Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Ã…by 2008-05-08
V75-7 Konung Gustaf V:s Pokal (Gr. I Int.).
3. ADRIAN CHIP 68% 23
Bergh Robert
2. WELLINO BOKO 32% 40
Adielsson Erik
1. ARTISTIC Ã…S 19% 101
Takter Johnny
4. HARPERS JOKER 11% 128
Jansson Torbjörn
7. DUST ALL OVER 9% 89
Kihlström Örjan
6. EVIDENCE Ã…S 6% 139
Lennartsson Per
9. CAESAR SÃ…NNA 2% 229
Goop Björn
5. LIGHTNING FLIGHT 1% 220
Söderkvist Stefan
8. HE'S A GANGSTER 1% 394
Kolgjini Lutfi
10. MAN ON THE MOON 1% 217
Uhrberg Thomas
11. DUPLEX 1% 533
Kontio Jorma
12. IVERI L.B. 1% 299
Svanstedt Ã…ke

Senast uppdaterad: 2008-05-08 18:00:05, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Ã…by
V75-2 Ã…by
V75-3 Ã…by
V75-4 Ã…by
V75-5 Ã…by
V75-6 Ã…by
V75-7 Ã…by
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-7 Ã…by

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   4   5   [ 6 ]   7  
Author Message
Posted: 2008-05-09 12:33:13

Became a member: 
Forum posts:
hur lång avstängning/böter fick Takter är min fråga till "världsmästaren" plokko. Hur lång fick Bergh??
Reply
Posted: 2008-05-09 12:37:44

Became a member: 
Forum posts:

V 7, DUST ALL OVER
av Stig h och hästägarna borde Takter få livstids avstägning från deras hästar och 100 000 euro i böter...

Reply
Posted: 2008-05-09 12:40:30
Ã…by

Became a member: 
Forum posts:

av Stig h och hästägarna borde Takter få livstids avstägning från deras hästar och 100 000 euro i böter...

O herregud... ja så blir det nog..
Reply
Post removed Posted: 2008-05-09 12:47:20   Answer to: "av Stig h och hästägarna borde Takter fÃ¥ livstids avstägning frÃ"
Posted: 2008-05-09 12:50:33

Became a member: 
Forum posts:
såg inte omgången igår. verkar vara ett hett lopp det här... johnny traktor fick för mycket bensin...???
Reply
Posted: 2008-05-09 13:11:33

Became a member: 
Forum posts:

V 3, ADRIAN CHIP
Nu e vi där igen...
HACKA PÅ SKÅNE... ge skiten till danmark, prata med gröten ur munnen, patrioter o inavel... Oki helt okej att hitta fel o brister på alla folk o olika demografier. Säg gärna var ni själva kommer ifrån så man kan få hacka lite tillbaka på er hemort. Inte fan e skåne perfekt, men tydligen är skåningar dom enda i detta avlånga land som här en del ´love´för sitt område. Ni andra hackar bara på skåne, gömda bakom er data skärm i någon jävla illa luktande lägenhet i nån (troligtvis) inavel håla (får ni säga så, så får jag) i en del av sverige som gud glömt. (ops ska kanske inte prata skit om herren-då får man någon religiös fanatiker på sig)
Vidare har ni säkert porrtidningar på golvet bredvid en kastrull med gamla makaroner i...kanske t o m kattmat för att ni spelat bort ert social bidrag på "en säker vinnare"...var och varannan dag

Så himla kul att vi håller sams när det är fotbolls och hockey VM med mera...då e vi ALLA svenskar...Massor av svenska idrotts stjärnor som fostrats innanför dom skånska gränserna glänser. Då e dom också svenskar. Be mig inte dra exempel då gör ni bara bort er ännu mer.

Jag har inget emot någon här på forumet, samt jag gillar när det hettar till. (och vem fan blir inte sur när man torskar fett-där e vi väl alla lika...och då säger man ju en massa skit som man kanske inte riktigt menar fullt ut) Men som sagt ska ni hacka på någon eller något så visa er fula nuna och er tråkiga hemort... hugg inte med er "ord-kniv" för att sedan gömma er bakom skärmen o kattmat- burken.

