1
2
[ 3
]
4
5
6
7
8
|
|
Posted: 2008-04-29 16:59:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, PRIME
|
Den enda som kan bekräfta de är nog Åke själv. Jag tror inte det är så. 100 000 kr är väldigt mycket pengar att köra om, om man jämför med en tråkig V5 omgång på Åby en torsdagkväll. Så de där ska man nog ta med en stor nypa salt.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-29 17:23:10  Det är bara pinsamt att ni hackar på mina teorier kring spår tolv.
Jag ska inte säga något förrän allt är klart, MEN, avundsjuka är inget nytt begrepp.
Answer to: "Det är bara pinsamt att ni hackar på mina teorier kring spår tolv.
Jag "
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
jo, vi har ju sett alla dina vinnare från spår 12.......lysande!
Åke brukar inte avancera så tidigt när han har dålig spår, kommer nog att lägga sig i kön och hoppas på tempo för att sedan lägga in en jävel sista 500......problematiken är:
1: blir lågt tempo där framme
2: massa skithästar framför som bromsar upp kön
Tror att earl tilly kan vara en av segerkandidatorna till sweden cup, men att han ska gå ut och vinna från spår 12 över 1600m i gulddebuten tror jag inte ett skit på och det gör nog inte svanstedt heller. Nämnde väl något i form av att det hade krävts en häst som gidde palema för att vinna med dessa förutsättningarna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-29 17:28:32 Edited(1): 2008-04-29 17:34:29  jo, vi har ju sett alla dina vinnare från spår 12.......lysande!
Åke brukar inte avancera så tidigt när han har dålig spår, kommer nog att lägga sig i kön och hoppas på tempo för att sedan lägga in en jävel sista 500......problematiken är:
Tror att earl tilly kan vara en av segerkandidatorna till sweden cup, men att han ska gå ut och vinna från spår 12 över 1600m i gulddebuten tror jag inte ett skit på och det gör nog inte svanstedt heller. Nämnde väl något i form av att det hade krävts en häst som gidde palema för att vinna med dessa förutsättningarna.
Answer to: "jo, vi har ju sett alla dina vinnare från spår 12.......lysande!
Åke "
|
Became a member:
Forum posts:
|
han kanske kan byta häst?  och kusk...
jacke: ja då kanske man kan inkludera detta som "ganska hög prissumma"? han kanske kör för plats då om det är fina pengar i finalen? hur mycket är förstapriset i finalen? hur många härfrån går dit? har man fler försök om man torskar? antar att man inte får wild card... 
edit: ser förresten i arkivet att han ganska nyligen slagit bla lovebite från spår 11 mot spår 4 med minsta möjliga marginal. men då var det 2640 m. fast här kanske är lite tuffare emot?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-29 21:52:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, DIGGER CROWN
|
Har kikat lite gamla lopp och jag tror faktiskt Favorit tar spets här.
Digger tar över och Prime eller Home Blåbjerg hamnar i dödens. Robinson Starlight nu med Goop kan vara intressant. Men det ska mycket till ifall någon ska rubba Digger i spets.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-29 23:08:17
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, PRIME
|
PRIME
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 16:30:24  jo, vi har ju sett alla dina vinnare från spår 12.......lysande!
Answer to: "jo, vi har ju sett alla dina vinnare från spår 12.......lysande!
Åke "
|
Became a member:
Forum posts:
|
har du kollat på aftonbladet idag, nijo? per nicklasson spikar earl tilly!...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 17:11:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, ROBINSON STARLIGHT
|
och aftonbladet har många rätt ju....
den enda som kan nåt där är väl nybrink som emellanåt hittar någon luring 
|
|
Reply
|
|
SHasth
|
Posted: 2008-04-30 17:16:16
|
Became a member: 2008-03-31
Forum posts: 407
V 8, DIGGER CROWN
|
Travronden spikar ju också EARL TILLY
tycker faktiskt att det är väldigt få tidningar som är bra på att tippa. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 18:10:04  och aftonbladet har många rätt ju....
den enda som kan nåt där är väl nybrink som emellanåt hittar någon luring 
Answer to: "och aftonbladet har många rätt ju....
den enda som kan nåt där är vä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, det har jag ingen åsikt om. jag säger det bara för att dom pratat om just den hästen och det läget här på forumet. sydsvenskan tar med earl tilly och digger crown some enda hästar i det här loppet. men hans system kostar ju bara 96 kronor också, så han måste ju hugga rejält i raderna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 19:52:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, EARL TILLY
|
Jag sa väl redan i måndags att han blir favorit men då fick man mothugg som tusan av Nijo... Jaadu, vi får väl se.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 20:20:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, PRIME
|
Prime ska laddas, klarar han att hålla ut Digger Crown?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-30 20:30:48
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
säkert, men han lär släppa till digger crown.
bara för att tidningar tippar hästen så blir den inte favorit, eller det visste du inte prima_crille???
