1
2
3
4
5
[ 6
]
|
|
Posted: 2011-10-22 16:14:04  kan någon förklara för mig var inte fredrik b larsson kör för spets när han kommit för tarzan, inte för att jag bryr mig direkt, hade spelat beanie men är inte fredde en riktig sopa som kusk alltså?
Answer to: "kan någon förklara för mig var inte fredrik b larsson k&oum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
antagliegn för att han vet att ledaren bara släpper till iceland och därmed inte vill bränna onödigt krut, alt 2 är att han är en dålig kusk, alt 3 han räknart med att bli avlöst och få 2a ytter,.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 19:01:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
globalen chanslös, iceland hade nog vunnit detta från dödens också........
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-22 19:16:42
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Att Iceland var på gång syntes i värmningen..synd att ja inte hade tid att ändra på systemen..illa de vart för ont om tid men körde med Erik i sista så de hade gått av ändå.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 19:19:04  globalen chanslös, iceland hade nog vunnit detta från dödens också........
Answer to: "globalen chanslös, iceland hade nog vunnit detta från döden"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tveksamt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 21:30:04  kan någon förklara för mig var inte fredrik b larsson kör för spets när han kommit för tarzan, inte för att jag bryr mig direkt, hade spelat beanie men är inte fredde en riktig sopa som kusk alltså?
Answer to: "kan någon förklara för mig var inte fredrik b larsson k&oum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det var alternativ 1.
När sjuan kom till spets visste vi att loppet var över och att han bara skulle släppa till iceland och då var loppetöver för vår del.
(Henrik Larsson om Reven d´Amour som slutade tolva.)
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2011-10-23 01:57:32  det var alternativ 1.
När sjuan kom till spets visste vi att loppet var över och att han bara skulle släppa till iceland och då var loppetöver för vår del.
(Henrik Larsson om Reven d´Amour som slutade tolva.)
Answer to: "det var alternativ 1.
När sjuan kom till spets visste vi att loppet v"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
|
jo jag läste också det, men i så fall borde väll fredde gått ner i 3:e invändigt om han visst att loppet var kört eller? dumt att slita på en häst om man vet att det är kört va?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-23 05:47:41  jo jag läste också det, men i så fall borde väll fredde gått ner i 3:e invändigt om han visst att loppet var kört eller? dumt att slita på en häst om man vet att det är kört va?
Answer to: "jo jag läste också det, men i så fall borde väll fred"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja, 3d inner hade han väll aldrig chans på, kunde kanske tryckt sig enr i 4d inner, fast det var väll aldrig aktuellt, nog bättre sitta dödens chansa någon kommer, tyvärr trivs ju iceland bäst i det höga tempot, så förstår ingen va sugen
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-23 10:50:58  nja, 3d inner hade han väll aldrig chans på, kunde kanske tryckt sig enr i 4d inner, fast det var väll aldrig aktuellt, nog bättre sitta dödens chansa någon kommer, tyvärr trivs ju iceland bäst i det höga tempot, så förstår ingen va sugen
Answer to: "nja, 3d inner hade han väll aldrig chans på, kunde kanske tryckt"
|
|
Apropå travet som ja kritisera på Beanie..så tyckte tränaren att han trava bättre den här gången o han va nöjd med hästen..kan ett o annat vet du Spanis... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-23 13:23:03  Apropå travet som ja kritisera på Beanie..så tyckte tränaren att han trava bättre den här gången o han va nöjd med hästen..kan ett o annat vet du Spanis... 
Answer to: "Apropå travet som ja kritisera på Beanie..så tyckte tr&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det möjligt han travde något bättre denna gångf, men det jag emnade är att han är som Nino ungefär, travet är alltid hackit, det blir aldrig "bra" om man säger så" så det 'är ingen häst som kommer se "ren" ut i travet. Sedsan är det möjligt att travet ser bättre ut när han går med nån typ av barfota än skor. Men det jag menar är att det inte en häst som man ska hänga upp sig på hur travet ser ut.
OBD aldrig tvivlat på att du har ett bra hästöga när det gäller att se sådant!
Alla dina provstartar har säkerligen bidragt till det me 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-23 13:25:49
|
|
Ja du såg vilken gåshud ja fick när ja såg Icelands värmning o de skrev ja också direkt.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-23 14:32:04  Ja du såg vilken gåshud ja fick när ja såg Icelands värmning o de skrev ja också direkt.. 
Answer to: "Ja du såg vilken gåshud ja fick när ja såg Icelands "
|
Became a member:
Forum posts:
|
såg faktiskt inte de, men litar på dig^^
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-23 15:42:21  såg faktiskt inte de, men litar på dig^^
Answer to: "såg faktiskt inte de, men litar på dig^^"
|
|
Svettas för hästen var inte me på systemet då..såg du inte de..läs mellan raderna..  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-23 16:43:41
Answer to: "Svettas för hästen var inte me på systemet då..s&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne jag följd einte konversatgionen  men då förstår jag! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
[ 6
]