Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Bokmärken

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2009-11-08 00:41:26

Became a member: 
Forum posts:
Ny funktion under Meny.

Verkar dock inte fungera just nu.
Reply
Posted: 2009-11-08 07:04:49 Answer to: "Ny funktion under Meny. Verkar dock inte fungera just nu."

Became a member: 
Forum posts:
Visst funkar det! Det är bara du som inte förstått det ännu. Bokmärken har funnits hela tiden men det är bara först nu som det finns en översiktsbild under menyn, vill du fylla i bokmärkena får du gå till dina hästar eller div. lopp.
Reply
Posted: 2009-11-08 09:02:08 Answer to: "Visst funkar det! Det är bara du som inte förstått det &aum"

Became a member: 
Forum posts:
Nu funkar det! Helt suverän funktion! Eriksson höll nog på att lägga in funktionen precis när jag såg det i menyn. Bra jobbat Eriksson. Det händer ju lite ändå.

Funnits hela tiden ? Det står inget under regler/hjälp och inget i forumen eller under nyheter.
Enda stället jag hittar något om det är ett förslag från Buck_Fush Postad: 2008-11-06 där han skriver att en bokmärkes funktion skulle vara välkommen.

Men det är väl bara jag som har missat denna funktion eller är det någon mer ?
Reply
Posted: 2009-11-08 10:02:44

Became a member: 
Forum posts:
Måste säga att det är suveränt med lite positiva förändringar från Eriksson

Keep up the good work!
Reply
Posted: 2009-11-09 21:28:03

Became a member: 
Forum posts:
Vad menar dom med bokmärken? Jag fattar inte vad det betyder :P det står att man kan spara bokmärken men vad innebär det egentligen?
Reply
Mancher Posted: 2009-11-09 22:00:39 Answer to: "Vad menar dom med bokmärken? Jag fattar inte vad det betyder :P det st"
458
YOLO Stables
Jägersro

Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
Det sparas i menyn ju. Finns ett ställe som heter bokmärken, och där sparas de så du kan hålla bättre koll på vissa lopp, hästar eller dylikt.
Reply
[ 1 ]