Vad gäller loppet så väljer jag för tillfället att avstå från att kommentera, har inte kollat tillräckligt... Ska göra så senare idag.

Peace out mother fuckers
Reply
Posted: 2008-05-09 13:23:12
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:

V 3, ADRIAN CHIP
Till att börja med så e jag inget proffs på att kommentera körningar, men så här ser jag det:
Johnny får lucka utvändigt en hårsmån innan han kan välja open stretch, han hinner kanske tänka att om han går ut så får värsta hotet Wellino Boko en häst till att runda. Han känner kanske också att Adrian e slagen och vill ut snabbt och inte sitta i dennes rygg.
Ekipaget Takter o Artistic Ås rör aldrig WB. Takter är på väg förbi Adrian då denne bryter ut...inte mycket att göra då, det e hästar vi pratar om INTE F1 bilar-han kan inte bara dra förbi på insidan i det läget.
Reply
Posted: 2008-05-09 15:15:01 Answer to: "hur lång avstängning/böter fick Takter är min fråga till "världs"

Became a member: 
Forum posts:
Bergh struntade i att korrigera sin häst, fick vad 9k i böter? körde in 250 000kr på tredjepriset?
Takter körde rätt upp i vagnen på Bergh, hade vunnit loppet 1 miljon bortkastat där.. sen skada han väl hästen för resten av säsongen?

Bergh gjorde helt rätt, förstår han till 100%.
Lite jävla respekt för både spelare och hästägare, kör för bästa placering.

Takter gjorde allt fel och borde bli avstängd för att inte ha kört för bästa placering.

Reply
Posted: 2008-05-09 15:19:58 Answer to: "Bergh struntade i att korrigera sin häst, fick vad 9k i böter? kö"

Became a member: 
Forum posts:
inte så att jag alltid orkar kommentera på detta forum, men är inne och läser ganska ofta.. de är lite roligt faktiskt ..
men de här gör mig arg ..
om ni ser loppet så ligger adrian i halvspår in på upploppet, innan os börjar..
jonnhy har perfekt lucka i andra spår och går ut dit för att få fritt.. då bryter ju adrian ut ett till spår ..
jonnhy kör helt rätt!
och de är solklar diskning på bergh , SOLKLAR!
Reply
Posted: 2008-05-09 18:13:26 Answer to: "inte så att jag alltid orkar kommentera på detta forum, men är inne och "
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
Detta handlar inte om att Bergh gör fel.
För det gör han.

Men Knarkter kör i Berghs vagn bakifrån vilket endast tyder på en sak, att han inte höll hästen ordentligt, dessutom så kunde Knarkter valt alla alternativ utom det han gjorde och han hade vunnit loppet, istället skadade han hästen o blev diskad.

Vilken idiot.

Johnny bör lämna in licensen.
Reply
Posted: 2008-05-09 21:53:27
Ã…by

Became a member: 
Forum posts:

Lägg ner Stig Henry. Du är en lallare. Du kan inget om trav så sluta skriv... Hade Takter gått invändigt så hade han vunnit loppet och ändå tycker du att han körde bra... smart...

Säg inte för mycket nu tommie, då kanske du måste radera dina inlägg igen. Sen köra en sådan där efterhandskonstruktion som senast..... att du bara skulle retas lite..
Tomtar skall bara få finnas på julafton och den är inte i Maj månad tommie...... Håll käft!
Reply
Posted: 2008-05-09 21:56:49
Ã…by

Became a member: 
Forum posts:
var det inte du tommie som tyckte att Örjan var en av de mest överskattade kuskarna i världshistorien???? skall gå tillbaka och se om det inlägget finns kvar fortfarande, eller du kanske raderade det när han körde in fina pengar igår....... du kan skitmycket du tommie, skitsnack!!
Reply
Nijo Posted: 2008-05-09 22:42:18 Answer to: "Detta handlar inte om att Bergh gör fel. För det gör han. Men Knarkt"

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
Du missar det självklara faktum att det är Bergh som bryter ut på takter och inte takter som kör in i Bergh,,, därav böterna och avstägningen på bergh. Takter håller som sagt sitt spår hela tiden och som någon sade ovanför så är det inga formel 1 bilar dem kör där man kan bromsa på 1 sekund. Han valde den mest normala styrningen som 9 av 10 kuskar hade valt i den situationen där möjligheten uppenbarade sig att gå utvändigt när svanstedts häst stannade.......

