[ 1
]
|
sportsvensson
|
Posted: 2013-01-23 22:55:41
|
Became a member: 2011-05-14
Forum posts: 365
|
Stämmer det att man får behålla sina pensionerade hästar när man startar om sitt stall på nytt? Det låter ju helsjukt. I så fall kan man ju köpa in skitfina ston, pensionera dessa och sedan starta om på nytt och ha två nya miljoner liggandes?
Låter ju märkligt måste jag säga.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-24 11:40:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
absolut det får man 
|
|
Reply
|
|
sportsvensson
|
Posted: 2013-01-24 22:39:29
|
|
Fan va knepigt, därav de bra stallen som började för länge sedan...
|
|
Reply
|
|
daddyy
|
Posted: 2013-01-25 19:08:33
|
Became a member: 2010-06-27
Forum posts: 230
|
Det är samma regler för alla ... vill man starta om så gör man det så många gånger man vill 
|
|
Reply
|
|
sportsvensson
|
Posted: 2013-01-26 02:45:21
|
|
Men att man får behålla de pensionerade?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-01-26 11:27:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja de får man
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2013-01-28 21:25:48
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Jag har varit med i 5 år nu i januari och jag har aldrig startat om stallet, har satt en gräns från början som jag aldrig tänker gå under för mig är det en liten del av tjusningen med att ha ett stall, att kunna bygga o träna samt starta hästarna så nära IRL som möjligt, jag vet att det inte går o få allt, men det är lite ära o sånt att inte konka ett stall, och jag vill inte heller ha hjälp med stallet genom att leta luckor man kan utnyttja, eller buggar för det är heller ingen ära och mig veterligen har ingen av de gamla kända toppstall startat om heller,
sen kan jag inte svara på hur de har gjort för att klara sig men jag tror de flesta har gjort som jag sen har ju några haft framgångar i avelshingstar men det går att klara sig med startbidraget att bygga upp något som håller för det är jag själv ett bevis på...men det tog nån etapp innan jag hade råd med träningsanläggning osv.
Som sagt...man får spela efter plånboken som de brukar säga. 
|
|
Reply
|
|
sportsvensson
|
Posted: 2013-01-29 11:28:22  Jag har varit med i 5 år nu i januari och jag har aldrig startat om stallet, har satt en gräns från början som jag aldrig tänker gå under för mig är det en liten del av tjusningen med att ha ett stall, att kunna bygga o träna samt starta hästarna så nära IRL som möjligt, jag vet att det inte går o få allt, men det är lite ära o sånt att inte konka ett stall, och jag vill inte heller ha hjälp med stallet genom att leta luckor man kan utnyttja, eller buggar för det är heller ingen ära och mig veterligen har ingen av de gamla kända toppstall startat om heller,
sen kan jag inte svara på hur de har gjort för att klara sig men jag tror de flesta har gjort som jag sen har ju några haft framgångar i avelshingstar men det går att klara sig med startbidraget att bygga upp något som håller för det är jag själv ett bevis på...men det tog nån etapp innan jag hade råd med träningsanläggning osv.
Som sagt...man får spela efter plånboken som de brukar säga. 
Answer to: "Jag har varit med i 5 år nu i januari och jag har aldrig startat om s"
|
|
Härligt att läsa Hogan! Kul med folk som inte försöker hitta kryphål!
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2013-01-29 14:25:47  Härligt att läsa Hogan! Kul med folk som inte försöker hitta kryphål!
Answer to: "Härligt att läsa Hogan! Kul med folk som inte försöker "
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Förstår inte vad du är ute efter i denna tråd? är det fusk att starta om sitt stall?
Jag har startat om massvis med gånger men det har inte hjälpt ett skvatt.
|
|
Reply
|
|
sportsvensson
|
Posted: 2013-01-30 01:00:57  Förstår inte vad du är ute efter i denna tråd? är det fusk att starta om sitt stall?
Jag har startat om massvis med gånger men det har inte hjälpt ett skvatt.
Answer to: "Förstår inte vad du är ute efter i denna tråd? ä"
|
|
Frågan var ju varför man får behålla sina pensionerade hästar när man startar om?
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2013-01-30 09:13:51  Frågan var ju varför man får behålla sina pensionerade hästar när man startar om?
Answer to: "Frågan var ju varför man får behålla sina pensionera"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
Men man borde inte få avla med hästar som pensionerades innan man startade om stallet , sen gör det inget om de är kvar
|
|
Reply
|
|
sportsvensson
|
Posted: 2013-01-31 00:38:52  Men man borde inte få avla med hästar som pensionerades innan man startade om stallet , sen gör det inget om de är kvar
Answer to: "Men man borde inte få avla med hästar som pensionerades innan ma"
|
|
Det säger väl sig själv att det var det jag menade? :P
|
|
Reply
|
|
[ 1