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 20:43:10  säkert, men han lär släppa till digger crown.
bara för att tidningar tippar hästen så blir den inte favorit, eller det visste du inte prima_crille???
Answer to: "säkert, men han lär släppa till digger crown.
bara för att tidninga"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, EARL TILLY
|
Haha, nej men när Ronden och Aftonbladet tippar en häst - dessutom spikar den - så ökar chansen MARKANT. Det har du även sagt förut också, men du är ju en van kappvändare.
Vi får väl se.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 22:41:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, DIGGER CROWN
|
Vanliga sketna kvällstidningar är ju fan sämst på att tippa. De får göra vilka system de vill. Man skapar sina egna tips främst genom att kika på trav ofta, läsa/se intervjuer och använda sig av ATG´s lopparkiv.
Om Prime ska laddas lär det gå undan första 500, för Erik ska nog fram med Digger´n i spets. Tror inte Takter dumkör. Han är nog smart nog att släppa.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-01 00:43:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, CROWN KEMP
|
Ingen når Crown Kemp! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-05-01 01:05:57 Edited(1): 2008-05-01 01:07:21
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 8, DIGGER CROWN
|
Ni som missat det o är intresserade av hur tidningar tippar o vem som är bra osåvidare kan ju kolla Detta.
Spår12 diskussionen o statistik angående den kan kolla här
I övrigt så håller jag fortfarande Digger Crown som vinnare o möjlig spik här men börjar vackla lite angående startsnabbheten så långt ut har aldrig vunnit från spår 8 på fem försök... Åke kommer väl att va rejält offensiv så fort startrusningstempot bedarrar?
EDIT tänkte inte på strykninigen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-01 01:23:57  Ni som missat det o är intresserade av hur tidningar tippar o vem som är bra osåvidare kan ju kolla Detta.
I övrigt så håller jag fortfarande Digger Crown som vinnare o möjlig spik här men börjar vackla lite angående startsnabbheten så långt ut har aldrig vunnit från spår 8 på fem försök... Åke kommer väl att va rejält offensiv så fort startrusningstempot bedarrar?
Answer to: "Ni som missat det o är intresserade av hur tidningar tippar o vem som är "
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, EARL TILLY
|
Ja och det visar återigen att jag har rätt.
Den är dock lite gammal.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-05-01 02:28:41  Ja och det visar återigen att jag har rätt.
Den är dock lite gammal.
Answer to: "Ja och det visar återigen att jag har rätt.
Den är dock lite gammal."
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 8, DIGGER CROWN
|
Jo tyvärr är den lite gammal.. O Jag insåg just att den inte har statistik över spår 12 i Guld..
O om du har rätt eller inte vet jag inget om.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-01 07:53:38  Ni som missat det o är intresserade av hur tidningar tippar o vem som är bra osåvidare kan ju kolla Detta.
Answer to: "Ni som missat det o är intresserade av hur tidningar tippar o vem som är "
|
Became a member:
Forum posts:
|
kul läsning.
när man ser aftonbladets resultat så blir man ju lite rädd... dom säljer ju miljoner tidningar till folk... eller kanske man ska bli glad om det nu är så att folk tar till sig deras tips?
kanske dags att byta experter i "vinnare"...
sen är ju viss statistik ganska knapp också. där är ju statistik på dom som satt 1 spik tex...
sen beror det ju på hur stora system dom lägger och vilka vinster dom fiskar också. och det ser man ju inte...
sören Englund verkar duktig?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-01 08:39:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, HARMONIC SILVIO
|
Äsch.. sörenEnglund skriver för GP (Göteborgs Posten) Han favorittippar för mycket och sen tippar han typ helst av allt emd hjärtat..
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6