1
2
3
4
5
6
[ 7
]
8
|
Lecavalier
|
Posted: 2008-05-02 12:47:52
|
Became a member: 2007-11-02
Forum posts: 449
V 12, EARL TILLY
|
det närmar sig ju rätt för Prima_Crille må man säga  håller fortfarande fast vid att jag tror på rätt bra chans för Earl men till 44% :s inte det mest spelvärda jag skådat.....man får känslan att man får ta en eller rätt många här
håller med kakan endel om att Harmonic Silvio kan bli lurig och 4% på Home Blåbjreg är bra det kommer han definitivt med på 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 13:30:24  det närmar sig ju rätt för Prima_Crille må man säga  håller fortfarande fast vid att jag tror på rätt bra chans för Earl men till 44% :s inte det mest spelvärda jag skådat.....man får känslan att man får ta en eller rätt många här
håller med kakan endel om att Harmonic Silvio kan bli lurig och 4% på Home Blåbjreg är bra det kommer han definitivt med på 
Answer to: "det närmar sig ju rätt för Prima_Crille må man säga ;) håller fortfar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, BAR CODE
|
Japp fortsätter att varna för Harmonic och Robinson..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 13:49:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
Luktar faktiskt spik på Earl Tilly trots bakspår. Glider igenom till 3-4 ytter och sen drar allt på en långsidag som förra gången  ? Känns om han har överlägsen kapacitet och form just nu. Strular det inet allt för mycket vinner han men har man råd så garderar då strul alltid kan förekomma 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-05-02 14:16:56
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
helt andra förutsättningar nu,,,,Earl tilly kan fixa det nu,,,,blir väl bara en 3-4.a hästar att gå runt i 2.a spår kanske......
Gynnade även digger crown ifs, spår 6 nu.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 14:19:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, EARL TILLY
|
Earl Tilly parkerar i dödens & svävar ifrån på upploppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 15:23:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, EARL TILLY
|
Vilket tugg det var här då.
Hoppas att ni (framförallt Nijo) märker att ju mer tiden går desto mer ökar Earl Tillys streck och Diggers minskar.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-05-02 15:26:55
|
|
kan ju ha att göra med att 2 hästar är strukna nu och att det enbart är 10 hästar till start????
personligen tyckte jag earl tilyl var chanslös från början,,,nu tror jag helt klart att han kan vinna då han kanske bara behöver runda 3-4 hästar i 2.a spår...... Så tänker säkerligen många andra också.
men du får givetvist tro vad du vill prima......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 16:06:06  kan ju ha att göra med att 2 hästar är strukna nu och att det enbart är 10 hästar till start????
personligen tyckte jag earl tilyl var chanslös från början,,,nu tror jag helt klart att han kan vinna då han kanske bara behöver runda 3-4 hästar i 2.a spår...... Så tänker säkerligen många andra också.
men du får givetvist tro vad du vill prima......
Answer to: "kan ju ha att göra med att 2 hästar är strukna nu och att det enbart är"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, EARL TILLY
|
Tack. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 20:11:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror Svanen sitter o myser nu. Två strykningar och helt plötsligt kan han plocka ner ett trött guldgäng ganska lätt om Earlen håller formen...
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-05-02 23:11:00
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 9, HARMONIC SILVIO
|
tar nog med Harmonic , Digger och Crown! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-05-03 04:57:06
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 8, DIGGER CROWN
|
Earl Tilly må gynnas av mindre startfält men den som gynnas mest är Prime o Digger Crown som nu är garanterade spets(digger) o Prime (vinnarhål).. Eller??
Spik! Gammal är äldst! Digger Crown!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 08:52:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, ROBINSON STARLIGHT
|
Mycket åsikter här och jag hinner/orkar inte läsa allas, sorry..! Här blir det väl Home Blåbjerg som tar ledningen, släpper väl förmodligen till Digger Crown... Frågan är hur bra han är i dag? Sist vek han ner sig efter en tapper insats, går han framåt efter den starten? Gör han inte det får han det svårt mot Earl Tilly.,..
Dessutom tror och hoppas jag att Robinson Satrlight äntligen kan få vinna... Kan Goop få honom att vilja vara först över mål?? Känns inte som han haft den gnistan det senaste starterna... Kom igen nu Robinson och Goop och skräll nu....!!
Men det kanske räcker med ett streck (Earl Tilly) eller kanske två då Digger Crown leker med fältet från start till mål, men jag tror ändå inte Åke tillåter det.... hmm
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 09:51:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, PRIME
|
I ett öppet lopp tror jag att Prime vinner efter en smygresa. Tror det blir för långt fram för Earl Tilly och Digger Crown viker ner sig i ledningen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 09:53:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, PRIME
|
8 Digger Crown slog i vagnen senast och blev het. Det höll då inte över full distans, men nu är det kortare, och det ska vara god vinstchans. 12 Earl Tilly är troligen en bättre häst, men har sämre läge, och måste vara ganska mycket bättre för att vinna. Är han det just nu? 2 Home Blåbjerg laddas för att släppa till 7 Prime. Lyckas det? och hur gör Takter då, om Erik ställer en spetsfråga?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 11:29:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, EARL TILLY
|
Nu är Earl Tilly streckfavorit.
"Vad var det jag sa..."
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-05-03 11:32:26
|
|
grattis, men står fast vid min teori från igår att det har blivit helt andra förutsättningar med bara 10 hästar att runda vilket är av stor betydelse......Även jag tror att earl tilly kan vinna nu vilket jag absolut inte trodde från början då han var dömd att få 6.e utvändigt vilket nu bytas mot 4,.e utvändigt kanske...2 hästar mindre att gå runt vilket är väldigt mycket.
Men Digger spikas fortfarande.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 11:33:20  grattis, men står fast vid min teori från igår att det har blivit helt andra förutsättningar med bara 10 hästar att runda vilket är av stor betydelse......Även jag tror att earl tilly kan vinna nu vilket jag absolut inte trodde från början då han var dömd att få 6.e utvändigt vilket nu bytas mot 4,.e utvändigt kanske...2 hästar mindre att gå runt vilket är väldigt mycket.
Men Digger spikas fortfarande.
Answer to: "grattis, men står fast vid min teori från igår att det har blivit helt a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, EARL TILLY
|
Jo såklart att du fick något att skylla på så att du egentligen hade rätt.
Grattis du med då 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-05-03 11:39:14
|
|
som sagt, min teori från igår....... tror du fortfarande att du har rätt om ytterligare 2 hästar blir strukna? eller vad sägs om 5 hästar? skillnaden på spår 12 och 10 är mycket stor........
Men visst, jag erkänner att earl tilly blev spelad mer än jag trodde,,,,,tror fortfarande att han varit chanslös från spår 12, nu är det ju spår 10 som sagt.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 11:59:03  som sagt, min teori från igår....... tror du fortfarande att du har rätt om ytterligare 2 hästar blir strukna? eller vad sägs om 5 hästar? skillnaden på spår 12 och 10 är mycket stor........
Men visst, jag erkänner att earl tilly blev spelad mer än jag trodde,,,,,tror fortfarande att han varit chanslös från spår 12, nu är det ju spår 10 som sagt.....
Answer to: "som sagt, min teori från igår....... tror du fortfarande att du har rätt"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, EARL TILLY
|
1. Han har inte spår 10, han har spår 12. Det är inte bakspårshästar som har blivit strukna.
2. Spår 10 eller spår 12, who cares.
3. Han är klar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 12:55:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, EARL TILLY
|
Prime spetsar lr? Släpper väl knappast till Digger över denna distansen då? Upplagt för Earl Tilly?
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
[ 7