1
2
[ 3
]
4
5
6
7
8
9
|
|
Posted: 2011-05-04 17:28:20  Moget att inte stå för vad man skriver, spädbarnsnivå.
När jag säger att ingen blir förvånad om Ludde hänger i spåren med en galopperande häst syftar jag givetvis på dem som har sett tillräckligt många travlopp för att förstå att detta är en väldigt vanlig syn. Om du inte är en av dem hade jag fått fel uppfattning..
Answer to: "Moget att inte stå för vad man skriver, spädbarnsnivå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
men du ta och klipp lite ur meningar och klistra in i dina egna du formar, förstår att det är kul.
Sedan att du ens sinuerar att ludde skulle bli hängande med i spåren över 3140m med juggle face är så ju sjukt skrattretande när du samtidigt påpekar att du tillhör dem som sätt så mkt lopp att man ska ha "lärt sig något"
finner inga ord för ironin
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-05-04 17:54:14  men du ta och klipp lite ur meningar och klistra in i dina egna du formar, förstår att det är kul.
Sedan att du ens sinuerar att ludde skulle bli hängande med i spåren över 3140m med juggle face är så ju sjukt skrattretande när du samtidigt påpekar att du tillhör dem som sätt så mkt lopp att man ska ha "lärt sig något"
finner inga ord för ironin
Answer to: "men du ta och klipp lite ur meningar och klistra in i dina egna du formar, "
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 13, WELLINO BOKO
|
 men du ta och klipp lite ur meningar och klistra in i dina egna du formar, förstår att det är kul. Förstår att det är jobbigt för dig att se dina egna ord, skulle jag också tycka om jag var du  Lär dig stå för vad du skriver istället för att ta ut den frustrationen på mig.
Men jag märker att det är lönlöst att diskutera med dig, leder bara till förstörda trådar. Spika du Juggle om du nu tycker att Ludde är den optimala kusken på galopplystna hästar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-04 18:03:12   men du ta och klipp lite ur meningar och klistra in i dina egna du formar, förstår att det är kul. Förstår att det är jobbigt för dig att se dina egna ord, skulle jag också tycka om jag var du  Lär dig stå för vad du skriver istället för att ta ut den frustrationen på mig.
Men jag märker att det är lönlöst att diskutera med dig, leder bara till förstörda trådar. Spika du Juggle om du nu tycker att Ludde är den optimala kusken på galopplystna hästar.
Answer to: "men du ta och klipp lite ur meningar och klistra in i dina egna du f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du förstår inte 5% av vad du tror, så tro inte så himla mkt, gör dig gott.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-04 18:14:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, JUGGLE FACE
|
Lugn pojkar det finns en liten ruta i högra hörnet så man kan dölja den man vill. Jag har utnyttjat detta på några personer o måste säga att jag har liksom blivit rätt lugn...skönt att luta sig tillbaka i sin skinnstol utan att bi arg  nu har jag 3 lopp kvar innan fredagen så här ska jobbas.
Ha en bra kväll.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-04 18:17:06  Lugn pojkar det finns en liten ruta i högra hörnet så man kan dölja den man vill. Jag har utnyttjat detta på några personer o måste säga att jag har liksom blivit rätt lugn...skönt att luta sig tillbaka i sin skinnstol utan att bi arg  nu har jag 3 lopp kvar innan fredagen så här ska jobbas.
Ha en bra kväll.
Answer to: "Lugn pojkar det finns en liten ruta i högra hörnet så man k"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hehe..fridens
e bara onsdag..e v64 loppen som jobbas då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-04 19:19:25 Edited(1): 2011-05-04 19:19:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, M.T.BIG BUSINESS
|
Förstår inte Wellino-hypen ? Han vann ett lopp och nu är han nya Maharadja ? Jag har haft fel förr och har kanske det nu också men det borde finnas bättre streck här? Juggle Face känns betydligt roligare.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-05-04 19:28:51  Förstår inte Wellino-hypen ? Han vann ett lopp och nu är han nya Maharadja ? Jag har haft fel förr och har kanske det nu också men det borde finnas bättre streck här? Juggle Face känns betydligt roligare.
Answer to: "Förstår inte Wellino-hypen ? Han vann ett lopp och nu är ha"
|
V 13, WELLINO BOKO
|
Hehe.. Du tror att det är pga senaste segern som folk har höga tankar om honom? Nej, jag tror du vet mer än så. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-04 21:44:12  Hehe.. Du tror att det är pga senaste segern som folk har höga tankar om honom? Nej, jag tror du vet mer än så. 
Answer to: "Hehe.. Du tror att det är pga senaste segern som folk har höga ta"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, M.T.BIG BUSINESS
|
Klart jag vet vad hästen kunde innan uppehållet men det kan du ju inte gå på nu.
2/3 år är en extremt lång tid och hästen kommer antagligen aldrig bli lika bra som den var förr. Däremot så är det bra gjort att ens få den i tävlingsmässigt skick.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-05-04 22:18:16  Klart jag vet vad hästen kunde innan uppehållet men det kan du ju inte gå på nu.
2/3 år är en extremt lång tid och hästen kommer antagligen aldrig bli lika bra som den var förr. Däremot så är det bra gjort att ens få den i tävlingsmässigt skick.
Answer to: "Klart jag vet vad hästen kunde innan uppehållet men det kan du j"
|
V 13, WELLINO BOKO
|
Klart man kan gå på grunkapacitet? Kolla på Gidde Palema, han var också långtidsskadad och när han återkom blev han en av världens bästa hästar.
Wellinos comeback var klart positiv, senast fick han ett välbehövligt smyglopp och Erik var kanonnöjd med hur han kändes. Stig H har flera gånger sagt att det är en av de absolut bästa hästarna han har tränat.
Klart att det blir uppståndelse när en sån här häst kommer tillbaka.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-05 14:05:52  Klart jag vet vad hästen kunde innan uppehållet men det kan du ju inte gå på nu.
Answer to: "Klart jag vet vad hästen kunde innan uppehållet men det kan du j"
|
Became a member:
Forum posts:
|
klart man kan gå på grundkapacitet som dark horse säger, e bara för glenn hysen att börja spela fotboll, hade lirat det laget vinnare champions league alla dagar i veckan, givetvis är det samma sak med hästar, ta ut victory tilly på malta, sedan kan han väll få dispens till elitloppet
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-05-05 14:14:30  klart man kan gå på grundkapacitet som dark horse säger, e bara för glenn hysen att börja spela fotboll, hade lirat det laget vinnare champions league alla dagar i veckan, givetvis är det samma sak med hästar, ta ut victory tilly på malta, sedan kan han väll få dispens till elitloppet
Answer to: "klart man kan gå på grundkapacitet som dark horse säger, e"
|
V 13, WELLINO BOKO
|

Jag ger mig! Jämförelsen mellan Wellino Boko och Glenn Hysén är så träffande att jag ser allt med nya ögon nu. Wellino Boko är givetvis chanslös.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-05 15:06:09  
Jag ger mig! Jämförelsen mellan Wellino Boko och Glenn Hysén är så träffande att jag ser allt med nya ögon nu. Wellino Boko är givetvis chanslös.
Answer to: "(L)
Jag ger mig! Jämförelsen mellan Wellino Boko och Glenn Hys&e"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Don´t give up Darkis !! Ja tror också på Wellino !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-05 16:04:49  Don´t give up Darkis !! Ja tror också på Wellino !! 
Answer to: "Don´t give up Darkis !! Ja tror också på Wellino !!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, JUGGLE FACE
|
Ja ni är roliga...tror inte Spanis lämnar Wellino utanför sitt system - vem gör det!??
Faktum är att jag ska strecka Juggle Face oxå 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-05 16:23:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha.. spanis e tillbaka o självklart ska han anklaga andra för dagisnivå... varför??? när du själv jämför en häst och glenn hysen?
Jag tycker själv det är öppet och plussar för intruder kronos. Gillar denna men kanke blir lite väl spelad på lördag. garderingslopp.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-05-05 16:40:41  Don´t give up Darkis !! Ja tror också på Wellino !! 
Answer to: "Don´t give up Darkis !! Ja tror också på Wellino !!:)"
|
V 13, WELLINO BOKO
|
Tack för stödet dujorha! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-05 16:46:30  Tack för stödet dujorha! 
Answer to: "Tack för stödet dujorha!:D"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Måste hålla ihop mot dom stora o berömda... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-05 17:21:53  haha.. spanis e tillbaka o självklart ska han anklaga andra för dagisnivå... varför??? när du själv jämför en häst och glenn hysen?
Jag tycker själv det är öppet och plussar för intruder kronos. Gillar denna men kanke blir lite väl spelad på lördag. garderingslopp.
Answer to: "haha.. spanis e tillbaka o självklart ska han anklaga andra för d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
anklaga...anklagar sällan andra, håller mig mer till fakta
du får ju relatera till vad jag svararde på när jag jämförde glenn och en häst för att bättre förstå inlägget
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-05 17:23:41  Ja ni är roliga...tror inte Spanis lämnar Wellino utanför sitt system - vem gör det!??
Faktum är att jag ska strecka Juggle Face oxå 
Answer to: "Ja ni är roliga...tror inte Spanis lämnar Wellino utanför si"
|
Became a member:
Forum posts:
|
med tanke på att jag spikade wellino när han vann ( och satte v75an  så har jag inget emot hästen, möjligt dne åker med, vet man 1st på lördag, personligen tror jag dock juggle har en bättre chans, erik kör till slut? säsongen e lång och hästen nyss startta igång, när erik kör är ludde 50m före med 500 kvar..svårt plocka in då?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-05 20:27:16  med tanke på att jag spikade wellino när han vann ( och satte v75an  så har jag inget emot hästen, möjligt dne åker med, vet man 1st på lördag, personligen tror jag dock juggle har en bättre chans, erik kör till slut? säsongen e lång och hästen nyss startta igång, när erik kör är ludde 50m före med 500 kvar..svårt plocka in då?
Answer to: "med tanke på att jag spikade wellino när han vann ( och satte v7"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad hände med att du skulle sluta skriva på forumet? rena skämtet, haha 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-05 20:46:31 Edited(1): 2011-05-05 20:48:14  vad hände med att du skulle sluta skriva på forumet? rena skämtet, haha 
Answer to: "vad hände med att du skulle sluta skriva på forumet? rena sk&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
gjorde jag inte det då? ja lr nej?
finns bara 2 anledningar till att jag skrivit några inlägg igen
1. att jongyl börjat skriva igen
2. att min hemsida dröjer 1 månad extra
|
|
Reply