Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Namnbyte

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Mancher Posted: 2013-02-17 17:45:07
458
YOLO Stables
Jägersro

Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
Förstår verkligen inte varför det skulle kosta att byta namn på en häst man fött upp själv? Är inte det en självklarhet att man ska få döpa sin egen uppfödning? Var längesen jag var aktiv här nu, och kommer inte riktigt ihåg om det kostade innan också, gjorde de det? Tycker det är fel i alla falll. Kan förstå om man köper en häst och sedan bytar namn, då skall det kosta. Men inte när du själv fött upp?
Reply
Mancher Posted: 2013-02-17 18:03:40
458
YOLO Stables
Jägersro

Och är det bara Eriksson som godkänner eller har några moderatorer makten också?
Reply
8freak Posted: 2013-02-17 18:19:35
228
Stall LindX
Jägersro

Became a member: 2010-03-19
Forum posts: 194
Är ju den enda inkomstkällan Eriksson har för denna sida och det ska vi vara glada för. Istället för en massa "premium" tjänster som man måste betala för, att få så tar han 10;- för att döpa om en häst. Och det är helt frivilligt.

Att det kostar en guldpeng gör ju bara att jag byter namn på dom hästar jag tror på och inte på allt skräp som jag avlat fram.

Men välkommen tillbaka till spelet!
Reply
dent Posted: 2013-02-17 19:02:45

Became a member: 2011-04-08
Forum posts: 201
Tja jag skulle nog inte säga den enda inkomstkällan han har reklam på sidan med. Men jag tycker det är helt ok att betala för namnbyte.
Reply
Mancher Posted: 2013-02-17 19:13:26 Answer to: "Är ju den enda inkomstkällan Eriksson har för denna sida och"
458
YOLO Stables
Jägersro

Jo det kan jag förstå, men blev bara så paff för fick för mig att det bara kostade när man bytade namn på hästar man köpt och inte de man fött upp själva. Jo det blir väl till att göra så då. Hade tänkt köra en ny strategi nu och i princip bara köra på egna uppfödningar och därav vill jag ju att de ''framtida stjärnorna'' ska förknippas med mitt stall. Men ja, då får man väl punga ut då. Hoppas bara man får se att pengarna förvaltas till engagemang och förbättringar på sidan då också och inte bara rakt ner i Erikssons ficka

Tack tack!
Reply
[ 1 ]