[ 1
]
|
|
Posted: 2009-10-13 17:34:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kommer nog lägga ner de berömda och ett av toppstallen är på zonen, har stått mkt hårt arbete för att bygga upp de ja nu har och ett enormt flyt just nu ligger ja på cirka 41 millar eller något insprunget jag har mina knep i loppen och hur man förbereder häst  .
de största stjärnorna right here right now , golden dynamite , delightful rocket och även fighting scout som drog in stora framgångar åt mig och mitt stall , finns även flera jag fick lite extra snurr på art director , courac , alexia m.fl.
har tröttnat på det just nu då de absolut inte görs något åt fuskandet vet säkerligen flera som har 2-3 stall mer en vad man ska och dessa tas inte bort , vet en del som kanske sitter på 3-10 millar med bara fusk .. men inget görs åt?
kommer nog sluta spela , EVENTUELLT men de lutar så
allt i stallet är till salu kom med bud bara!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-13 18:11:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad ska du ha för Ibra Kadabra?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-13 19:22:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
JAG ÄR HELT HÄPEND, SYND ATT DU SKA LÄGGA NER . DU HAR GJORT ETT RIKTIGT BRA ARBETE , HAR ALLTID SETT UPP TILL DITT STALL . DU HAR HAFT MÅNGA BERÖMDA HÄSTAR , SOM KOMMER MINNAS SOM DE BÄSTA, JAG TYCKER DET ÄR HELT OMÖJLIGT ATT KOMMA UPP TILL DEN MIRAKULÖSA KLASS PÅ DITT STALL . DU HAR ALLTID VARIT OMTÄNKSAM T.EX OM JAG SKICKAR ETT MEJL MED EN FRÅGA I SÅ FÅR JAG TILLBAKA ETT KLOKT SVAR , JÄTTESNABBT. ALL HEDER TILL
STALL BLÅBÄRSPAJ AB CHOKLADKAKA
KOMMER ALLTID MINNAS DENNA ''SPELARE'' SOM EN AV DE BÄSTA!!!
/STALL FICQUINTA FILLE
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-13 19:32:00  JAG ÄR HELT HÄPEND, SYND ATT DU SKA LÄGGA NER . DU HAR GJORT ETT RIKTIGT BRA ARBETE , HAR ALLTID SETT UPP TILL DITT STALL . DU HAR HAFT MÅNGA BERÖMDA HÄSTAR , SOM KOMMER MINNAS SOM DE BÄSTA, JAG TYCKER DET ÄR HELT OMÖJLIGT ATT KOMMA UPP TILL DEN MIRAKULÖSA KLASS PÅ DITT STALL . DU HAR ALLTID VARIT OMTÄNKSAM T.EX OM JAG SKICKAR ETT MEJL MED EN FRÅGA I SÅ FÅR JAG TILLBAKA ETT KLOKT SVAR , JÄTTESNABBT. ALL HEDER TILL
STALL BLÅBÄRSPAJ AB CHOKLADKAKA
KOMMER ALLTID MINNAS DENNA ''SPELARE'' SOM EN AV DE BÄSTA!!!
/STALL FICQUINTA FILLE
Answer to: "JAG ÄR HELT HÄPEND, SYND ATT DU SKA LÄGGA NER . DU HAR GJORT"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sett upp han använder ju grisfösare  Inget att hylla 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-13 19:57:07  vad ska du ha för Ibra Kadabra?
Answer to: "vad ska du ha för Ibra Kadabra?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad kan tänkas bjuda? , dock riktigt sugen på vänta bara denna etappen på hur han klarar derbyt får dock se en vecka framöver till hur de blir..
och "fille" tack för inlägget de värmer 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-10-13 20:58:51
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Varför ska du sälja hästarna om du ska lägga ner? Starta om stallet, stäng ner dit användarnamn eller sälj ditt stall som Nijo gjorde.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-10-13 21:43:07  Kommer nog lägga ner de berömda och ett av toppstallen är på zonen, har stått mkt hårt arbete för att bygga upp de ja nu har och ett enormt flyt just nu ligger ja på cirka 41 millar eller något insprunget jag har mina knep i loppen och hur man förbereder häst  .
de största stjärnorna right here right now , golden dynamite , delightful rocket och även fighting scout som drog in stora framgångar åt mig och mitt stall , finns även flera jag fick lite extra snurr på art director , courac , alexia m.fl.
har tröttnat på det just nu då de absolut inte görs något åt fuskandet vet säkerligen flera som har 2-3 stall mer en vad man ska och dessa tas inte bort , vet en del som kanske sitter på 3-10 millar med bara fusk .. men inget görs åt?
kommer nog sluta spela , EVENTUELLT men de lutar så
Answer to: "Kommer nog lägga ner de berömda och ett av toppstallen är p"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Vad är egentligen detta? En snyfthistoria för att folk ska köpa dina överpresterande medelmåttor för överpriser så att du får ekonomin på fötter igen?
 har stått mkt hårt arbete för att bygga upp de ja nu har och ett enormt flyt just nu
Har det någonsin gått sämre?
Pensionera om du ska lägga ner eller lägg ut rubbet för 1 kr så får du vad dom är värda.
Luktar ännu ett sätt att få överbetalt för hästarna men då du inte orkar smaska iväg 2000 mejl så tar du till ett nytt grepp.....
