[ 1
]
|
|
Posted: 2009-10-03 19:20:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
Visst är det så att de 100 första stallen får 50 000 pengar efter avslutad säsong?
När får man det?
Var topp 100 förra etappen också, men fick inget då. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-03 20:12:03  Visst är det så att de 100 första stallen får 50 000 pengar efter avslutad säsong?
När får man det?
Var topp 100 förra etappen också, men fick inget då. 
Answer to: "Visst är det så att de 100 första stallen får 50 000 "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har inte fått priser sen 1 och ett halvt år tillbaka .. ( top 3 ) ..
men ett tag sa eriksson att det var påväg priset men de kom aldrig .. menmen, skulle man inte kunna ha något pris som har i spelet att göra? te.x en gratis dragning till stuteriet tills de börjar dra ihop sig?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-03 20:27:13  Jag har inte fått priser sen 1 och ett halvt år tillbaka .. ( top 3 ) ..
men ett tag sa eriksson att det var påväg priset men de kom aldrig .. menmen, skulle man inte kunna ha något pris som har i spelet att göra? te.x en gratis dragning till stuteriet tills de börjar dra ihop sig?
Answer to: "Jag har inte fått priser sen 1 och ett halvt år tillbaka .. ( t"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag har inte heller fått nå än 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-10-03 20:37:58  Jag har inte fått priser sen 1 och ett halvt år tillbaka .. ( top 3 ) ..
Answer to: "Jag har inte fått priser sen 1 och ett halvt år tillbaka .. ( t"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Du ska inte ha några priser kakan  Vi får väl se vad som händer, tror att låtsaspengarna brukar betalas ut iaf.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-04 10:40:24  Du ska inte ha några priser kakan  Vi får väl se vad som händer, tror att låtsaspengarna brukar betalas ut iaf.
Answer to: "Du ska inte ha några priser kakan ;) Vi får väl se vad som"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad menar du?
har priser från juni förra året om jag inte minns fel och där kom jag t.om 1:a ..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-10-04 11:14:35  Vad menar du?
har priser från juni förra året om jag inte minns fel och där kom jag t.om 1:a ..
Answer to: "Vad menar du?
har priser från juni förra året om jag in"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
 Du har nog rätt dock, verkar inte ha delats ut några priser de senaste 2 etapperna.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|