner detta om han kommer ut i tid...men som sagt förut...kan de bli marigt om de trasslar till sig i första kurvan...!
Efter strykningarna ser jag det lite annorlunda o garderar. Zonguldak o Speed Delicious kör om det o Örjan får väl spetsen, Frozen tredje invändigt. Som omgångens strörsta måste jag pröva sänka då. Jag slösar rejält
Efter strykningarna ser jag det lite annorlunda o garderar. Zonguldak o Speed Delicious kör om det o Örjan får väl spetsen, Frozen tredje invändigt. Som omgångens strörsta måste jag pröva sänka då. Jag slösar rejält
Zonguldak är inte snabb ut...men gjorde ett bra lopp sist...ska omgångens största älg falla...du o ja är ju alltid älgjägare så...hösten är bästa tiden för sådant...att Speed ska spetsa har ja också svårt att tro....men va fan de är ju djur de handlar om...lite släkt med älgen kanske...en o annan häst tas ju för de dessa dagar !!