Plokko, du tycker att Takter körde dåligt enbart för att du verkar hata killen över allt annat på jorden. Kvittar i princip hur takter kör så kommer dina patetiska inlägg, kan annars påminna om att han vann v75:2 med philip K.

Prima_crille väljer att hålla med dig för att du är hans idol och han kan väl inte ha en egen åsikt?

Tommie tycker som han tycker för att han är en idiot och tycker om att idiotförklara sig själv med sina inlägg och åsikter vilket har blivit ganska vanligt under min tid i forumet. För att inte vet du ett skit om stigHenry och vad han kan eller inte kan?

Ha det så kul med att leka "kungar" i forumet genom era patetiska inlägg angående bland annat Takter.
Reply
tommie Posted: 2008-05-09 23:10:36 Answer to: "var det inte du tommie som tyckte att Örjan var en av de mest överskattad"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430

V 3, ADRIAN CHIP
Om du kollar lite så kanske du ser att jag har gjort en nya tråd där jag hyllar Örjan. Jag kan ändra mej till skillnad från dej och nijo som alltid måste klaga på Björn Goop...
Reply
tommie Posted: 2008-05-09 23:15:33 Answer to: "Du missar det självklara faktum att det är Bergh som bryter ut på takter"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430

V 3, ADRIAN CHIP
Har du varit på psyket nåt på sistone nijo!? Du verkar inte helt stabil som spårar ur och blir helt galen varje gång personer inte tycker som du? Du kanske kan lägga ut diagnosen du har fått från psyket så vi får veta vad du lider av....?
Reply
Posted: 2008-05-09 23:34:25 Answer to: "Du missar det självklara faktum att det är Bergh som bryter ut på takter"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:

Han valde den mest normala styrningen som 9 av 10 kuskar hade valt i den situationen där möjligheten uppenbarade sig att gå utvändigt när svanstedts häst stannade.......

Okej, jag tror inte dom flesta hade valt att köra upp i vagnen på Bergh och skada hästen, och skita i att vinna loppet. Bara en idiot gör ett sånt beslut, hade Björn, Erik eller någon annan riktig kusk kört så hade han vunnit.

heh, om jag hatar Takter så är det väl inget mot vad du gör med Goop.
Och eftersom Björn vinner mer än Knarkter.. och kommer alltid göra, så antar jag att du är mer sinnessjuk än vad jag nånsin kommer bli bra.

Du är som vanligt helt jävla borta.
Ingen idé att diskutera med dig, du har får ju kåtslag av allt från Skåne och framförallt Ludde så jag antar det är ingen idé.
Reply
Posted: 2008-05-09 23:49:00
Ã…by

Became a member: 
Forum posts:

Om du kollar lite så kanske du ser att jag har gjort en nya tråd där jag hyllar Örjan. Jag kan ändra mej till skillnad från dej och nijo som alltid måste klaga på Björn Goop...

"ändra" dig inte för mkt bara tommoie, då kanske du måste radera dina inlägg senare. För det här är väl också ett test eller hur?? "bara för att se hur långt du kan gå" som du så klyftigt skrev senast...
Reply
Post removed Posted: 2008-05-09 23:49:01
Post removed Posted: 2008-05-09 23:56:58   Edited(1): 2008-05-09 23:58:36   Answer to: "Om du kollar lite sÃ¥ kanske du ser att jag har gjort en nya trÃ¥d d"
Post removed Posted: 2008-05-10 09:42:20   Answer to: ""
1   2   3   4   5   [ 6 ]   7