Lycka till för övrigt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-13 23:38:23  Vad är egentligen detta? En snyfthistoria för att folk ska köpa dina överpresterande medelmåttor för överpriser så att du får ekonomin på fötter igen?
 har stått mkt hårt arbete för att bygga upp de ja nu har och ett enormt flyt just nu
Pensionera om du ska lägga ner eller lägg ut rubbet för 1 kr så får du vad dom är värda.
Luktar ännu ett sätt att få överbetalt för hästarna men då du inte orkar smaska iväg 2000 mejl så tar du till ett nytt grepp.....
Lycka till för övrigt!
Answer to: "Vad är egentligen detta? En snyfthistoria för att folk ska kö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
klockrent
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-10-14 02:32:50
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Det kan va en snyfthistoria som Soberano säger. Kakan har ju alltid varit väldigt initiativrik när det gäller att kränga hästar o detta kan ju vara nästa generations blåsning
Kakan om du ska lägga ner så önskar jag dig god lycka i IRL-travet o fortsätt dela ut dina avslag till desperata spelare i bekantskapskretsen..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-14 02:44:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tja.. "enormt flyt just nu".. varför skriva så när det är ungefär så långt ifrån sanningen man kan komma? 38:a på rankingen.. ehhh?
Vad ska du med pengar till om du ska lägga ner.. luktar ju kakans standard pajaskonster lång väg. Har alltid tyckt att du är en skum typ, det ändrades inte nu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-14 15:41:14  Vad är egentligen detta? En snyfthistoria för att folk ska köpa dina överpresterande medelmåttor för överpriser så att du får ekonomin på fötter igen?
Lycka till för övrigt!
Answer to: "Vad är egentligen detta? En snyfthistoria för att folk ska kö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag menar inte med enormt flyt just nu !
jag menar att det var ett ENORMT flyt med stallet att ja just fått in 41 millar insprunget, blev lite trassel där my bad.
men jo , lutar väl att ja pensionerar de mesta.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-10-14 19:40:51  Jag menar inte med enormt flyt just nu !
jag menar att det var ett ENORMT flyt med stallet att ja just fått in 41 millar insprunget, blev lite trassel där my bad.
Answer to: "Jag menar inte med enormt flyt just nu !
jag menar att det var ett ENORM"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Eller skicka ditt lösen till mig så ska jag hålla kvar dig i toppen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-15 16:58:25 Edited(3): 2009-10-15 17:29:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hmm...Kakan, jag skickade åtminstonde ut hela skiten till försäljning när jag tröttnade !
Var trött på spelet , men skulle behålla kontot och ta ett break till jag fick suget åter.
Tror jag lade alla till uttropspriser som ganska uppenbart var under hästarnas egentliga värde, vilket ju syns på historiken(090217) . Alla gick för mer än begärt...och många långt mer !
Gör det samma kakan. Sälj skiten och ta ett break !!! Blir roligare igen sedan...
Ser ju lite komiskt ut nu att snacka om nerläggning , och hela stallet till salu, och allt som ligger ut är en valack för 6 miljoner ...som hittils sprungit in lite dryga 3 miljoner på hela sin karriär ?!? Fille får gärna starta en fanclub...Håller med om att du brukar vara hygglig och hjälpsam...o du har haft en grym snurr på hästarna bitvis !
men ...
Jag säger precis som Soberano och B_Good....med dig kakan är allt möjligt , för om det är nå´t jag imponerats av så är det alla olika sätt du lyckats mjölka pengar ut medelmåttiga avelshingstar (Vont anyone ?) och försäljning av överreklamerade kusar !
Jag skulle aldrig gå så långt som du kakan(massmail m.m), men måste medge att du ger upphov till ett och annat gott skratt ibland 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-10-16 00:59:37  Hmm...Kakan, jag skickade åtminstonde ut hela skiten till försäljning när jag tröttnade !
Var trött på spelet , men skulle behålla kontot och ta ett break till jag fick suget åter.
Tror jag lade alla till uttropspriser som ganska uppenbart var under hästarnas egentliga värde, vilket ju syns på historiken(090217) . Alla gick för mer än begärt...och många långt mer !
Gör det samma kakan. Sälj skiten och ta ett break !!! Blir roligare igen sedan...
Ser ju lite komiskt ut nu att snacka om nerläggning , och hela stallet till salu, och allt som ligger ut är en valack för 6 miljoner ...som hittils sprungit in lite dryga 3 miljoner på hela sin karriär ?!? Fille får gärna starta en fanclub...Håller med om att du brukar vara hygglig och hjälpsam...o du har haft en grym snurr på hästarna bitvis !
men ...
Jag säger precis som Soberano och B_Good....med dig kakan är allt möjligt , för om det är nå´t jag imponerats av så är det alla olika sätt du lyckats mjölka pengar ut medelmåttiga avelshingstar (Vont anyone ?) och försäljning av överreklamerade kusar !
Jag skulle aldrig gå så långt som du kakan(massmail m.m), men måste medge att du ger upphov till ett och annat gott skratt ibland 
Answer to: "Hmm...Kakan, jag skickade åtminstonde ut hela skiten till förs&a"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Fullständigt medhåll..
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-10-16 09:21:56
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Så mycket snack utan tanke på kakan som vanligt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-16 11:08:38  Jag menar inte med enormt flyt just nu !
Answer to: "Jag menar inte med enormt flyt just nu !
jag menar att det var ett ENORM"
|
Became a member:
Forum posts:
|
do it 
|
|
Reply
|
|
[ 1