[ 1
]
|
|
Posted: 2009-10-26 22:16:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo, alla stora lopp brukar man ju skriva om i TN, vad sägs om att skriva om mindre lopp?
skriv antingen JA eller NEJ 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-26 22:34:51  Jo, alla stora lopp brukar man ju skriva om i TN, vad sägs om att skriva om mindre lopp?
skriv antingen JA eller NEJ 
Answer to: "Jo, alla stora lopp brukar man ju skriva om i TN, vad sägs om att skri"
|
Became a member:
Forum posts:
|
NEJ.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-26 22:51:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
man skriver väll inte om alla stora lopp typ bara några få er etapp
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-26 23:00:46 Edited(1): 2009-10-26 23:01:29  man skriver väll inte om alla stora lopp typ bara några få er etapp
Answer to: "man skriver väll inte om alla stora lopp typ bara några få"
|
Became a member:
Forum posts:
|
davidfermin (han med den där bilden) startar en tråd om varje lopp hans kusar t ex PÅARPS SNUTTIS startar i.
Grymt störande. När han ändå bara är ute efter att höra om det är någon nånsin som tror att han kommer vinna något.

|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-10-26 23:29:35
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Okej HastTjej...
du menar att jag ska skriva om ett Max 0 startpoänglopp i TN eller vad?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-26 23:35:00  man skriver väll inte om alla stora lopp typ bara några få er etapp
Answer to: "man skriver väll inte om alla stora lopp typ bara några få"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha ligger någon i det 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-26 23:42:05 Edited(2): 2009-10-26 23:43:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
 När han ändå bara är ute efter att höra om det är någon nånsin som tror att han kommer vinna något.
Med den tröjan....det är inte så konstigt om man bli glad för livets små segrar då Plokko...Även om det så må vara i ett litet travspel med små gulliga låtsaspållar som springer alldeles jättefort
angående loppen...Nej ! (eller , varför? och så Nej ! )
|
|
Reply
|
|
davidfermin
|
Posted: 2009-10-26 23:44:58
|
Became a member: 2008-11-12
Forum posts: 537
|
ja tycker det är väldigt mkt outande på det här sidan där man lägger ut folks namn och bilder
det är bara ett spel....tragiskt....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-27 00:03:57 Edited(2): 2009-10-27 00:05:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om det var mitt du syftade på så, Sorry !
Det var bara menat som ett skämt med en stor dos ironi...vanligt hederligt hockeytugg 
...Jag har fått mina pikar från Kakan för FBK t.ex....Som sagt; Sorry om det togs fel ...
(outande är jag inte ens hundra på vad det innefattar...förklara gärna för mig i spelmailen DF )
|
|
Reply
|
|
simon_81
|
Posted: 2009-10-27 00:28:02  davidfermin (han med den där bilden) startar en tråd om varje lopp hans kusar t ex PÅARPS SNUTTIS startar i.
Grymt störande. När han ändå bara är ute efter att höra om det är någon nånsin som tror att han kommer vinna något.

Answer to: "davidfermin (han med den där bilden) startar en tråd om varje lo"
|
Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 771
|
Jo dessvärre för stora påhopp. Och på andra användarpersoner av travzonen. På vilket sätt gynnar det den här sidan...
E väl kul när man postar stora lopp
Om man nu ska störa sig på folk alls, så e det i vart fall mer läge med någon vars empatiska kvot är så låg. En empatisk bok i julklapp att önska kanske? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-27 01:35:47  ja tycker det är väldigt mkt outande på det här sidan där man lägger ut folks namn och bilder
Answer to: "ja tycker det är väldigt mkt outande på det här sidan "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det var väl du själv som postade den där bilden. Och som alla vet går man aldrig säker här på zonen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-27 08:58:35 Edited(1): 2009-10-27 09:00:54  ja tycker det är väldigt mkt outande på det här sidan där man lägger ut folks namn och bilder
Answer to: "ja tycker det är väldigt mkt outande på det här sidan "
|
Became a member:
Forum posts:
|
namn och bilder?
ditt användarnamn är ju ditt namn så det är ju svårt att kalla dig något annat än vad du just heter?
och bilden är ju mest för att precisera vem du var, som du SJÄLV har lagt upp på zonen.
tråden handlade ju om just att skapa trådar för en massa lopp och det gör du ju frekvent.
vad är problemet?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-27 09:00:31   Grymt störande. När han ändå bara är ute efter att höra om det är någon nånsin som tror att han kommer vinna något.
Jo dessvärre för stora påhopp. Och på andra användarpersoner av travzonen. På vilket sätt gynnar det den här sidan...
E väl kul när man postar stora lopp
Om man nu ska störa sig på folk alls, så e det i vart fall mer läge med någon vars empatiska kvot är så låg. En empatisk bok i julklapp att önska kanske? 
Answer to: "Grymt störande. När han ändå bara är ute e"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Önskar mig en kokbok i så fall.
Vad är påhoppet i denna frågan? Fattar ej, han postar ju själv sin bild och sitt namn.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-28 10:17:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
då önskar jag mig en sånhär fleshlight! har alltid velat ha en