[ 1
]
|
lauvin
|
Posted: 2009-12-08 07:52:25
|
Became a member: 2007-12-01
Forum posts: 253
|
Brevväxlade med Victory_Stables igår om en hästaffär ( Tailgunner ) och fick en mycket stark känlsa av att det är Daniel10 som tagit över detta stall. När det börjar komma aa i breven och mängden mail ökar så in i helvete då är det nog Daniel10 som skriver, eller??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-08 08:01:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
så som jag sett det så är Daniel10 bannad då han aldrig är innepå TZ för att varje gång jag var inloggad förut så var han det, och det dära med aa? vad är det jag har gjort för fel med det?:O jag skriver bara något snabbt som tusan för att kunna få köpa dom bästa hästarna för ett okej pris, hade köpt TAIL om det inte var för alla SP försvann. men jag är då ingen Daniel10 i alla fall Lauvin.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-12-08 08:22:51  så som jag sett det så är Daniel10 bannad då han aldrig är innepå TZ för att varje gång jag var inloggad förut så var han det, och det dära med aa? vad är det jag har gjort för fel med det?:O jag skriver bara något snabbt som tusan för att kunna få köpa dom bästa hästarna för ett okej pris, hade köpt TAIL om det inte var för alla SP försvann. men jag är då ingen Daniel10 i alla fall Lauvin.
Answer to: "så som jag sett det så är Daniel10 bannad då han ald"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
 Ang. Daniel 10...då det är min bror så vet jag till 100 % att han enbart använder ett stall. Han har tidigare försökt att använda flera stall och blev då som han skrev avstängd och har lärt sig sin läxa. Nu i dagsläget använder han precis som han skriver enbart stallet Daniel10.
Sen kan jag verkligen förstå att man misstänker honom då ett flertal köp och sälj ifrån hans stall är oerhört kontroversiella, men det är pga lr tack vare att han mailar 3 miljarder användare och frågar om de vill köpa hans hästar och till slut så är det oftast någon dum stackare som nappar på det och betalar sjuka överpriser på riktigt dåliga hästar.
Vet inte om det är fusk lr enbart oerhört oetiskt men det är så det går till i hans "affärsvärld".
Riktigt tråkigt i mina ögon men som sagt svårt att säga att det är fusk, jag har själv gått i denna fälla när man började spela som nybörjare och den goda kakan mailade och tyckte att man skulle köpa hans superhästar för fyndpris, vilket man då nappade på och så blev det pannkaka då man köpte dåliga hästar för alldeles för höga pengar.
Försöker absolut inte hålla honom om ryggen utan enbart ge rätt sida av myntet och jag står verkligen inte bakom varken hans metoder för att sälja sina hästar eller hans språkval.
Skrivet av..... dig VICTORY STABLES i en annan tråd. Hoppsan, tappat kollen på "brorsan"? kanske du om någon borde veta med ganska STOR säkerhet om din egen bror blivit bannad eller inte? Lågt........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-08 09:28:14   Ang. Daniel 10...då det är min bror så vet jag till 100 % att han enbart använder ett stall. Han har tidigare försökt att använda flera stall och blev då som han skrev avstängd och har lärt sig sin läxa. Nu i dagsläget använder han precis som han skriver enbart stallet Daniel10.
Sen kan jag verkligen förstå att man misstänker honom då ett flertal köp och sälj ifrån hans stall är oerhört kontroversiella, men det är pga lr tack vare att han mailar 3 miljarder användare och frågar om de vill köpa hans hästar och till slut så är det oftast någon dum stackare som nappar på det och betalar sjuka överpriser på riktigt dåliga hästar.
Vet inte om det är fusk lr enbart oerhört oetiskt men det är så det går till i hans "affärsvärld".
Riktigt tråkigt i mina ögon men som sagt svårt att säga att det är fusk, jag har själv gått i denna fälla när man började spela som nybörjare och den goda kakan mailade och tyckte att man skulle köpa hans superhästar för fyndpris, vilket man då nappade på och så blev det pannkaka då man köpte dåliga hästar för alldeles för höga pengar.
Försöker absolut inte hålla honom om ryggen utan enbart ge rätt sida av myntet och jag står verkligen inte bakom varken hans metoder för att sälja sina hästar eller hans språkval.
Skrivet av..... dig VICTORY STABLES i en annan tråd. Hoppsan, tappat kollen på "brorsan"? kanske du om någon borde veta med ganska STOR säkerhet om din egen bror blivit bannad eller inte? Lågt........
Answer to: "Ang. Daniel 10...då det är min bror så vet jag till"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är väl bara att banna V_S också då...
Det står väl helt uppenbart att det är Daniel10 som tagit över V_S
Den "riktiga" V_S kunde uttrycka sig på ett bra sätt, den nuvarande försöker skriva lite mognare än Daniel10 men det går inte så bra!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-12-08 09:55:53
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Detta fick jag av Victory Stables.
Känns väldigt bekant...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-08 10:30:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja Daniel10 är min lillebror, jag vet inte men han brukade snacka jätte mkt om Zonen förut, men tror nåt har hänt för att han inte ens pratar om det längre. så han är säker bannad eller nåt, jag vet inte.
Jag är iaf Jonas och inte Daniel10 :O
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-08 10:33:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
Förstår faktikst inte varför alla ska börja hacka på mig för min brorsa enligt er har varit uppkäftig vad jag hört och sen fuskat enligt er. det betyder ju inte att jag är det?
Tycker bara det är tråkigt att bara för jag vill köpa KLASSHÄSTAR för en bra peng så börjar alla hacka på en... det är däremot LÅGT. 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-12-08 10:35:06
 ja Daniel10 är min lillebror, jag vet inte men han brukade snacka jätte mkt om Zonen förut, men tror nåt har hänt för att han inte ens pratar om det längre. så han är säker bannad eller nåt, jag vet inte.
Jag är iaf Jonas och inte Daniel10 :O
Answer to: "ja Daniel10 är min lillebror, jag vet inte men han brukade snacka j&au"
|
|
|
Posted: 2009-12-08 23:20:19  Lägg ner skitsnacket. Endera har du drabbats av en stroke och tappat förmågan att skriva eller också har din käre "bror" tagit din plats. Jag tippar på det sistnämnda. Skiter faktiskt i vem som loggar in men blir trött på allt jävla skitsnack!
Answer to: "Lägg ner skitsnacket. Endera har du drabbats av en stroke och tappat f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahahaha det är 100000 % att daniel10 har tagit över victory stables. Victory tackade för sig på sin stallsida med : Tack och Hej och ladde ut sina hästar för 1 kr styck?
Sedan som ni säger så talar han på ett omognare sätt - likt daniel10. Det är daniel10!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-09 03:03:30  Förstår faktikst inte varför alla ska börja hacka på mig för min brorsa enligt er har varit uppkäftig vad jag hört och sen fuskat enligt er. det betyder ju inte att jag är det?
Tycker bara det är tråkigt att bara för jag vill köpa KLASSHÄSTAR för en bra peng så börjar alla hacka på en... det är däremot LÅGT. 
Answer to: "Förstår faktikst inte varför alla ska börja hacka p&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
GLOCALNET - DET är lågt...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-09 16:00:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
okej, visst 
men anser ni att jag har börjat fuska eller?
folk kan vell ändra sig?
jaja jag orkar faktikst inte lägga ner onödig tid på sånt..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-09 16:13:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahaha