1
2
3
4
5
6
[ 7
]
8
9
|
|
Posted: 2011-05-07 17:17:24  alla fatta väll juggle face va starkast här
Answer to: "alla fatta väll juggle face va starkast här"
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, JUGGLE FACE
|
Du satte sjuan va? Grattis i såna fall.
Fick ett antal 6:or och ett gäng femmor och gjorde en liten vinst, men hade Growup vunnit i 6:e så hade det väl blivit 7 rätt med runt 3-400.000.
Tack för ditt tidiga ställningstagande för Juggle. Gjorde att jag spikade den på mitt lilla system.
Sedan tog jag ju med Cleo på det tack vare ditt mess. Danke schön!! Hade jag satt 7:an hade du fått en del av det som tack.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-05-07 17:23:28
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 13, WELLINO BOKO
|
Travspanarn = kung, Dark horse = pajas  Finns inte så mycket mer att säga efter en sån här dag..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 18:22:32  Du satte sjuan va? Grattis i såna fall.
Fick ett antal 6:or och ett gäng femmor och gjorde en liten vinst, men hade Growup vunnit i 6:e så hade det väl blivit 7 rätt med runt 3-400.000.
Tack för ditt tidiga ställningstagande för Juggle. Gjorde att jag spikade den på mitt lilla system.
Sedan tog jag ju med Cleo på det tack vare ditt mess. Danke schön!! Hade jag satt 7:an hade du fått en del av det som tack.
Answer to: "Du satte sjuan va? Grattis i såna fall.
Fick ett antal 6:or och e"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kul om du fick pengar tebax, om jag bidrog till det är det ännu roligare faktiskt för mig, trevlig helg
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 18:24:09  Travspanarn = kung, Dark horse = pajas  Finns inte så mycket mer att säga efter en sån här dag..
Answer to: "Travspanarn = kung, Dark horse = pajas:D Finns inte så mycket mer att"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ta det inte så hårt alla får fel ibland, även jag, känns skönt ha en till godo på dig, till nästa gång du får rätt 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-05-07 18:52:56  ta det inte så hårt alla får fel ibland, även jag, känns skönt ha en till godo på dig, till nästa gång du får rätt 
Answer to: "ta det inte så hårt alla får fel ibland, även jag, k"
|
V 13, WELLINO BOKO
|
Hehe det är lugnt, men de flesta av mina analyser idag var lika dåliga som i det här loppet och då blir man fan lite bitter.. Men på måndag kommer jag vara lika självsäker igen så ingen större skada skedd 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-07 19:47:51
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Så här i efterhand så var ju analys nästan rätt med att 80 fållan skulle vara där framme !! Cash var mycket bra o han höll nästan ! Skulle behövt gå de där 14.5 som jag spekulerade i för att hålla undan !! De stötter väl på varandra igen i Harpers hoppas ja o även Björns var bra ! Stigh kan gå o "bada" !! Må gott i värmen o en trevlig kväll på alla !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 20:34:55  Så här i efterhand så var ju analys nästan rätt med att 80 fållan skulle vara där framme !! Cash var mycket bra o han höll nästan ! Skulle behövt gå de där 14.5 som jag spekulerade i för att hålla undan !! De stötter väl på varandra igen i Harpers hoppas ja o även Björns var bra ! Stigh kan gå o "bada" !! Må gott i värmen o en trevlig kväll på alla !! 
Answer to: "Så här i efterhand så var ju analys nästan rätt "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ofta är det ju så att ju mer hästar som står 40 efter ju "enklare" är det att ta in tilläggen, står det 2 hästar 40 bakom 3, 20 bakom och 10, 40 före är det BETYDLIGT jobbigare att hämta in tillägg.
men bra intuition av dig vid 1a blicken, ska du ha credit för =)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 20:36:06  Hehe det är lugnt, men de flesta av mina analyser idag var lika dåliga som i det här loppet och då blir man fan lite bitter.. Men på måndag kommer jag vara lika självsäker igen så ingen större skada skedd 
Answer to: "Hehe det är lugnt, men de flesta av mina analyser idag var lika d&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
som du anar har jag svårt hålla mig om jag ser att du är ute i nattmössan och yrar , då är risken/chansen stor att du kommer få tillbaka hugg, speciellt om det körs på åååååby 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 21:54:09 Edited(1): 2011-05-07 21:58:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, NAHAR
|
Tackar för tipset på Juggle spanarn!
4st 6:or, 64st 5:or på mitt stora (drygt 5 tusen), och även 6 rätt på travzonens för 200 kr!
Ska ta och lyssna på dina tips fler ggr 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-05-07 22:00:51  som du anar har jag svårt hålla mig om jag ser att du är ute i nattmössan och yrar , då är risken/chansen stor att du kommer få tillbaka hugg, speciellt om det körs på åååååby 
Answer to: "som du anar har jag svårt hålla mig om jag ser att du är u"
|
V 13, WELLINO BOKO
|
Det är bra, hugg du så hugger jag tillbaka 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 22:47:46  Tackar för tipset på Juggle spanarn!
4st 6:or, 64st 5:or på mitt stora (drygt 5 tusen), och även 6 rätt på travzonens för 200 kr!
Ska ta och lyssna på dina tips fler ggr 
Answer to: "Tackar för tipset på Juggle spanarn!
4st 6:or, 64st 5:or p&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
wow grattis, synd du inte fick 7 då, tipsar knappt något längre ens, hade jag vetat någon va intresserad hade jag sagt att lord mirabelle inte kunde torska idag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 23:29:48 Edited(4): 2011-05-08 00:14:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, JUGGLE FACE
|
Så in i helvete ÄCKLIGT lätt....Kyss mig i arslet  :
Precis kommit hem o det var länge sedan man hade ALLA fickorna fulla med pengar..
Det lönar sig att lägga 14-20 timmar på 75 ...tydigen
Faaan vad ödmjuk ja äää
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-08 09:29:11  Så in i helvete ÄCKLIGT lätt....Kyss mig i arslet  :
Precis kommit hem o det var länge sedan man hade ALLA fickorna fulla med pengar..
Det lönar sig att lägga 14-20 timmar på 75 ...tydigen
Faaan vad ödmjuk ja äää
Answer to: "Så in i helvete ÄCKLIGT lätt....Kyss mig i arslet :D:
Prec"
|
|
Vi vet det... misstänker att det inte var lika gynnsamt med skoavtagning på Örebro.. passade en del hästar men banan verkade skum o många galopper var det...några levde inte upp till förväntade resultat !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-08 09:42:23
|
|
Wellino underpresterade o ja kollade reprisen !! Får inte fäste där på upploppet !! Juggle var barfota fram o Gidde(utan skor) fick ett perfekt lopp men var också blek när Åke begärde lite av honom ! Cash gick med skor o Real gick med skor, Björns gick med skor !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-08 13:50:00  Wellino underpresterade o ja kollade reprisen !! Får inte fäste där på upploppet !! Juggle var barfota fram o Gidde(utan skor) fick ett perfekt lopp men var också blek när Åke begärde lite av honom ! Cash gick med skor o Real gick med skor, Björns gick med skor !! 
Answer to: "Wellino underpresterade o ja kollade reprisen !! Får inte fäste "
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, JUGGLE FACE
|
Hur kan du säga att Wellino underpresterade?
Han gick tangerat svenskt rekord!
Jag sa faktiskt här uppe att det krävdes just svenskt rekord för att vinna loppet. Men ibland möter man helt enkelt några hästar som bara är bättre för dagen.Wellinos tid tror jag är nästa år faktiskt.
Han behöver "växa" in i klassen under detta året för det finns nog lite mer att ta ur hästen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-08 14:24:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
wellino boko har 2 lopp i kropen efter långt upphåll, att tro att han bara ska gå ut och slå juggle face över 3140m är inte rimligt någonstans
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-08 14:55:30  wellino boko har 2 lopp i kropen efter långt upphåll, att tro att han bara ska gå ut och slå juggle face över 3140m är inte rimligt någonstans
Answer to: "wellino boko har 2 lopp i kropen efter långt upphåll, att tro a"
|
|
Nja hästen presterade inte optimalt o skolösheten den här dagen var inte bra !! Hästen fick ett klart mycket bättre lopp än Juggle o med den styrningen ska han vara minst på linje med Juggle !! Hästen var ute i Olympia travet o nämdes där som en halvfavo o jag är väl medveten om numera att Stigh tror att de är bara att ställa ut hästen !! Du kan ta genomklappningen av Local Conch som inte fick något att stämma med skolösheten bak den här dagen på Örebro !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-08 14:57:36
|
|
Erik var i intervjuven konfunderad på att all gas försvann när han skulle börja köra o innan kände han att han hade en häst på G. i tömmen !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-08 14:58:48
|
|
Jag skyller alltså på banan.... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-08 15:00:37  Hur kan du säga att Wellino underpresterade?
Han gick tangerat svenskt rekord!
Jag sa faktiskt här uppe att det krävdes just svenskt rekord för att vinna loppet. Men ibland möter man helt enkelt några hästar som bara är bättre för dagen.Wellinos tid tror jag är nästa år faktiskt.
Han behöver "växa" in i klassen under detta året för det finns nog lite mer att ta ur hästen.
Answer to: "Hur kan du säga att Wellino underpresterade?
Han gick tangerat svensk"
|
|
Nja en bättre bana bara !! Se mina komments !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
[ 7